Eruptio le Pyrolospasmus (Lukittu)
Alue: Musiikki ja viihde
|
16.1. klo 22:54 |
Olen jo kaksi kertaa perustanut keskustelun aiheella primitiivinen musiikki ja ilmeisesti keskustelu on poistettu ja minulle ei ole edes vaivauduttu ilmoittaamaan, miksi? Jos keskustelua on trollattu niin asialliset viestit voi säilyttää ja poistaa trollaajaat tai moderaattorit voivat antaa varoituksen. Jos taas tässä keskustelun avauksessa on jotain asiatonta niin voi siitä sanoa minulle. Onko primitiivisessä musiikissa jotakin niin saatanallista että siitä ei voi keskustella edes radikaalilla kristillisellä foorumilla? En minäkään tuomitse muiden ihmisten musiikkimakua vakaumuksesta riippumatta. Haluan nyt vielä kerran nostaa esille primitiivistä musiikkia ja haluan kuulla keskustelua primitiivisestä musiikista. Kuitenkin suuri osa mitä tuolta radiosta tulee on maallista sontaa ja viihdemusiikkia joka vie kauemmas Jumalasta vai kuinka? Kristillistä folkiakin löytyy, esimerkiksi Mustarastas, josta henkilökohtasesti pidän kovasti. Siinä on ilosanomaa ja primitiivistä, maanläheistä soundia. Eruptio le Pyrolospasmus on myös primitiivistä, suomalaista, maanläheistä folkmusiikkia. Lisäksi sen aiheet sivuavat kristillistä teemaa, kuten Ei masennu katumuksen kautta. =) Katsokaa ja kommentoikaa! :) Eruptio le Pyrolospasmus - Ei masennu katumuksen kautta http://www.youtube.com/watch?v=gYLLxgepWSg |
|
17.1. klo 0:36 |
Eipä tuosta ole keskusteltavaa. |
|
17.1. klo 9:02 |
Itse tykkään kovasti folk-musiikista. Primitiivinen musiikki menee ehkä joskus hieman yli, mutta kovasti tykkään myös kyseisestä musiikinlajista. Haaveena olisi itsekin päästä tekemään primitiivimusiikkia/folkkia oikein kunnolla, mikäli sais poppoon kasaan. Yksin olen soitellut mielestäni hyvinkin primitiivistä musiikkia. Omalta kohdaltani koen, että primitiivimusiikki voi viedä lähemmäksi Jumalaa, koska soittotilanteessa on hyvin avautunut ja avoin olo, jolloin itselläni kumpuaa usein kiitoslaulu. |
|
17.1. klo 9:29 |
Katsokaa ja kommentoikaa! Käyttävätkö nämä pojat huumeita? |
|
17.1. klo 16:03 |
Poikasia naurattaa. |