Oli hyvä ohjelma toi Ylen Dokumenttiprojekti

Alue: Yleinen keskustelu

24.1. klo 19:04

KTS
Käyttäjä

Verraton JiiPee! :D

24.1. klo 19:18

Indiana_
Käyttäjä

Paitsi jos trollilla on voittamattomat faktat.

Paitsi jos trolli kiistää kaikki faktat.

Ihanaa kuinka itse teet kaikkesi korjataksesi tilannetta.

Havainto on tärkeä ensiaskel. Olen esimerkiksi huomannut, että valtaosalla foorumin käyttäjistä, kuten myös sen ylläpidolla, on suuria ongelmia tiedostaa (tai sitten tunnustaa) että ongelmaa edes on.

Minä uskon silti, että taakka on liian suuri yhden miehen kannettavaksi. Siksi en aio siihen vakavasti paneutua. Kunhan välillä mainitsen asiasta. Jos jaksan. Jos huvittaa.

Eikö näitä provoja saa kukaan kuriin?

Siinä on sellainen "slippery slope." Tämä foorumi ei ole täällä uskovien hyväksi eikä uskovien rakentamiseksi, vaan siksi että sillä saavutettaisiin nettiateistien ja luonnontieteellis-skeptisen nuorison kunnioitus. Minun roolini siinä olisi lähinnä maata selälläni ja leikkiä kuollutta.

Jos ylläpito alkaisi laittaa provoja kuriin, ateistit ja skeptinen nuoriso ei kokisi enää olevansa tervetullutta ja saattaisi kokea olevansa seuraavana ojennettavien joukossa. Siksi KTS on taivaan lahja sen osoittamiseksi, miten paljon uskovat ovat valmiita ottamaan osumaa hyvän asian nimissä. Tämä foorumi on ateisteille ja liberaaleille eräänlainen helppojen väittelyvoittojen kultakaivos. KTS on sattuman tarjoama kanarialintu.

Tämän piti olla projekti, jossa vapaaehtoiset uskovat saavat uskon nimessä ja Jumalan kunniaksi ottaa dunkkuun huonosti käyttäytyviltä ilonpilaajilta ja muilta pilkkaajilta. Nyt, kun koen että en ole enää vapaaehtoinen siihen, havaitsen suuria vaikeuksia sijoittaa itseäni mihinkään tämän foorumin kokonaiskuviossa.

Kumpi on parempi, pitää noita epäkohtia jatkuvasti esillä, vai jatkuvasti lakaista niitä maton alle?

Minä ainakin kannatan maton alle lakaisemista. Sillä tavalla on paljon mukavampi olla.

Tämä turhislössi…

Kaikkia palleroisia ja venkuloita unohtamatta!