Päivänsana.
|
4.1. klo 13:05 |
3. Johanneksen kirje 1:2 Rakkaani, minä toivotan sinulle, että kaikessa menestyt ja pysyt terveenä, niinkuin sielusikin menestyy. |
|
5.1. klo 14:38 |
Miksi Jumalan pitäisi muuttaa persoonaamme, kun hän on itse meidät luonut? Tietysti kaikenlainen viilaus ja tuunaus on ok, mutta syvintä persoonamme Jumala ei varmaankaan edes halua muuttaa? Eikö Jumala nimenomaan rakasta omaa luomustaan? |
|
13.1. klo 17:27 |
Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne.Sillä minun ikeeni on sovelias ja minun kuormani on keveä. Matteus 11:29-30. |
|
14.1. klo 9:07 |
Jeesus sanoi opetuslapsilleen:"Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille." Mark.16:15. |
|
14.1. klo 20:08 |
Joh. 4:23 Mutta tulee aika ja on jo, jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää hengessä ja totuudessa; sillä senkaltaisia rukoilijoita myös Isä tahtoo. |
|
15.1. klo 13:27 |
1. Kor. 12:6 ja voimavaikutukset ovat moninaiset, mutta Jumala, joka kaikki kaikissa vaikuttaa, on sama. |
|
21.1. klo 12:14 |
Mark.16: 15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille. |
|
10.2. klo 13:00 |
Psalmit: 139:6 Senkaltainen tieto on minulle ylen ihmeellinen, ylen korkea käsittääkseni sen. 139:11 Ja jos minä sanoisin: "Peittäköön minut pimeys, ja valkeus minun ympärilläni tulkoon yöksi", 139:15 Minun luuni eivät olleet sinulta salatut, kun minut salassa valmistettiin, kun minut taiten tehtiin maan syvyyksissä. 139:19 Jumala, jospa sinä surmaisit jumalattomat! Ja te murhamiehet, väistykää minusta pois! 139:23 Tutki minua, Jumala, ja tunne minun sydämeni, koettele minua ja tunne minun ajatukseni. Kylläpäs puhuttelee se koko luku...:)) |
|
17.2. klo 21:30 |
Hyvä on sen osa, joka luottaa Herraan.Ps.40:5. |
|
22.3. klo 10:31 |
Jer.23:36 Mutta 'Herran kuormaa' älkää enää mainitko; sillä kuormaksi on tuleva jokaiselle hänen oma sanansa. Te vääntelette elävän Jumalan, Herran Sebaotin, teidän Jumalanne, sanoja. 36 Ja älkäät sitä enään kutsuko Herran kuormaksi; sillä kullekin pitää oma sanansa oleman kuormaksi, että te niin elävän Jumalan, Herran Zebaotin, meidän Jumalamme sanan käännätte. Biblia Jumalan Sanaa vääntänyt saa kuormituksen. |
|
23.3. klo 13:50 |
2. Piet.3:16 niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen. |
|
4.4. klo 12:55 |
Jeesus sanoi hänelle: Sinä uskot koska sait nähdä minut. Autuaita ne, jotka uskovat vaikka eivät näe. Johanneksen evankeliumi 20:29. |
|
12.4. klo 19:32 |
Köyhät ja kurjat etsivät vettä, mutta sitä ei ole, heidän kielensä on janosta kuivettunut. Minä, Herra, kuulen heitä, minä, Israelin Jumala, en heitä hylkää. Paljaille kukkuloille minä puhkaisen jokia, notkelmiin lähteitä. Autiomaan minä muutan vesilammikoiksi ja kuivan hietikon lähteiden maaksi. |
|
18.4. klo 10:38 |
♡ Psa 139:23 Tutki minua, Jumala, ja tunne minun sydämeni, koettele minua ja tunne minun ajatukseni. |
|
22.4. klo 10:58 |
♡ Luuk. |
|
16.5. klo 0:23 |
Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen. (Gal. 5:1) |