Haavistosta vielä kerra (Lukittu)

Alue: Yleinen keskustelu

25.1. klo 10:32

Akustinen
Käyttäjä

Minua ihmetyttää eniten se, miksi Haavisto on voinut asettua ehdokkaksi, kun hänellä on tuo sukupuolinen suuntaus, niinkuin hän ilmaisee.
Minulle se kertoo älyttömästä piittamattomuudesta ja paatumuksesta. Osoittaen näen, kuin se olisi aivan normaalia. Jota se ei ole.
Tämä kaikki puhu mulle siitä, että Suomen ja myös koko länsimaisen maailman moraali on todella tuhotunut. Tllalle on tullut piittamattomuus, itsekkyys, rakkaudettomuus, materialismin palvonta, vääristyneet seksualisuuden muodot.
Järjestetään praid kulkueita, homous ja lespous tuoda esille mitä julkeimmin ja kuin se olisi täytin normaalia ja hyväksyttävää.
Miksi kirkkokin suhtautuu tähän kuin normaaliin asiaa ja antaa sille hyvksynnän.??
Tämä kertoo mulle myös sen, että Jumala on ottanut siunauksen pois yltämme ja antaa meidän mennä omia neuvojamme, kun suin päin haluamme elää synnissä ja näin pilkata Hänen sanaansa ja neuvojaan.
Pitää ottaa myös huomioon, että Jumala on myös koston Jumala. Hän ei siunaa syntiä, vaan Hän vihaa sitä.
Kuitenkin, kuten tiedämme, Jumalan on vieläkin Armon Jumala ja katuu pahaa.
Olen ajätellut, että jos me vielä käännymme Jumalan puoleen, kun näemme tämän kaiken,
niin Jumala haluaa vielä armahtaa ja kääntää kansamme ja kansojen kohtalon.
Kansoilla tarkoitan etupäässä, länsimaista sivilisaatiota.
Haluan kehoittaa kaikki tämän lukioita alkamaan todellisen rukous kampanjan nyt, varsinkin kotimaamme puolesta.
Suositelen myös tervettä itsetutkistelu, onko omat asia kunnossa, ennekuin aloittaa.
Haluan itse tämän kirjoittaja tulla mukaan tälläiseen rukousketjuun.
Voimmeko sopia tästä asiasta yhdessä teidän kanssa, jotka uskotte Jumalan kuulevan vielä rukouksemme.? Pyydän teitä vastamaan tähän kehoitukseeni ja pyyntööni. Kiitos!
Kirjoitin tämän siksi, koska tunsin siihen kehoitusta.
Jumala siunatkoon Suomea ja meitä kaikkia. Amen!

25.1. klo 10:36

Maryel
Käyttäjä

Juu, se on jännä. Mikäli et ole tiennyt, niin elät Suomessa, jossa laki kieltää eriarvoiseen asemaan laittamisen esim. seksuaaliseen suuntautumisen perusteella. Heillä on täysin samat oikeudet mitä tulee yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen ja politiikkaan. Se, että hän on homo, ei pitäisi olla mikään este millekään. Hän on ehdokkaana poliitikkona eikä sen takia, että hän on homo. Jos tämä sinua häiritsee, suosittelen vaihtamaan maata.

25.1. klo 10:41

fons et origo
Käyttäjä

Minua ihmetyttää eniten se, miksi Haavisto on voinut asettua ehdokkaksi, kun hänellä on tuo sukupuolinen suuntaus, niinkuin hän ilmaisee.
Minulle se kertoo älyttömästä piittamattomuudesta ja paatumuksesta. Osoittaen näen, kuin se olisi aivan normaalia. Jota se ei ole.

Kyllä, samaa pitää ihmetellä myös avoliitossa elävästä Biaudet'sta, porttoliittossa elävistä Niinistöstä, Lipposesta ja Essayahista, sekä Arhinmäestä joka julkeaa olla kuulumatta mihinkään kristilliseen kirkkoon. Miten kukaan kehtasi edes äänestää ketään muuta kuin niitä kahta Jumalan valitsemaa ehdikasta, Väyrystä ja Soinia, kristityn maan presidentiksi?

25.1. klo 10:42

Akustinen
Käyttäjä

Maryel. Toivon, että voisit lukea tarkemmin mielipiteeni ja toivomukseni? Kiitos!

25.1. klo 10:43

KTS
Käyttäjä

"...praid kulkueita..."

:D

25.1. klo 10:49

Maryel
Käyttäjä

Juu, luin ja vastasin niin kuin ajattelen.

25.1. klo 11:20

Akustinen
Käyttäjä

Kiitos Maryel. Niin sitä pitää.
Lisään vielä, ettei minulla ole mitään Haavisota itseään vastaan. Hän varmaan on pätevä hoitamaan hommansa. Jos ja kun olen Uskossa, enne voi hyväksyä sellaista mitä Jumala ei hyväksy. Näin se vain on.
Kuitenkin meidän tulee rukoilla Haaviton puolesta ja rakastaa häntä, ninkuin muitakin.
Sillä olemmehän mekin kaikki syntisiä, lihamme puolesta. Se ei pyhity koskaan. Toisekseen me olemme jatkuvassa sodassa omaa liihaamme vastaa ja saatana vastaan, joka kiertää kuin kiljuva jalopeura vetääkseen meidät takaisin syntielämään. Mutta kun Jeesus on meissä, me voitamme. Se on varmaa.
Siispä suosittelen rukousta. Ilman sitä olemme heikoilla. Myös minä.
Me tarvitsemme toisiamme.
Hyvää päivän jatkoa. Hei!

25.1. klo 11:31

fons et origo
Käyttäjä

Jos ja kun olen Uskossa, enne voi hyväksyä sellaista mitä Jumala ei hyväksy. Näin se vain on.

Aiothan siis äänestää tyhjää?

25.1. klo 11:46

Hannibal Lecter
Käyttäjä

Allekirjoitan tuon mitä fons sanoi, jätäthän viestiketjun aloittaja sitten äänestämättä, koska kriteeriesi mukaan et voi äänestää kumpaakaan.

Myös Maryelin huomioima syrjintälaki ottaa selkeästi kantaa ihan suomen lain kädellä sihen, ettei sukupuolinen suuntaus saa olla eriarvoisen kohtelun syynä, se on tuomittava teko. Linkitin tuohon Haavisto ketjuun tarkemmin tästä.

Raamattu puolestaan velvoittaa uskovan olemaan esivallan alainen, täten siis tottelemaan suomen lakia, joka kieltää siis juuri tällaisen syrjinnän. Ja mikäli vertaat näitä kahta ehdokasta, on Raamatulliset perustelut hyödyttömiä, koska kumpikin käsittääkseni on Jumalan kieltäjä. Presidentiksi heistä silti on kummastakin aivan varmasti ja toinen on myös tuleva presidentiksi ja työssään tekevä parhaansa, kuten "kommarilesbo" Halonenkin, kuten häntä haukuttiin aikoinaan vuosikymmen ja rapiat päälle, niin siis hänkin on onnistunut toimessaan.

25.1. klo 11:56

fons et origo
Käyttäjä

Minusta suurin tekopyhyys avioliittolakia koskevissa kysymyksissä on tullut ilmi siinä, että yksikään ehdokas ei ole vaatinut termin avioliitto sallimista vain raamatunmukaisille parisuhteille. Tämä syö pohjan niiltä vaatimuksilta, että avioliittolakiin ei saa koskea uskonnon vuoksi. Ehdokkaiden syynähän avioliiton pitämisessä miehen ja naisen välisenä, ilman muita raamatullisia ehtoja, on ollut suvaitsevaisuus; yritetään olla pahoittamatta niiden maallistuneiden kristittyjen mieltä, jotka eivät tahdo pitää kiinni Raamatun sanasta mutta pelkäävät homoja.

25.1. klo 12:16

Hannibal Lecter
Käyttäjä

Suomeksi korvasyyhy siis.

25.1. klo 12:26

Jochanan
Käyttäjä

EIKS SIITÄ HAAVISTOSTA NYT RIITTÄNYT SE YKSI KETJU TÄLLÄ FOORUMILLA ???

25.1. klo 12:28

KTS
Käyttäjä

Hauskinta tässä lössin pystyttämässä sirkuksessa on se, että nyt tuolla Suomi24:lla ovat jotkut olevinaan niin KAUHEAN huolissaan siitä, että kuinka käy Suomen suhteille arabimaihin, jos tulee homoseksuaalinen pressa...:D

En ole koskaan ennen havainnut, että äärikonservatiivis-fundamentaalis-israelilaismielinen fanittajalössi olisi aikaisemmin ollut huolissaan Suomen suhteista arabimaihin...:D

25.1. klo 12:29

Hannibal Lecter
Käyttäjä

Jochanan, älä huuda hyvä mies. Ei näy riittävän, tai sitten ketjun aloittaja ei kokenut saavansa mielipidettään kuuluviin tuossa ensimmäisessä Haavisto ketjussa.

25.1. klo 12:35

Hannibal Lecter
Käyttäjä

Hyvin ne ei heterot pärjäävät viroissaan niin Suomessa, kuin muuallakin maailmassa. Yhtälailla, kuin kuka tahansa, mihin tahansa eriävään ominaisuuteen katsomatta. Ja mitä tulee taas suhteisiin muihin maihin, niin on mielestäni surkuhupaisaa kuvitella, että maa katkaisisi välit toiseen edustajan sukupuolisen suuntautumisen tähden. Kuitenkin aika paljon suurempia välien rikkoontumisen aiheita on olemassa politiikassa, siitähän tässä on kyse, ei uskonnosta, ei kulttuurieroista jne, vaan politiikasta. Suurempi ongelma voisi kuvitella olevan äärimuslimi vs äärikristitty maan edustaja.

25.1. klo 12:39

Hannibal Lecter
Käyttäjä

En muista, että yksikään muslimimaa tai mikään maa olisi katkaissut suhteitaan esim saksaan heidän ulkoministerin sukupuolisen suuntautumisen vuoksi. Väitän, että eri maiden edustajien keskuudesta löytyy niin heteroja, biseksuaaleja, homoseksuaaleja jne.

25.1. klo 12:40

Jochanan
Käyttäjä

Jochanan, älä huuda

:D

25.1. klo 12:42

Hannibal Lecter
Käyttäjä

Tällä siis haluan korostaa, että poliittisesti tällä asialla ei ole yhtään mitään merkitystä. Yksilötasolla kylläkin näyttää olevan suomalaisten keskuudessa suurikin merkitys, jonka näen johtuvan enemmänkin homofobiasta, kuin mistään vakaumuksesta. Sellaisten yksilöiden kohdalla uskon kyseessä olevan vakaumuksellisen pohjan, mikäli hän kohtelee jokaista ehdokasta samoin kriteerein Raamatun tms valossa, muutoin vakaumukseen vetoaminen on kaksinaismoralistista harhaa.

25.1. klo 13:33

welzu
Päävalvoja

EIKS SIITÄ HAAVISTOSTA NYT RIITTÄNYT SE YKSI KETJU TÄLLÄ FOORUMILLA ???

Joo, riitti.