STLK:n teologipäivä
Alue: Ilmoitustaulu
|
30.1. klo 13:43 |
Teologipäivä la 4.2.2012, Helsinki, Fabianinkatu 13 A 1 Kristuksen syntyminen neitsyt Mariasta Suomen Tunnustuksellinen Luterilainen Kirkko järjestää teologipäivän 4.2. Kutsumme mukaan kuulemaan ja keskustelemaan teologeja ja muita teologisista asioista kiinnostuneita, sekä seurakuntiemme jäseniä että toisia. 11.00 Alkuhartaus (Matt. 1:23, pastori Kimmo Närhi) Ruokatauko 14.15 Neistyestä syntyminen ja meidän pelastuksemme Lutherin opetuksessa (pastori Edward Brockwell, englanniksi, tulkataan tarvittaessa suomeksi) Kullekin aiheelle on varattu 60 minuuttia, josta noin kolmannes käytetään keskusteluun. Sydämellisesti tervetuloa! |
|
31.1. klo 8:57 |
aiheena pitäisi olla: 1- Paavalin teot ja sotaliitto Israelin Jumalan kanssa, kuinka Jumala valmistaa uskovan sotaan 2- kuritus lihalle, miten saada voima käytäntöön tänä päivänä? 3 - lähetysilta, siunataan sotaan lähtevät ja valitut Jumalan aseet Kiinaan apostoleiksi |
|
31.1. klo 8:58 |
4- kuinka erottaa väärät henget ja väärät profeetat |
|
31.1. klo 8:59 |
5 -kuinka ajaa homopapit ulos kirkosta |
|
31.1. klo 15:32 |
5 -kuinka ajaa homopapit ulos kirkosta Eiköhän asia hoidu sitä mukaa kun Jolkkosesta tai Ruokasesta tulee Kuopion piispa. |
|
31.1. klo 23:44 |
6 - kuinka ajaa kirkko ulos suomesta |
|
1.2. klo 8:18 |
Ei ikinä, jos ainoa vaihtoehto sen jälkeen ovat pinnalliskarismaattisfeelgoodshowmeininkiset itsenäiset sitoutumattomat vastuuttomat nurkkapatrioottiset pastorishenkilökulttiset "me ollaan parempii kuin noin muut" - henkselienpaukuttelurahankiskontapuljut. Viestiä muokattu 1.2. klo 8:48, muokkaaja: Jochanan |
|
2.2. klo 10:19 |
Nohnoh Jokke. Älä ole noin suppea katseinen. Mä olen sanonu tän monessa keskustelussa ja sanon vieläkin, että kotiseurakunnat on ja tulevat olemaan se "juttu". Lisäks on noissa sun kuvaamissa rahankiskontapuljuissa pari ihan mukiinmenevää, joissa itsekäyn aina sillointällöin hankkimassa kunnon ketutuksen ja välillä niissä puhutaan jopa ihan asiaa. |
|
3.2. klo 10:04 |
Minä en oikein ymmärrä, miksi tästä ketjusta yleensäkään piti tehdä tällainen "keskusteluketju". Kun tämähän oli ilmoitus tapahtumasta, ja jos jota kuta kiinnostaa, niin tervetuloa, ja jos ei kiinnosta, niin ei tarvitse kommentoidakaan, vaan voi ohittaa. Mutta tietenkin, jos on kysymyksiä itse aiheesta (ei aiheen vierestä), niin niitä voi esittää ja kysyä vastausta. |
|
3.2. klo 10:18 |
Nohnoh Jokke. Älä ole noin suppea katseinen. Etkös sinä itse sanonut tuossa juuri että "kirkko ulos Suomesta" ?? Kuulostaa jokseenkin ahdasmieliseltä! Mua ei kannata haukkua kapeakatseiseksi, mitä tulee eri denominaatioihin. |
|
3.2. klo 10:32 |
yritän kuvata vain todelllisuutta missä ajassa kirkko ja yhteiskunta elävät hieman kärjistetyin sanoin että ihmiset heräisivät näkemään mistä todellisuudessa on kyse, mutta ei ne tajua silti |
|
3.2. klo 11:30 |
Minä en oikein ymmärrä, miksi tästä ketjusta yleensäkään piti tehdä tällainen "keskusteluketju". Tottapa tuo. Mutta eihän se nyt niin vakavaa ole vähän keskustella aiheesta (tai aiheen sivusta) :P Modelle vinkki: poista nyt vaikka kaikki muut paitsi aloittajan viesti, niin jää kaikille tasapuolisesti paha mieli :D |
|
3.2. klo 11:43 |
Joo, varmaan voidaan keskustella aiheesta. Mutta otan esimerkin: |