Kirjallisuutta homokristityistä?
Alue: Yleinen keskustelu
|
31.1. klo 23:02 |
Jo siinä vaiheessa, kun tiedostaa "homofiiliksensä" alkaa tietämättään tehdä identiteettityötä ja muokata siis identiteettiään sen tiedon pohjalta. Näin on käynyt sinun kohdallasi. Älä yleistä sitä. Esim. omalla kohdallani homofiilikset eivät ole milloinkaan aiheuttaneet identiteetin muokkausta homoidentiteetin suuntaan, koska se vaan on yksinkertaisesti niin vastoin sitä, mitä Jumala minusta sanoo. |
|
31.1. klo 23:05 |
Laitan tähän erään todistukseni Jumalan totuuden muuttavasta voimasta, jonka olen jo aiemmin tällä foorumilla jakanut: Muutamia vuosia sitten ystävystyin erään lesbotytön kanssa, joka oli mun opiskelutoveri. Hän avautui mulle ja kertoi, että hän on lesbo. Hän tiesi, että minä olen uskova ja luulen, että avautumisensa johtui ainakin osittain myös siitä (mä olen aina ollut tietyllä tavalla "välitön" ja syntiset on aina uskaltanu lähestyä mua ja avautua mulle). Tuo tyttö itse oli eräänlainen "etsikko". Häntä siis kiinnostivat hengelliset asiat, mutta hän oli hyvin skeptinen. Erään kerran istuimme iltaa yhdessä. Sanoin tuolle tytölle, että älä usko sitä, että olet lesbo, se on valhe! Sä et ole lesbo! Näen sinussa kauniin heteronaisen. Muutaman vuoden kuluttua tuosta illasta sain kuulla, että tuo tyttö oli mennyt naimisiin (MIEHEN kanssa!) ja oli onnellinen aviovaimo. Minä TIEDÄN tänä päivänä, että nuo sanat, jotka hänelle tuona iltana sanoin, olivat Jumalasta. Ne olivat totuus. Ja totuus vapautti tuon tytön valheesta ja paransi hänet. Hän on onnellinen aviovaimo ja äiti tänä päivänä. Kaunis ja onnellinen nainen. |
|
31.1. klo 23:10 |
Ei myöskään pidä unohtaa näitä Raamatun sanoja: Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä homot, eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa. Ja tuommoisia te olitte, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet peson, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja meidän Jumalamme Hengessä. (1.Kor.6:9-11) Tuommoisia te OLITTE, mutta NYT TE OLETTE VANHURSKAUTETUT! |
|
1.2. klo 9:55 |
No, ensinnäkin me olemme eri mieltä sen asian synnillisyydestä, ja toiseksi tuo on ainakin tähän mennessä ollut vain mielipiteesi jota yrität toistelemalla muuttaa totuudeksi. Haluaisitko perustella mielipidettäsi jotenkin? |