Joken tunnustus (Lukittu)

Alue: Yleinen keskustelu

3.11.2011 klo 23:31

Jochanan
Käyttäjä

Tunnustan syntini: olen ollut ylpeä ja esittänyt aina oikeassa olevaa ja kaikkitietävää mitä tulee raamatuntulkintaan. Nyt kun kulissit alkaa pikku hiljaa romahteleen, niin lienee parasta tunnustaa, että olen vasta selvittelemässä itselleni näitä juttuja... : D

3.11.2011 klo 23:32

Maryel
Käyttäjä

Hienoa.

3.11.2011 klo 23:37

Jochanan
Käyttäjä

Pyhyyttä edeltää nöyryys, sano Francis Frangipane!

Kohta saatte nähä kuulkaas sellasen sädekehän mun pään yllä... :O

3.11.2011 klo 23:37

Maryel
Käyttäjä

lol, tuskin.

3.11.2011 klo 23:46

Jochanan
Käyttäjä

Juu, se on nyt sillä lailla, että nyt tämä poika vetäytyy erakoks erämaahan ja tulee stigmat käsissä takas!

4.11.2011 klo 0:30

Jimi
Käyttäjä

Kaadut ja lyöt kädet keppeihin? Ei tule hyvä mieli siitä, ei.

4.11.2011 klo 11:38

Anskutin
Käyttäjä

Siis ootko Jokke aloitusviestin kanssa ihan tosissas?

Jos oot, niin luonnollisesti saat Jeesuksen nimessä ja sovintoveressä uskoa kaikki synnit anteeksi. Toivottavasti parannuksesi näkyy tulevissa viesteissäsi.

4.11.2011 klo 11:47

anci
Käyttäjä

Kaikesta huolimatta kirjoitteluasi seuraa ihan mielellään. Vähän vain lisää nöyryyttä peliin.

4.11.2011 klo 12:28

andiboy
Käyttäjä

Aika rohkee veto, propsit Jokelle!

4.11.2011 klo 15:46

KTS
Käyttäjä

Täytyykin valmiix kattella Jokkantiille joululahjax palestiinalaishuivia jostai...

4.11.2011 klo 16:31

aksu521
Käyttäjä

KTS,,,=)

4.11.2011 klo 16:34

Jochanan
Käyttäjä

No mutta! Sehän ois kiva! Mähän oon ihaillu arabialaista kulttuuria pikku poikana. Se on ollu aina sellast kiihottavan salaperäst...

Kaikenlaisii muitakin lahjoja ja varsinki lahjotuxii otetaan vastaan enemmän ku mielellään. Siel erämaassa voi nälkä ja vilu yllättää. Tilinumban saa sähköpostia vastaan (meiliosoite löytyy profiilitiedoista).

Kiitos ja kumarrus! Olkaa kaikki suuresti siunattuja!

4.11.2011 klo 22:52

LVL
Käyttäjä

Hieno homma!:) Mä en kyllä kauheesti uskalla mitään sulle sanoa...;) Mutta mikä sut nyt sai tekemään parannuksen? Ikuisen bannin pelko?:D

6.11.2011 klo 22:52

Jochanan
Käyttäjä

Mutta mikä sut nyt sai tekemään parannuksen? Ikuisen bannin pelko?

Itse asias mun on tarkoitus jäädä pois. Pyrkimykseni on saada kirjat sulkeutumaan vähän kauniimmin. Siitä täs on kyse.

Tarkoitus oli jättää toi edellinen viesti tässä ketjussa viimisex, mutten vaan voinu katella vierestä, kun täällä leivtellään likaisia valheita juutalaisista. Lienee parasta jättää lukematta koko foorumi...

7.11.2011 klo 11:16

cAP5
Valvoja paljon viive?

Jokke älä mee tai viet multa kaiken.

7.11.2011 klo 19:28

Jochanan
Käyttäjä

Älä pelkää, sillä minä palajan jälleen tykönne! Totisesti minä sanon teille: te saatte nähdä Joken tulevan kirkkaudessaan, taivaan käskyhuudon, ylienkelin äänen ja pasuunan soidessa. Ja silloin haureutta harjoittaneet ja hekumallisesti eläneet parkuvat ja vanhurskaus on asuva Radissa ja koko foorumi on oleva täynnä minun kirkkauttani ja minun tuntemustani.

Ahkeroitse siis, ole raitis kaikessa, kärsi vaivaa, tee valvojan työ, toimita virkasi täydellisesti, sinä hyvä ja uskollinen palvelija! Valvo, valvo, etten tapaisi sinua nukkumasta! Ole vähässä uskollinen niin minä panen sinut paljon haltijaksi!

ἔρχομαι ταχύ! Minä tulen pian!

Viestiä muokattu 7.11.2011 klo 19:56, muokkaaja: Jochanan

7.11.2011 klo 21:44

KTS
Käyttäjä

Oi, Susanna, ei pidä sinun sureman!
Minä kierrän vain Kalifornian ja jälleen palajan..

27.11.2011 klo 14:18

Jochanan
Käyttäjä

Tuli eilen kirjoiteltuu tänne taas "pienes" hiprakas. Pakko tunnustaa kun rupes niin hävettämään, kun luin eilisiä viestejäni...

30.12.2011 klo 18:26

Jochanan
Käyttäjä

Tässä joulupyhien ja uuden vuoden kieppeillä on tullu taas kirjoiteltuu vähän sellaisessa tajunnan tilassa, missä ei saisi kirjoitella. Jokke-setä pyytää kaikilta anteeksi luottamuksen mahdollista menettämistä.

Tässä vaiheessa vuotta onkin sitten kaikkein viisainta, että Jokke-setä poistuu vähin äänin takavasemmalle, ettei enempää vahinkoa pääse syntymään. Jokkea ei nyt siis vähään aikaan näy koko foorumilla.

Jokke-setä toivottaa kaikille oikein hyvää ja siunattua uutta vuotta 2012!

30.12.2011 klo 19:05

mikestones
Käyttäjä

onko arvollista herra teologin esiintyä viinaspäissään foorumilla?

30.12.2011 klo 19:42

JJJinChristJesus
Käyttäjä

Herramme Jeesuksen runsasta siunausta ja voimia! Jochananille; olen minäkin ollut kovasydäminen ja rakkaudeton sinua, Jochanan, kohtaan täällä ja Netmissionissa. Pyydän sinulta vilpittömästi anteeksi usein lihankin käsivarrella mätkimistäni!

Kuitenkin tämä Raamatunpaikka on saanut minut iloisemaan ja itkemään tällä viikolla ja tahdon jakaa sen sinulle ja kaikille Radilaisille; "Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa". Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan." (2. Kor. 12:9)

30.12.2011 klo 22:11

achterlicht
Käyttäjä

Et sinä Jokke mitään vahinkoa ole tänne tuottanut. Sensijaan hyviä keskusteluja olet herättänyt. Kiitos niistä.

Siunattua uutta vuotta sinullekin! Ja palaja pian taas :)

31.12.2011 klo 1:25

todael
Käyttäjä

Kaksi asiaa on kuoleman vaarallista : Ajaa autoa kännissä ja laukoa teologiaa kännissä....

31.12.2011 klo 11:59

mikestones
Käyttäjä

se tässä on oikeaa sia että francisa frangipane on jees äijä, lue ees sitä. ei teologia avarra voitelun tietä, vaan risti- raakasti ristin tielle uskossa. rukoilkaa myös minulle menestysträ isän JHWHN nimeen

31.12.2011 klo 14:28

ikinuori
Käyttäjä

siunattua uuttavuotta jokelle! :)

31.12.2011 klo 17:55

Jochanan
Käyttäjä

Kiitos, samoin sullekin ja kaikille muillekin!

NYT RAVETETAAN! :D

20.1. klo 0:05

Jochanan
Käyttäjä

Olen kirjoittanut presidenttiehdokas Pekka Haavistosta ja hänen puolisostaan Nexar Antonio Floresinista halventavaan ja epäkunnioittavaan sävyyn Haavisto -ketjussa. Pyydän anteeksi sanojani.

20.1. klo 0:56

fons et origo
Käyttäjä

Olen kirjoittanut presidenttiehdokas Pekka Haavistosta ja hänen puolisostaan Nexar Antonio Floresinista halventavaan ja epäkunnioittavaan sävyyn Haavisto -ketjussa. Pyydän anteeksi sanojani.

Tämä olisi kyllä sata kertaa asiallisempaa ja miehekkäämpää kirjoittaa siihen ketjuun missä on homofoobista kaikentietäjää leikkinyt, eikä johonkin omaan aneketjuunsa, eikös?

8.2. klo 23:53

Jochanan
Käyttäjä

Tunnustan, että kirjoittelin paris kaljois tänä iltan... jopa yhen profetian... :D

Mut ei siinä, etteikö armolahjat toimis sillonki. Jumala on käyttänyt mua monta kertaa pienissä sievissä... :D

Pyydän siis anteeksi tätäkin syntiäni!