Mikä ärsyttää?
Alue: Yleinen keskustelu
|
12.7. klo 14:27 |
Naapurin tiktik äijä. Mikähän silläkin on oikeen ongelmana.. Ja tuo ainainen sade ärsyttää. Ja toinen naapuri joka ajaa ruohoa (juuri nyt) sitten menee ja rusauttaa kiveen ja terä ulvoo. räyh. |
|
14.7. klo 11:51 |
Se, että meillä ei tällä(kään) hetkellä näy Ylen kanavat kunnolla ja sen takia missaan Pienen talon preerialla, johon olen koukuttunut. Ylipäätään se, että nyt olen alkanut viihtyä erinäisten ohjelmien äärellä, ja siirtymävaihe omaan kotiin vie minulta sen huvituksen pois. Olisi ehkä aika hankkia tämän tytön telkkari itelleen. Tv-lupamaksu. Aivan törkeä hinta maksettavana! Ja sama hinta maksetaan tuloista riippumatta, hei hallååå? Opiskelija tienaa vuodessa ehkä saman verran kuin jotku pukuherrat kuukaudessa! :P |
|
14.7. klo 12:04 |
töiss on tylsää ja ihan järjettömän kuuma! |
|
15.7. klo 12:37 |
Naapurin tiktik äijä:DD ihana, mikä se semmonen on ?O_o miutakin ärsytttää. *huoh* |
|
15.7. klo 18:30 |
Gradu. |
|
18.7. klo 20:25 |
se kun on töiden jälkeen niin väsynyt, ettei halua kun vain nukkua. onneksi alkoi viikonloppu. |
|
20.7. klo 2:37 |
nakki |
|
30.7. klo 12:25 |
"Ärsyttää" on ehkä väärä sana, "karmii" olisi lähempänä. Olipa todella ahdistava aamukävely (poika oli rattaissa). Joku talebantyypin näköinen heppu ensin muka kysyi tietä jonnekin. Sitten pyysi mukaansa taloon, jossa vedetään huumeita. Sitten otti multa rattaat ja lähti työntämään niitä. Otin ne takas, ja se halusi pussata Antonia(!). En tietenkään antanut, mutta pieni Anton säikähti ja parahti kunnon itkuun. Sen jälkeen yritti pussata minua ja oli jo takapuolessa kiinni. Siinä vaiheessa otin jalat alleni. Jäi karmee olo, oikeen tärisin kun tulin kotiin. Lähinnä se, että mitä ihmettä siinä tekee jos joku hullu ottaa lapsen vaikkapa syliinsä, eikä ehdi/pysty estämään. Lapsi on yleensä todella hyvä friikkikarkotin, mutta enpä osannut odottaa, että lapseenkin voi kohdistua tuollaisia outouksia. Oon aina niin sinisilmäinen tuollaisille, aina oletan että ei sillä mitään ole mielessä ja että olenpas avulias. Ehkä vähitellen pitäisi jo herätä tähän todellisuuteen. En aina pidä Antonilla valjaita kiinni rattaissa kun se tykkää olla ilman, mutta tästä lähtien kyllä pidän. Hidastaa ainakin jos joku yrittää napata :( Blaah. |
|
30.7. klo 12:28 |
ratkaisu = Sähkötainnutin |
|
30.7. klo 14:45 |
ratkaisu 2 = semikova potku nivusiin |
|
1.8. klo 23:08 |
Molempia harkitaan! |
|
2.8. klo 12:09 |
Ärsyttää kun muut on toista mieltä :) Tai no ei varsinaisesti niin mutta se kun muut ovat toista mieltä ja niitä ärsyttää kun olen erimieltä ja ne sanovat sen myös... Olipa selkeetä. Ärsyttää ylipitkät lauseet. |