Mitä uskovaisuus todella voi olla muissa mais
Alue: Yleinen keskustelu
|
29.12.2011 klo 14:10 |
http://www.stefanus.fi/stefanusviesti.html lukekaa ja miettikää me uskovat leikime täällä internet chateissa, elämmä lihalle, käymme elokuvissa, keskustelemme farisealaisesti oikeasta opista, srknnssa on vain viihepullaa saarnaksi, tähänkö Jeesus kutsuu? nyt suunta oikea, vain Jeesus ja ei mietitä jos joutuu vähän tai paljon kärsimään, mitä se hyödyttää elää nautinnoille kun iankaikkisuus on edessä? |
|
29.12.2011 klo 16:12 |
Kyllä mä näin näkisin että just tähän Jeesus kutsuu. |
|
29.12.2011 klo 17:16 |
Länsimaalainen kristillisyys on paljolti turtunut omaan hyvinvointiinsa, ja tätä vielä sitten tavoitellaan ikäänkuin suurena Jumalan siunauksena. Harva tietää, mikä voima on Jeesuksen ristissä ja siinä että asettuu ehdoitta Jumalan työpöydälle. Luin tuon Stefanus-lehden julkaisun ja siinä alussa tekstin uskovien upotuskasteesta. Kyllä häpeäksi kävi ajatella, kuinka me täällä "filosofisesti" pohdimme kasteelle menemistä, ja siellä ihmiset itse ompelevat kastepukunsa ja tulevat kastetuiksi HETI, kun mahdollisuus tulee. Ja siellä ei pohdita hienoja kastekokouksia - missä vettä on HETI kasteelle - Aamen !! Takaisin apostoliseen voiteluun ja voimalliseen Jeesuksen kunniaan - vähät siinä vaiheessa välittää enää teologien "filosofisista" puheista.... USKO ON TEKOJA !!! Uskon että kohta rojahtaa tämä länsimainen EU hyvinvointi "lässytys" ja korttitalon kaatuessa myös uskovien vainot tulevat tänne pohjolaankin.... Kun ihmisen Poika tulee, löytääkö hän uskoa maanpäältä ? Viestiä muokattu 29.12.2011 klo 17:18, muokkaaja: todael |
|
29.12.2011 klo 18:09 |
Länsimaalainen kristillisyys on paljolti turtunut omaan hyvinvointiinsa Poistapa tuosta sana "kristillisyys" niin osuu vielä paremmin. |
|
29.12.2011 klo 18:33 |
Takaisin apostoliseen voiteluun ja voimalliseen Jeesuksen kunniaan - vähät siinä vaiheessa välittää enää teologien "filosofisista" puheista.... USKO ON TEKOJA !!! Mitä olet tänään tehnyt? |
|
29.12.2011 klo 18:39 |
Ei tuosta tarvitse poistaa yhtään mitään. Asia on juuri niin kuin Todael kirjoitti. Hyvinvointi on pilannut läntisen kristikunnan ja tehnyt kristityistä pinnallisia, maailmaan mukautuneita, maailmallisia arvoja, kuten julkisuutta, kunniaa, mainetta, mammonaa ja populaaritrendejä rakastavia ja tuonut kaiken tämän pinnallisen feel-good-show-meiningin seurakuntiin, joiden seurauksena jumalanpalveluksissa rokataan Jeesukselle ja mennään ravettamaan ja trancettamaan jesselle. Sähköt poikki vaan, niin siihen loppuu ravetus ja lakkaa kone"ylistys". Nälkä ja sota päälle vaan, niin johan päästään vähän syvemmälle tasolle jumalasuhteessakin. |
|
29.12.2011 klo 18:40 |
Luin tuon Stefanus-lehden julkaisun ja siinä alussa tekstin uskovien upotuskasteesta. Kyllä häpeäksi kävi ajatella, kuinka me täällä "filosofisesti" pohdimme kasteelle menemistä, ja siellä ihmiset itse ompelevat kastepukunsa ja tulevat kastetuiksi HETI, kun mahdollisuus tulee.Niitä ihmisiä ei varmaan ole lapsena kastettu. Suomen oloissa taas uskovien upotuskasteen kanssa on paljon enemmän pohdittavaa. |
|
29.12.2011 klo 18:57 |
Kieku > Olenko sinulle tilivelvollinen... valitettavsti en ole. Olen tilivelvollinen Jumalalle. Anskutin > Lapsikaste on kuin "pallojalassa", joka lähtee kun Herra alkaa puhumaan sanansa kautta. Näin on käynyt monille - ensin usko Jeesukseen sitten kasteelle "pluuumps".... |
|
29.12.2011 klo 19:02 |
Todael, mä todella toivon koko sydämestäni, ettet tee tästä ketjusta kastekeskustelua. |
|
29.12.2011 klo 19:02 |
Ja ennen kuin ehditään tätä pidemmälle, niin huomioksi kaikille: Ei tehdä tästä ketjusta kastekeskustelua! |
|
29.12.2011 klo 19:04 |
No mutta! Me ollaan Welzun kans näin yhtä hengessä... :D Viestiä muokattu 29.12.2011 klo 19:05, muokkaaja: Jochanan |
|
29.12.2011 klo 19:07 |
Veljet Herrassa, se ei ollutkaan tarkoitus. Anteeksi jos edes viittasin siihen suuntaan.... |
|
29.12.2011 klo 19:18 |
Kieku > Olenko sinulle tilivelvollinen... valitettavsti en ole. Olen tilivelvollinen Jumalalle. Ok. Ei sitten, jos et tahdo kertoa. |
|
7.1. klo 8:09 |
Monissa maissa kristityt kokevat todella kovaa vainoa. Marttyrien Ääni - nimisen järjestön perustaja oli linnassa kidutettavana 14-vuotta. |
|
7.1. klo 10:32 |
Missä mielessä tulevat lähemmäksi Suomea? 30v sitten vainot olivat heti rajan takana Neuvostoliitossa. Nyt ei enää ole. |
|
7.1. klo 11:18 |
Voin ettiä niitä ohjelmia, missä kerrottiin noista. Linkitän tänne kun oon löytänyt. |