Jouko Pihon vaalivetoomus
Alue: Yleinen keskustelu
|
22.1. klo 3:58 |
Tänään, 22.1.2012, on presidentinvaalien 1. kierroksen varsinainen äänestyspäivä. Aika suuri osa suomalaisista, kuten minäkin, on jo äänestänyt ennakkoon. Tämä vetoomukseni ei kosketa heitä, paitsi toisen kierroksen äänestyskäyttäytymisen osalta. Haluan nyt vedota kaikkiin teihin, jotka äänestätte tänään, varsinaisena äänestyspäivänä. Ensinnäkin haluan kehottaa kaikkia äänestämään säästä tai muista sen kaltaisista seikoista riippumatta. Jokainen ääni on nyt tärkeä. Toisekseen tuon esille sen, että nämä vaalit ovat henkilövaalit, ei puoluevaalit. On ymmärrettävää, että kaikki mukana olevat puolueet ovat hakeneet näiden vaalien kautta julkisuutta myös omalle puolueelleen. Tätä näkyvyyttä kaikki puolueet ovat jo saaneet riittävästi, joten itse äänestystilanteessa voisi unohtaa puoluepropagandan ja oman puolueen edun ja äänestää parasta henkilöä Suomen presidentiksi, vaikka hän olisikin eri puolueesta. Nyt ei ole kuitenkaan kyseessä eduskuntavaalit. Nyt Suomelle valitaan presidenttiä, arvojohtajaa ja ulkopolitiikan johtajaa yhdessä valtioneuvoston kanssa. Olen 15.8.2011 lähtien kannattanut julkisesti Paavo Väyrystä Suomen presidentiksi. Uskoin alusta alkaen siihen, että Väyrysestä tulee Suomen seuraava presidentti, silloinkin, kun Väyrysen gallup-kannatus oli syyskuun alussa 2011 jotain 1 %:n luokkaa. Olen näiden viiden kuukauden aikana kirjoittanut lukuisia artikkeleita Väyrysen puolesta eri foorumeilla sekä osallistunut eri nettifoorumeilla käytävään keskusteluun vastaten monenlaisiin Väyrystä koskeviin väitteisiin ja kysymyksiin. Tässä suhteessa tärkein kirjoitukseni on "Mikä on totuus Paavo Väyrysen väitetyistä virheistä?", jonka tein syyskuussa 2011 ja joka löytyy googlettamalla, mikäli joku ei ole sitä lukenut. Tämän kampanjan aikana on käsitykseni Paavo Väyrysen ylivertaisesta pätevyydestä presidentiksi vain vahvistunut. Toivon, että ihmiset, joilla on Väyrystä kohtaan ennakkoluuloja, voisivat ajatella niin, että ei Väyrynenkään ole täydellinen, mutta hän on näistä ehdokkaista paras. Väyrysen menneisyydessä on asioita, joiden kohdalla voi olla kriittinen (tosin monet jutut ovat vääristeltyjä), mutta menneet ovat menneitä. Väyrynenkin on muuttunut monella tapaa erittäin myönteisesti, kuten huumorin ja itseironian suuntaan. Minä koen, että Väyrynen on monien kokemustensa ja tuhansissa liemissä keittämisten jälkeen tullut nöyräksi, ihmisläheiseksi ja tasapainoiseksi persoonaksi ollen edelleen myös vahva tahtoihminen ja nopeaälyinen asioiden havainnoitsija. Sanon sen tähden kaikille tänään 22.1.2012 äänestäville ihmisille, että Paavo Väyrynen on paras valinta Suomen presidentiksi. Väyrynen on isänmaallinen, suomalaisten ja koko Suomen parasta ajatteleva perinteisiä arvoja kunnioittava jämäkkä tahtopoliitikko, jonka haltuun voi turvallisesti antaa Suomi-laivan ohjaamisen kohti parempaa tulevaisuutta. Jouko Piho |
|
22.1. klo 11:46 |
Haluan nyt vedota kaikkiin teihin, jotka äänestätte tänään, varsinaisena äänestyspäivänä. Hieno vetoomus! Kannatan! Toisekseen tuon esille sen, että nämä vaalit ovat henkilövaalit, ei puoluevaalit. On ymmärrettävää, että kaikki mukana olevat puolueet ovat hakeneet näiden vaalien kautta julkisuutta myös omalle puolueelleen. Tätä näkyvyyttä kaikki puolueet ovat jo saaneet riittävästi, joten itse äänestystilanteessa voisi unohtaa puoluepropagandan ja oman puolueen edun ja äänestää parasta henkilöä Suomen presidentiksi, vaikka hän olisikin eri puolueesta. Juuri näin! Kannatan! Äänestäkäämme kaikki parasta henkilöä Suomen Presidentiksi. Pekka Haavisto, numero 2! |
|
22.1. klo 12:29 |
Jouko Piho, mähän olen sanonut jo monta kertaa, että Niinistöstä tulee seuraava presidentti. Jumala antoi siitä sanansa jo yli vuosi sitten: http://www.uskojarukous.net/phpBB2/viewtopic.php?p=228222&highlight=#228222 Etkö vieläkään usko minua? Nöyrry ja opettele kuuntelemaan ihmisiä, joiden kautta Jumala puhuu! Olet itsepäinen etkä kuuntele Jumalan ääntä, vaan omaa ääntäsi ja toiveitasi. Sivuillesikin haalit vain sellaisia profetioita ja unia, jotka ovat sinun mielesi mukaisia ja ne viestintuojat, joista et pidä, hylkäät "väärinä profeettoina". Sinulla ei toisinaan tunnu olevan minkäänlaista käsitystä siitä, missä mennään, eikä minkäänlaista hengellistä erottelukykyä oikeiden ja väärien profeettojen suhteen. Totisesti Jumala tulee nöyryyttämään sinua ja opettamaan sinua kantapään kautta kuuntemaan Herran palvelijoita, joita et vielä tahdo kuunnella. |
|
22.1. klo 12:32 |
En tarkoita, että Niinistö olis välttämättä paras ehdokas enkä sitä, että häntä pitäis äänestää. Asia nyt vaan kuitenkin on niin, että hänestä tulee seuraava presidentti. |
|
22.1. klo 12:53 |
Jumala antoi siitä sanansa jo yli vuosi sitten Jospa tuo puolikas povauksestasi toteutuu yhtä täydellisesti kuin tuo toinenkin, "perussuomalaisilla on 50 % kannatus tässä maassa". |
|
22.1. klo 13:04 |
En keskustele nimimerkin Fons et origo kanssa, mutta koska tätä foorumia lukevat muutkin, niin korjaan disinformaation: kyseessä ei ole povaus, vaan profetia. Voi olla, että sitä ei ole tarkoitus otta kirjaimellisesti. Tuo "50 % kannatus" saattaa tarkoittaa vain suurta kannatusta ja se on saattanut toteutua jo viime kevään eduskuntavaaleissa. Se voi toteutua myös kirjaimellisesti tulevina vuosina. Aika näyttää. "Nettiprofetointikin" on spontaania, niin kuin profetointi yleensä. Mitkään armolahjat eivät toimi nappia painamalla, vaan spontaanisti. Sitä kirjoittaa, mitä kirjoittaa ja kun on antautunut Jumalan käyttöön, niin välillä Herra puhuu tavalla taikka toisella. Usein kirjoittaja ei itse edes huomaa, että kirjoittaakin itse asiassa profetiaa. Näin toimii profetian lahja käytännössäkin. Sitä saattaa itse sanoa ja tarkoittaa jotain ihan muuta, mutta Jumala puhuukin sanojen kautta jotain ihan muuta jollekin tietylle ihmiselle tai yleisesti, jonka vain tuo tietty ihminen, jolle sanoma on, tajuaa, tai yleisesti vasta myöhemmin ymmärretään. Jumala ei jaa kunniaansa. |
|
22.1. klo 13:13 |
Tuo "50 % kannatus" saattaa tarkoittaa vain suurta kannatusta ja se on saattanut toteutua jo viime kevään eduskuntavaaleissa. Se voi toteutua myös kirjaimellisesti tulevina vuosina. Aika näyttää. Rukoilkaamme siis, että Jochananin ennustus Niinistön vaalivoittostakin on täsmälleen samalla tavalla oikeassa, eli tarkoittaa suurta, mutta alle 50 % kannatusta! |
|
22.1. klo 16:53 |
Se on se ja sama mitä pihot sun muut jokkantiit sannoo. Äänestin äsken Haavistoa. |
|
22.1. klo 17:27 |
Totta kai sä äänestit Haavistoa, koska sussa vaikuttaa antikristillinen laittomuuden ja tottelemattomuuden kapinahenki. Sä olet täysin antautunut sille henkivallalle ja ole yksi paatunut kivimöhkäle ja jääsydän koko äijäpahanen. Sääliks käy kaikkia Haavistoa äänestäviä. Ja se ei muuten ole ollenkaan sama, mitä minä sanon ja sinä tulet sen vielä huomaamaan. |
|
22.1. klo 17:32 |
Kannattaa varoa veli Piho että kannatat Väyrystä tällä foorumilla. itse kannatan Väyrystä, koska mielestäni hän on jumalan valittu johtamaan suomen kansaa, mutta radikaali.netin valvojat bannasivat minut yli viikon ajaksi ja syyttivät trollauksesta kun aloitin aiheesta keskustelun. Keskustelu vielä törkeästi poistettiin. Tälläinen foorumin valvojien ajama mediapeli ei mielestäni ole hyväksyttyä, sillä Väyrynen on todellakin mielestäni jumalan valittu johtamaan suomen kansaa, eikä mielipiteeni ole trollausta. Olisin voinut lobata Väyrystä ja tehdä hänelle vaalityötä, mutta näinä lopun aikoina myös radikaali.netin valvojat nukkuvat syvässä synnin unessa. Siunausta sinulle rakas veljeni Jeesuksessa kristuksessa, joka olet nähnyt valon kuten minäkin. Väyrynen todella on jumalan valittu johtamaan suomen kansaa. Mutta Väyrynen ei ole Jumalan valittu johtamaan Suomen kansaa ainakaan presidenttinä, koska Niinistöstä tulee seuraava presidentti. Jos Väyrynen on Jumalan valittu johtamaan Suomen kansaa, niin Jumala kyllä huolehtii siitä, että Väyrynen pääsee sellaiseen asemaan, jossa kansan johtaminen käy päinsä. |
|
22.1. klo 18:03 |
Mutta Väyrynen ei ole Jumalan valittu johtamaan Suomen kansaa ainakaan presidenttinä Päinvastoin, vain Paavohan on kertonut olevansa Jumalan valittu johtamaan Suomen kansaa. |
|
22.1. klo 18:09 |
antakaa mun itkeä. Äänestin vaalilappuuni Jeesusta. |
|
22.1. klo 18:13 |
antakaa mun itkeä. Äänestin vaalilappuuni Jeesusta. Nyt muakin itkettää. |
|
22.1. klo 19:53 |
Meni koko äänestys ohi meidän perheeltä (2 äänioikeutettua) muuton takia. Kun katselee Eu:n touhuja ja Suomen jäsen maksujen suuruutta , valuuttakriisiä , Naton vaikutusta etc. On meidät Suomen kansa jo ostettu upeaan kauniiseen Eu:n liittovaltioon. Tän liittovaltion muodostumista ei estä edes Timo Soini , vaikka kuinka kovin haluaisi. Natoon liitttymistäkään ei kukaan voi estää , kun olemme jo siellä, Ks Suomen puolustusvoimien uudistuksia n 10 vuotta taaksepäin. Naurattaa että tästäkin saadaan oikein poliittinen gallup ja kysely pressa ehdoikkaille. Valtion päämies tai nainen ei pelasta Suomen kansaa sen tekee Jeesus Kristus - ja Hän kaataa myös tulevan Eu liittovaltion. Tässä kehitystä jossa sielunvihollinen on tehnyt työtään , ultraliberaalien ja ateistien kanssa. Eli pressalla ei musta poliittisesti ole enää yhtään mitään virkaa tai tehtävää , arvojohtajanakin se on musta todella outo. Eli jos eikkari tulee pressaksi -rukoillaan se uskovaksi. Sitten mediallakin olisi jotain PAINAVAA sanottavaa. |
|
22.1. klo 20:09 |
Ennakkoäänet annettu. Kakkoskierros on varma. |
|
22.1. klo 20:15 |
Sain tämmöisen sanan tulevasta presidentistämme Suomi24 -palstalla: Meille annetaan presidentti, jonka sydäntä Jumala on jo puhutellut ja tulee aivan erityisesti puhuttelemaan tulevina vaikeina aikoina. Älkää tuomitko häntä siitä, mistä häntä syytetään. Älkää yhtykö median loanheittokampanjaan. Jumala katsoo hänen sydämeensä ja näkee siellä paljon hyvää. Tuleva presidenttimme ei ole täydellinen mies ja on tehnyt paljon virheitä, mutta Hän on Herralle otollinen. Jumala tulee häntä aivan erityisesti kohtaamaan tulvina vuosina. Meidän tehtävämme on rukoilla hänen puolestaan, jotta hän nöyrtyisi Jumalan edessä ja ottaisi vastaan sen totuuden, jonka Jumala haluaa hänelle tästä ajastamme näyttää. |
|
22.1. klo 20:22 |
Onko tuo Väyrynen vai Haavisto? |
|
22.1. klo 20:28 |
Te voitte tunkee sen Haavistonne sinne, minne hänkin tykkää tunkeutua. |
|
22.1. klo 20:36 |
Noniin Jokkantii. Nyt otetaas se ristillinen herrasmies essiin sieltä taikka Welzu tulee ja nostaa seinälle... |
|
22.1. klo 20:41 |
KTS on vaan mustis, kun Jokkantii on vihdoin ja viimein ottanut suosituimmat Suomi24-foorumin hengenpalstat haltuunsa. |
|
22.1. klo 20:41 |
No, Jochanan, nythän sinä teet juuri toisin kuin muita käskit. Eikö tuo sopisi oikein mainiosti Haavistoon: "Meille annetaan presidentti, jonka sydäntä Jumala on jo puhutellut ja tulee aivan erityisesti puhuttelemaan tulevina vaikeina aikoina. Älkää tuomitko häntä siitä, mistä häntä syytetään. Älkää yhtykö median loanheittokampanjaan. Jumala katsoo hänen sydämeensä ja näkee siellä paljon hyvää. Tuleva presidenttimme ei ole täydellinen mies ja on tehnyt paljon virheitä, mutta Hän on Herralle otollinen. Jumala tulee häntä aivan erityisesti kohtaamaan tulevina vuosina. Meidän tehtävämme on rukoilla hänen puolestaan, jotta hän nöyrtyisi Jumalan edessä ja ottaisi vastaan sen totuuden, jonka Jumala haluaa hänelle tästä ajastamme näyttää." |
|
22.1. klo 21:01 |
Jokkantii on vaan eka kerran uskaltanu Suoli24.een kun on ottanu pari rohkasuryyppyä...LOL |
|
22.1. klo 21:04 |
Te voitte tunkee sen Haavistonne sinne, minne hänkin tykkää tunkeutua. Ihmeellisen paljon tietoa sulla on toisten sukupuolielämästä, vaikka julkisuuden henkilöstä puhutaankin. Vai onko sulla ihan ensi käden tietoa siitä että Pekka on top eikä bottom? |
|
22.1. klo 21:09 |
Tähän voi sanoa Aamenen. Kun siunataan häntä, siunaamme myös kansakuntaamme. Siksi toivonkin Jumalan siunausta tulevalle presidentille ja viisautta tehtäviin. Rukouksin eteenpäin. Isän haltuun. |
|
22.1. klo 21:13 |
Vai onko sulla ihan ensi käden tietoa siitä että Pekka on top eikä bottom? Ei tarvitse kuin kuunnella ja katsella hänen kauniimpaa puoliskoaan, niin ei ole epäilystäkään siitä, että Pekka on top. |
|
22.1. klo 21:19 |
Ei tarvitse kuin kuunnella ja katsella hänen kauniimpaa puoliskoaan, niin ei ole epäilystäkään siitä, että Pekka on top. Eikös tuossa nyt olisi parannuksen paikka, jos katselet ja kuuntelet julkihomoa miettien olisiko hän top vai bottom? |
|
22.1. klo 21:24 |
Sinähän sitä aloit miettimään. Itse en ollut uhrannut ajatustakaan asialle ennen sun kysymystäs. Ja voisitko muuten vihdoinkin lopettaa häiritsemiseni? Olen varsin selkeästi ilmoittanut, etten ole kiinnostunut viestinnästä kanssasi. |
|
22.1. klo 21:35 |
Sinähän sitä aloit miettimään. Olit niin asiantunteva siinä sinun asiallisuuttasi hyvin kuvaavassa kommentissasi. Ja voisitko muuten vihdoinkin lopettaa häiritsemiseni? Olen varsin selkeästi ilmoittanut, etten ole kiinnostunut viestinnästä kanssasi. Saat koska tahansa lopettaa Radikaali.netin lukemisen, ei sinua kukaan pakota viestejäni lukemaan. |
|
22.1. klo 21:38 |
En mä nyt sun takias aio jättää lukematta. Luotan siihen, että ymmärrät normaalia puhetta ja jätät mut rauhaan. Eihän sitä reaalielämässäkään tuppauduta seuraan, mihin ei ole tervetullut. |
|
22.1. klo 21:40 |
En mä nyt sun takias aio jättää lukematta. Luotan siihen, että ymmärrät normaalia puhetta ja jätät mut rauhaan. Ja kai sinä ihan vastavuoroisesti itse pysyt erossa aiheista joista olet eri mieltä? |