Paavo Väyrysen aika tulee vielä (Lukittu)

Alue: Yleinen keskustelu

23.1. klo 0:46

Piho
Käyttäjä

Presidentinvaalien toiselle kierrokselle menevät Sauli Niinistö ja Pekka Haavisto. Tulen äänestämään toisella kierroksella Niinistöä ja suosittelen sitä muillekin, koska en halua, että Suomen presidentiksi valitaan homoseksuaali sivari.

Olen luonnollisesti pettynyt siihen, että kannattamani Paavo Väyrynen ei päässyt jatkoon. Olin toki varautunut siihen mahdollisuuteen.

On paljon mahdollista, että moni Haavistoa äänestänyt äänesti Haavistoa taktisista syistä, eli ei kannattaaksen Haavistoa vaan estääkseen Väyrysen pääsyn toiselle kierrokselle.

Mutta elämä jatkuu. Kun yksi ovi sulkeutuu, toinen ovi avautuu.

Uskon vieläkin, että Paavo Väyrysestä voi tulla presidentti jossain vaiheessa myöhemmin joko kuuden vuoden kuluttua tai poikkeusoloissa jo sitä ennen. Mutta tänä väliaikana Väyryselle on varmasti tarjolla monia muita tehtäviä. En usko, että Väyrynen haluaa jäädä vielä eläkkeelle.

Voi olla, että Väyrysestä tulee kuin tuleekin Keskustan puheenjohtaja ensi kesän puoluekokouksessa.

Voi olla, että Väyrynen johtaa Keskustan puheenjohtajana Keskustan vaalivoittoon seuraavissa eduskuntavaaleissa v. 2015, jolloin Väyrysestä tulee pääministeri, jolla on enemmän valtaa kuin presidentillä.

Voi olla, että Väyrynen perustaa oman puolueen.

Voi olla, että Väyrynen tekee jotakin aivan muuta.

Jouko Piho

23.1. klo 7:59

KTS
Käyttäjä

Aktia-pankin pääekonomisti sanoo, että Väyrynen on ainakin tehokkaasti sammuttanut soini-ilmiön ja tämä on tietenkin keskustapuolueelle mannaa:

http://www.iltasanomat.fi/presidentinvaalit/vayrynen-tuhosi-soinin-tulev...

23.1. klo 9:16

Babaii_
Käyttäjä

Mä ainakin äänestän Jeesusta myös toisella kieroksella. Niin suosittelen muillekin.

23.1. klo 9:42

mikestones
Käyttäjä

"Voi olla, että Väyrynen perustaa oman puolueen.

Voi olla, että Väyrynen tekee jotakin aivan muuta.

Jouko Piho"

Voi olla ettei Väyrynen olekaan Jumalan ase lopunaikana, vaan syrjäytyy eläkkeelle

minäkin äänestän Niinistöä ihan sen takia ettei homosta tule presidenttiä

23.1. klo 9:45

welzu
Päävalvoja

Paavosta olisi voinut jatkaa edellisessä ketjussa.