Game of Thrones

Alue: Musiikki ja viihde

17.1. klo 18:09

merii
Käyttäjä

Aloitin topicin, koska viikko sitten starttasi TV2:lla George R. R. Martinin kirjasarjaan perustuva sarja, joka kulkee nimellä Game of Thrones. Tällä haavaa sarja on vasta aluillaan, mutta jos on jo pidemmälle ehtineitä katsojia, niin kertokaapa mietteitänne. Tai siis kaikkien mietteet kelpaavat, tottakai!

Itse en ole HBO:n isoista sarjoista välittänyt - sisältö on ollut mielestäni kuraa. Paitsi Sinkkuelämää. Game of Thronesissa ensimmäinen jakso onnistui (ihme ja kumma kyllä) koukuttamaan miut sikäli, että pidin dialogeista ja parista hahmosta jo ensinäkemältä. Järkeilin, että josko syynä tähän on se, että sarjan läpi heijastuu riittävässä määrin kirjailijan käden jälki - ei niinkään kehnojen tv-käsikirjoittajien... Mutta en tiedä.

17.1. klo 18:52

nuori_jellona
Käyttäjä

Ykkösjakso ripattu Areenasta. Katson, kunhan kerkiän. Joskus.

17.1. klo 19:08

merii
Käyttäjä

Eioopakko.

17.1. klo 20:39

Kieku
Käyttäjä

"Katseltavissa vain Suomessa."

Höh! Saiskohan tuon ostettua boksina jostain? Kiinnostais, kun olen kirjasarjaakin lukenut jonkin verran.

17.1. klo 20:56

Jochanan
Käyttäjä

Ainahan. Eri juttu saako laillisesti. :P

17.1. klo 21:33

anci
Käyttäjä

Luin muutaman romaanin tuota kirjasarjaa. Lihallista höttöä, vähän niin kuin fantasiamaailmaan siirretty Kauniit ja rohkeat.

22.1. klo 14:58

Nasir777
Käyttäjä

Katsoin ekan jakson, kahdessa päivässä olin katsonut kaikki jaksot. Hienosti toteutettu sarja. Toisaalta juoni ontuu välillä. Sarja koukuttaa koska jaksot loppuvat jännittäviin kohtiin, muuten aikalailla geneeristä paskaa koko sarja. Loppuu ikävästi. En spoilaa enempää.

22.1. klo 22:29

merii
Käyttäjä

Loppuu ikävästi?!?!?!? Miltäköhän kantilta..? Noh, never mind.

23.1. klo 13:54

Nasir777
Käyttäjä

Katsoin viimeiset jaksot uudestaan ja näin ollen perun puheeni. Tapahtuihan siinä lopussa järkyttäviä asioita mutta todella mielenkiintoiseen loppuasetelmaan sarja kyllä päättyy!