ÄmPeeKolmoset
Alue: Media ja tekniikka
|
14.7.2008 klo 10:32 |
Akullinen kannattaa hankkia, itselläni ollut kaksi kappaletta akullisia ämppäreitä ja pelkästään pos kokemuksia. |
|
14.7.2008 klo 19:56 |
Nonni, ostettu on. Ja miulle kyllä iha täydellinen.. http://www.onoff.com/online/fi/inet.nsf/vProd/58300?opendocument&markID=... (tuossa siis musta, itellä nyt pinkkinä) .. kestää kyllä aikaa et totun ulkonäköön, ku vähäse ehkä tuntuu et hölmön näköne, mut eiiii se oo. :) iha hyvä. ja miulle just paras. kiitos kaikille, jotka jakso ettii/pohtii miun kanssa.. kyllä teist oli apua !!! :-) |
|
14.7.2008 klo 20:23 |
Hieno juttu että löytyi mieleinen :) |
|
14.7.2008 klo 21:17 |
Radio on tosiaan Plussajuttu. :) |
|
14.7.2008 klo 21:21 |
Heh, mä taas en oikeastaan koskaan kuuntele radiota :D |
|
14.7.2008 klo 21:22 |
Nojjjooo, jossei JAKSA vaan käydä miljoona kertaa läpi niit biisejä mitä siin soittimes on ja ei pääse vaihtamaan niitä ja muutenkin joskus vaa tekee mieli kuunella radioo. :) Miust on iha hölmöö, et nykyää vaa lisätää gigamääriä mut radioo löytyy aika harvoista enää. :/ |
|
14.7.2008 klo 23:44 |
:D enhän mie malta nyt nukkua, ku miulla on niin hieno soitin !! :p |
|
16.7.2008 klo 0:10 |
:D enhän mie malta nyt nukkua, ku miulla on niin hieno soitin !! :p Ite oon aikalailla samoissa tunnelmissa :'D Se on niin kaunis ja täydellinen ja kätevä ja hieno ja... paras! ^^ |
|
16.7.2008 klo 18:14 |
Hah hah. RÄJÄYTIN oman mp3-soittimeni äsken =D Creativen zen stone sanoi poks ja haisee ikävälle. Kytkin sen usb-hubiin ja pistin vahingossa väärän adapterin virtajohdon hubiin kiinni. Tuloksena liikaa virtaa hubin kautta ja soitin poksahti =D Nooh, jos nyt ostais sit sen plus version niin sais sen näytönkin =) |
|
17.7.2008 klo 13:03 |
:DD |
|
17.7.2008 klo 13:04 |
Ite oon aikalailla samoissa tunnelmissa :'D Se on niin kaunis ja täydellinen ja kätevä ja hieno ja... paras! ^^ kiva jos siullakin on mieleinen! Kyl myö ollaa nyt hyviä, ku meil on uudet soittimet! ^^ |
|
18.7.2008 klo 23:26 |
Tähän väliin on muuten sanottava, että 65 kbit wma ei ole niin huono kuin voisi olettaa, se on merkittävästi parempi kun saman bittivirran mp3-tiedosto. Syynä on wma:n käyttämä edistyksellisempi pakkaus, joka poistaa tiedostosta vähemmän sellaista tietoa jonka ihmiskorva kuulee. Sama on usein asia myös ogg-laariin pakatuilla tiedostoilla. 64 kbit/s-wma vastaa tiettyjen (huom, ei MS) lähteiden mukaan aika lähelle 128 kbit/s mp3-tiedostoa. Eli siis lenkkikäytössä menee loistavasti ja muutenkin hyvin, mutta ei tietenkään hifistille kelpaa. |
|
19.7.2008 klo 10:50 |
Itellä tällanen: Ei ihan lenkkikäyttöön mee kun on sen kokoinen, mutta tosi näppärä noin niinku muuten, kun voi selailla webbiä, tsiigailla meilejä etc. etc. Seuraavaksi taloon astuukin itse iPhone. :) |
|
19.7.2008 klo 22:42 |
Phuah, mie en tuommosta jaksais. Menee miust nii yli. :D |
|
20.7.2008 klo 10:21 |
Phuah, mie en tuommosta jaksais. Menee miust nii yli. :D Samaa mieltä =) Tuollaisista vehkeistä vois sanoa vähän samaa mitä bemareista yleisesti tuumataan ;) |