oman hengen profetiat

Alue: Uskonelämä ja rukousaiheet

5.1. klo 20:18

mikestones
Käyttäjä

Jer. 14:14

Mutta Herra sanoi minulle: "Valhetta ennustavat profeetat minun nimessäni; minä en ole lähettänyt heitä, en käskenyt heitä enkä puhunut heille. Valhenäkyjä, turhia ennustuksia ja oman sydämensä petosta he ennustavat teille.

mietin tätä kun usein itse kysyn muka mielessäni Jeesukselta että "pitäskö mennä jonekin kokoukseen vai ei ="

sitten saan vastauksen että "ei kannata"

yksin jään ja on tylsää, mietin sitä kuinka paljon oma liha keksii noita vastauksia

koska enneen toimin noin ja olin voiteluissa, mutta nyt tosiaan olen aika masis ja pettynyt elämään, ehkä en tosiaan saakaan kokouksista mitään, mutta pitäskö sit käyttää järkeä?

ottaa riski ja mennä muka srknnan kokouksiin, tosin usein ne on suuri pettymys

eli en kai sit tee mitään

5.1. klo 20:44

mikestones
Käyttäjä

järkee onb vaikee käyttää kun mikään ei enää kiinnosta

5.1. klo 21:00

Jochanan
Käyttäjä

Se on autuas tila! Olet silloin tyhjentynyt kaikesta - jopa itsestäsi. Jumalalla on parhaat mahdollisuudet toimia elämässäsi. Kun mikään ei kiinnosta, mene sänkyyn mammimaan, sulje silmät, unohda kaikki asiat (jopa se, että sua ei mikään kiinnosta) ja sano Jeesukselle: tässä olen, en muuta voi. Jumala tulee antamaan sulle uuden voiman ja kiinnostuksen Hänen valtakuntaansa kohtaan ja varustamaan ja vahvistamaan sua siihen työhön, joka sua odottaa, kun kohta alkaa tapahtumaan ja Jumala mobilisoi palvelijansa sitä ennennäkemätöntä ja -kokematonta sielujen satoa varten, jonka Hän armossaan meille antaa kun Hän laskee Henkensä tämän kansan ylle.

5.1. klo 21:19

mikestones
Käyttäjä

tää oli hyvä sana, ei nuo teologit kaikki ookaan pumpuli-heimoa!

5.1. klo 21:22

Jochanan
Käyttäjä

Tiesin et tykkäisit! :D

Ota vastaan! Jumala tulee käyttämään sua vielä paljon! Sä oot aito.

5.1. klo 21:40

Jochanan
Käyttäjä

Sulla on Mikestones sellainen jano, mikä näkyy sun viesteistä. Sä olet väsynyt tähän nykyiseen pelleilyyn ja haluat nähdä jotain todellista; kuinka Jumalan valtakunta murtautuu esiin kaikessa voimassaan. Sä tulet näkemään sen!

Salli mun vilauttaa sulle vähän paikkoja:

Autuaita ovat hengellisesti köyhät, sillä heidän on taivasten valtakunta. (Matt.5:3)

Jos joku janoaa, niin tulkoon minun tyköni ja juokoon. Joka uskoo minuun, hänen sisimmästään on, niinkuin Raamattu sanoo, juokseva elävän veden virrat. (Joh.7:37-38)

Psalmi 63: Daavidin virsi, kun hän oli Juudan erämaassa.

Jumala, sinä olet minun Jumalani, sinua minä etsin varhain; sinua minun sieluni janoaa, sinua halajaa minun ruumiini kuivassa ja nääntyvässä, vedettömässä maassa. Niin minä katselin sinua pyhäkössä, nähdäkseni sinun voimasi ja kunniasi. Sillä sinun armosi on parempi kuin elämä, minun huuleni ylistäkööt sinua. Niin minä kiitän sinua elinaikani, nostan käteni sinun nimeesi. Minun sieluni ravitaan niinkuin lihavuudella ja rasvalla, ja minun suuni ylistää sinua riemuitsevilla huulilla, kun minä vuoteessani sinua muistan ja ajattelen sinua yön vartiohetkinä. Sillä sinä olet minun apuni, ja sinun siipiesi suojassa minä riemuitsen. Minun sieluni riippuu sinussa kiinni, sinun oikea kätesi tukee minua. Mutta he etsivät minun henkeäni omaksi turmiokseen, he menevät maan syvyyksiin. Heidät annetaan miekalle alttiiksi, he joutuvat aavikkosutten osaksi. Mutta kuningas on iloitseva Jumalassa; hän on jokaisen kerskaus, joka hänen kauttansa vannoo. Sillä valhettelijain suu tukitaan.

5.1. klo 21:50

Jochanan
Käyttäjä

No johan sytty kiinnostus! :D