Hengellisten kappaleiden sanoja
Alue: Musiikki ja viihde
|
10.5.2008 klo 20:15 |
Tähän voi laittaa hyvien biisien sanoja ja sointuja, joita laulatte seurakunnissa. |
|
10.5.2008 klo 20:16 |
Etsin sellaiseen ylistysbiisiin, ku nimesi on ihmeellinen sanoja ja sointuja. Vellu Suonperän kappale taitaa olla. |
|
10.5.2008 klo 20:52 |
Mahdatkohan tarkoittaa sellasta biisiä kuin "Ilman sua" ? Siinä lauletaan "sun nimesi on ihmeellinen, en voi elää ilman sua..." Kyseessä siis Vellun biisi. Kaipailisin itsekin kovasti nuotteja/sointuja siihen, jos joltakulta vaan löytyisi... ? Koko biisin sanat menee näin: Läpi kyynelten sua ylistän kerto: Sun nimesi on ihmeellinen. Tämä rakkaus kaiken peittää. bridge: Katson sua Jeesus. Tuon biisin lisäksi etsin sointuja myös seuraaviin Vellun biiseihin: |
|
11.5.2008 klo 0:26 |
How Great is Our god/ Niin Suuri Hän on Verse: Chorus: Verse 2: Bridge: Miten tää menee suomeksi? Enenmpää en muista.. Niin suuri Hän on, laulakaa Sun nimes korkein on |
|
11.5.2008 klo 1:21 |
Tää on legendaarinen... Maksettu on velkani mun, Luonasi on kotini mun, Henkesi on voimani mun, |
|
11.5.2008 klo 5:21 |
Loistava on myös Matti Kankaanniemen tekemä ylistysbiisi "Halleluja, tunnet sydämmeni" Hallelujaa, tunnet sydämeni Tahdon luottaa viisauteesi, käsivarsiisi ne kantaa |
|
30.7.2008 klo 16:37 |
Annan sydämeni G D/F# Em G D/F# Em Kerto: G D/F# Olet mun kaikkeni F C Dm F C Dm F Syntini häpeän sä veit Parempi elämää Fm E A E Fm D E Fm E D E Fm A outro: Rakkaus on väkevämpi kuolemaa C Em Am Dm7 G Em7 Am7 C Em Am kerto. C Em Am kerto 2x. SINä VAIN Intro: Hm A G A Hm A G A Hm A D A Hm A Ei noussut turhaan huutoni Sun tultasi Hm A Hm A H F# E H F# Avun hätään tahdomme viedä G A Tule Pyhä A D D E A D E A Valajan käsissä 1: 2: Em D/F# Kerto: Vain verelläsi sun Intro: G C D C G G Em7 G 2. Ristisi merkki ikuinen VARJOISTA MAAN (Pekka Simojoki, Anna-Mari Kaskinen) A D Hm E 2. Viimeisin voimin taas luoksesi tuon Enkeli (Think Twice): Em Am Am H Em Ei siellä kukaan kysy papereita Siel ei ole enää kyyneleitä Jumalan ystävä D Hm D Hm G D Kaikki taivaat Am G D G D Em C G F LAULA IHMISILLE Em C D Am 2.Katso silmillä itkevän, silmillä nauravan, katso silmillä kuolevan. 3.Kerro liikkeillä tanssijan: Minä rakastan, minä välitän vieläkin. Niin suuri Hän on (Capo 1.) C Am Kerto: Ikuinen Hän on, on aika kädessään, C Am |
|
8.8.2008 klo 12:20 |
Tiedättekö te Päivittäin laulun tai Suurin on rakkaus? |
|
8.8.2008 klo 12:46 |
Tiedättekö te Päivittäin laulun tai Suurin on rakkaus? |
|
8.8.2008 klo 12:51 |
Rakkaus on väkevämpi kuolemaa Vaikka minä voisin vuoret siirtää, Sillä rakkaus on väkevämpi kuolemaa. Vaikka minä saisin kaiken tiedon, Sillä rakkaus on väkevämpi kuolemaa. Jeesus, sinä lähde kaiken hyvän, Sillä rakkaus on väkevämpi kuolemaa. -kaarneet- |
|
10.9.2008 klo 15:19 |
Päivittäin D A F#m7 D F#m7 E A Päivittäin, Herra sanansi on turvani A F#m7 E (A) |
|
10.9.2008 klo 15:25 |
Suurin on rakkaus C#m A B A E A B E |