pallywood

Alue: Media ja tekniikka

17.7.2008 klo 23:29

Atte
Käyttäjä

Pliis, aloitukseen jotain muutakin kuin pelkät linkit.

18.7.2008 klo 17:16

ArmAnt
Käyttäjä

Pallywood on palestiinalaisten oma "elokuvastudio" joka tekee "uutisia" jotka sitten länsimainen media näyttää televisiossa ikäänkuin ne olisi totta.
Esim. vaikka sellainen, että "Israel ampunut Gazan rannalla ilman mitään syytä tankilla perheen hengiltä." Sitten siitä on videokuvaa, mut kun videoo katselee tarkemmin, niin huomaa nopeasti, että koko juttu on lavastattua propagandaa, eikä mitään tietoakaan mistään tankista.

18.7.2008 klo 23:57

ArmAnt
Käyttäjä

Hassua, et aihe ei herätä enempää kiinnostusta, tai keskustelua.

19.7.2008 klo 12:13

Jay
Valvoja

Joo pelkkien linkkien laittaminen "keskustelun avaajaksi" ei välttämättä oikein toimi.

19.7.2008 klo 14:31

ArmAnt
Käyttäjä

Jos linkeissä on kaikki tarpeellinen sisältö ja otsikossa, niin kyl se toimii ainaki mulle. :)

19.7.2008 klo 14:32

ArmAnt
Käyttäjä

Vai Pitäiskö mun tehdä uus keskusteluaihe tästä?

16.8.2010 klo 18:56

JFreak316
Käyttäjä

Nii ja ku vielä Armi sitten selitti myöhemmin mistä on kyse. Ja mua kiinnosti heti.
Ihan hirveetä propagandaa aina Israelista. Sydäntä särkee joka kerta ku jotai uutisia lukee ku tietää et ne asiat on aina kääntämällä käännetty sillee... Vaikka kyllähän siitä on kirjoitettu, että lopun aikana kaikki kansat kääntyy Israelia vastaan. Kuinkas monta kansaa on vielä puolella?

Mut Raamattu sanoo, että joka siunaa Israelia on oleva itsekin siunattu ja joka kiroaa, on oleva kirottu. Siunataan me Israelia ja surraan ja rukoillaan niiden puolesta, jotka ovat tuossa asiassa valinneet vaihteeksi väärin.

edit p.s.: Noi Armin videot on muuten poistettu Tubesta "koska ne rikkoivat käyttöehtoja".
Siinäs näette.

Viestiä muokattu 16.8.2010 klo 18:58, muokkaaja: JFreak316