Pois elämän kirjasta
|
25.1. klo 8:30 |
Ilm. 3:5 Joka voittaa, se näin puetaan valkeihin vaatteisiin, enkä minä pyyhi pois hänen nimeänsä elämän kirjasta, ja minä olen tunnustava hänen nimensä Isäni edessä ja hänen enkeliensä edessä. ajattele, Jeesus voi pyyhkiä uskovan pois elämän kirjasta. Helena konttinen kertooo kirjassaan että ne jotka eivät vaella uskossa Jumalan teoissa, ne pyyhitään pois. Niin elämä menee ohi, ja ihminen menettää pelastuksensa vaikka oli maan pääällä uskossa? |
|
25.1. klo 8:41 |
Ei jos on ottanut Jeesuksen Herrakseen ja elää parannusta tehden. |
|
25.1. klo 8:50 |
ajattele, Jeesus voi pyyhkiä uskovan pois elämän kirjasta. Helena konttinen kertooo kirjassaan että ne jotka eivät vaella uskossa Jumalan teoissa, ne pyyhitään pois. Niin elämä menee ohi, ja ihminen menettää pelastuksensa vaikka oli maan pääällä uskossa? Niin ja Jumalan tekojen tekeminen on nimen omaan uskomista Jeesukseen: Joh. 6:27-29 Ihminen ei koskaan menetä pelastustaan, jos turvaa Jeesukseen henkilökohtaisena Vapahtajanaan. Room. 8:38-40 Joh. 3:15-18 Ihminen ei voi koskaan lunastaa pelastustaan millään teoillaan. Vaikka ihminen eläisi kuinka hurskaasti ja tekisi kuinka paljon hyvää ja tekisi kuinka paljon Jumalan mielenmukaisia asioita , niin se ei häntä pelasta, vaan pelastus tulee yksin omaan USKOSTA JEESUKSEEN. Ef. 2:8-9 |