Värianalyysi

Alue: Luovuus ja muoti

6.11.2008 klo 17:09

Eleria
Käyttäjä

en ookaan kuullu et sokoksissakin tehtäis värianalyysejä, vieläpä noin halvalla. =)kuinka kattavan väripaletin ne sieltä antaa? entä pitääkö niiltä kosmetiikkamyyjiltä varata sieltä aika vai mistä asiaa kannattaisi tiedustella? Onko kaikissa sokoksissa sama käytäntö, et tehdään noita värianalyysejä? Itse kun asun Porissa ja mielelläni menisin värianalyysiin, kunhan hinta on kohtuullinen.=)

6.11.2008 klo 21:32

ghettoRouva
Käyttäjä

Laskin niin 34 värimallia (kankaista) oli paletissa. Se on semmonen pieni, minkä voi ottaa esim. ostoksille. Siinä ei tietenkään ole kaikki sopivat sävyt, mutta antaa hyvin ohjetta. Olettaisin, että aika varataan kosmetiikkaosastolta (sain omani mieheltä lahjaksi) mutta en tiedä onko palveua jokaisella paikkakunnalla. Ei kun kysymään vaan :)

8.11.2008 klo 17:45

Sir JoN
Käyttäjä

Yleensä pukeudun aina mustaan ... johtuen siitä, että käytän vain mustia "McGordon" farkkuja & bleisereitä.

26.12.2008 klo 17:30

Babaii_
Käyttäjä

Oli vuoden aika mikä tahansa punaisia vaatteita on aina kaapissa ja päällä, ehkä liikaakin.

8.1.2009 klo 17:09

Eleria
Käyttäjä

tääl Porin sokokses ei ainakaan niitä värianalyysejä tehdä kun kyselin..harmi..=(

8.1.2009 klo 22:23

ghettoRouva
Käyttäjä

No voi harmi :(
Sun pitää lähteä jonnekin Suureen Maailmaan, kuten Jyväskylään :P

9.1.2009 klo 15:14

Aycea
Käyttäjä

Meillä anoppi oli innostunut värianalyysissa käymisen jälkeen ja maksaa sellaisen nyt tuolle karvaisemmalle puoliskolleni. Ehkä tässä voisi viimeinkin itse tuppautua mukaan :D

10.1.2009 klo 0:14

Rukoilijasirkka
Valvoja

Ahdistuisin syvästi jos saisin käteeni värikartan, jonka mukaan saisin ostaa vatteeni ja lisäksi että minulta kiellettäisiin joitain värejä. Parempi näin, että katson mistä oma silmä tykkää.
:-)

17.1.2009 klo 11:53

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Mä oon syksy :) koulussa joskus tullu noita värianalyysejä tehtyä.

18.1.2009 klo 19:09

ghettoRouva
Käyttäjä

Rukoilijasirkka, no ei se nyt ihan noin mene :)

1.6.2009 klo 15:00

Versuli
Käyttäjä

Luulisin, että olen kevät. Ihoni on melko tumma, joten kevään värit näyttävät päälläni hyvältä ;>

1.6.2009 klo 18:24

miimar
Käyttäjä

Syksy taidan olla, ja tykkäänkin syksyn väreistä, mutta käytän kyllä muitakin.

7.3.2011 klo 11:59

thiltu
Käyttäjä

Hei!

Minä teen värianalyyseja kotikäynteinä Keskiuusimaan alueella uudella metodilla, joka on tarkka ja nopea. Tällä tavalla värianalyysit onnistuu helposti myös ryhmille. Voit kutsua ystäväsi kotiisi illanviettoon ja tulen tekemään teille analyysit. Pääsette kaikki näkemään miten värit toisiinne ja itseenne vaikuttavat. Tässä värianalyysissa selvitetään ensiksi vuodenaika ja sen jälkeen tummuusaste. Saat oman värikartan 12:ta eri vaihtoehdosta. Kartta sisältää 30 eri värisävyä. Analyysissa tutkitaan ihon, hiusten ja silmien väri sekä tummuusaste. Värianalyysin jälkeen tiedät värit, jotka tekevät hiuksistasi elinvoimaiset ja saavat ihosi hehkumaan. Opit miten saat tehokkaasti huomion katseeseen. Tiedät perusvärisi. Vaatteiden yhdistely on helppoa. Ostokset muuttuvat yhdenmukaisiksi ja kokonaisuus toimii. Kannattaa tutustua osoitteessa www.tilhistyle.com

7.3.2011 klo 16:52

Lilith
Käyttäjä

Minun pääni ei kestäisi sitä että joku tulee tuputtamaan karttaa josta näkee että miten mun korvat näyttää vaikka punasen paidan kanssa aivan pinkeiltä lätyiltä ja vihreän paidan kanssa palmun lehdiltä.. o.o
Eikös ne värien käyttö kumminkin kaikkien "oikeuksiin" kuuluu, että saa vetää mitä väriä päälleen ja olla onnellinen, eikä sillä lailla että koska sun syntymäaika on tämä ja perit äitiltäs kierot vihreet silmät niin sää oot talvi-ihminen ja joudut pukeutumaan mustaan for ever koska se saa sut näyttämään niiiiiiin kauniilta ja ihanalta ja muut ei ees huomaa sun eri suuntiin harittavia silmiä.
Vai onko tuo taas sita huuhaata millä saadaan rahaa?
Myydään ihmiselle ajatusmaailmaa jossa sun korvat loistaa liian punertavina ja sun katsettasi ei huomaa kukaan kun sulla on taas se havajipaita päällä..saadaan ihminen epävarmaksi pukeutumisen suhteen ja sitten annetaan sille toivoa ja värilätkä käteen.

"-melkein tunsin kuinka elämäni pysähtyi hetkiseksi kun tajusin että tummansininen ei sovi ihoni väriin ja se väri saa minut masentumaan, mutta sitten koitti ilon hetki kun värianalyytikko löi käteeni tikkurilan värikartan ja siitä se ajatus sitten lähti."

7.3.2011 klo 17:38

Paratiisi
Käyttäjä

^Ääh, ei kai värianalyysissä siitä ole kysymys, että sanotaan, että nyt et kuule SAA käyttää näitä ja näitä värejä, vaikka kuinka tykkäisit. Mä näkisin, ettei se nyt niin vakavaa touhua ole, vaan menee enemmän hauskanpidon puolelle. Vähän niinkuin kaikki muutkin kauneus-, meikkaus-, pukeutumisjutut.

Musta ois ihan kiva käydä värianalyysissä. Tiedän kyllä jo entuudestaan jokusen värin, mitkä imartelee just mun kalpeeta naamaa hyvin, mutta voisin kuvitella, että käynti värianalyysissä voisi tuoda lisää vaihtelua tähän omaan väripalettiini. Mulla nimittäin on ne muutamat, ehkä max. viis väriä, joita edes katselen kaupoissa.

Mut jos kokee jo löytäneensä oman tyylinsä ja omat värinsä, niin silloin varmaan kannattaa käyttää rahansa johonkin muuhun kuin värianalyysiin. Ei kai siinä sen kummempaa.

7.3.2011 klo 18:33

Lilith
Käyttäjä

No paljonko siitä kiskotaan hintaa?

10.3.2011 klo 17:42

slslsl
Käyttäjä

Mä katselen kaupoissa vaan sitä oranssia väriä, joka tarjous-klapuissa on kivana sävynä.

12.3.2011 klo 11:56

JamesBond007
Käyttäjä

Mä haluisin värianalyysin, mut en tiedä minne mennä tai pitäis olla joku kaveri mukana, että vois sitten vertailla tuloksia... muutenhan toi on aika tylsää.