Mikä ärsyttää?
Alue: Yleinen keskustelu
|
30.6. klo 22:43 |
Koska olen jo muutaman kerran löytänyt itseni spämmäämästä chattikeskustelua täyteen omilla purkauksillani ja ränttäyksilläni, päätin iloisesti perustaa ärsytyksille oman ketjun! Tulkaa siis tänne kertomaan, mikä ärsyttää tällä hetkellä oikein kovasti. Saa toki yleisempiäkin ärsytyksen aiheita tilittää. Grääähhh!! |
|
30.6. klo 22:56 |
Hölmöt topicit foorumilla :P |
|
30.6. klo 23:01 |
Yleinenmielipideteologia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
30.6. klo 23:25 |
Myymälävarkaat. Tavaraa lähtee aivan järjettömästi. Mutta tilanne on tällä hetkellä Kiwi 7 - Varkaat 2 :). |
|
1.7. klo 1:03 |
Kotien myyminen ihmisten alta pois. |
|
1.7. klo 1:06 |
Trollit |
|
1.7. klo 2:05 |
Kreikan kurssilla vaikuttava ärsyttävä aikuisopiskelija. |
|
1.7. klo 10:48 |
Mua ärsyttää se kun ärsyttää :D |
|
1.7. klo 12:33 |
Matti E Simon ahon ihme viestit! |
|
1.7. klo 12:37 |
Valvojat, joilta puuttuu elämänkokemus! |
|
1.7. klo 12:45 |
Tyypit, joilla ei ole elämää. |
|
1.7. klo 13:54 |
Verkostomarkkinointi. |
|
1.7. klo 17:04 |
Tyypit, joilla ei ole elämää. Mulla ei ainakaan tällä hetkellä ole! |
|
2.7. klo 10:17 |
Mulla ei ainakaan tällä hetkellä ole! No ei vissii ku täällä istut =D Mua ärsyttää myös nokkaketjun rallatus, mut se on kohta hoidossa. Sit mua ärsyttää myös olla ihan tokkurassa töissä. |
|
2.7. klo 10:47 |
Ai niin, vasurit saa mut tyhmyydessään&ahneudessaan raivon partaalle! |
|
2.7. klo 11:54 |
Uusimmat viestit foorumilla: Siihehä se kiteyty! |
|
3.7. klo 21:17 |
Ärsyttää yleisesti hiiiitaaaaatt ihmiset. Tai no, en tie ärsyttääkö, mutta pännii kuitenki välis kun ite olis paljo nopeempi, mutta kun on vaan pakko jonottaa. Ylpeys ja ylimielisyys. Toisten väheksyminen. Kurkku- ja korvakipu. |
|
3.7. klo 21:53 |
Ai niin, miten saatoin unohtaa?!! Ihmisten tapa päteä. Tätä ilmenee mm. siten, että tarvitsee joka ikiseen ja ainoaan keskusteluun tulla tappelemaan ja vänkäämään. Oikeasti, eikö meillä ole muutakin tekemistä kuin tapella melkein täyspäiväisesti netissä? Tässä on ikävää se, että juttu kääntyy itseään vasten. Vaikka olisikin hyvää sanottavaa ja osaisi ilmaista sen (ainakin joskus) ihan asiallisesti, niin pian tiettyjen henkilöiden tekstejä ei suurin osa enää lue. Jotenkin tulee automaattisesti (ehkä väärä) mielikuva tekstistä, josta ei tule kuin paha ja ärtynyt mieli. Miksi ärsyttää turhaan itseään pelkällä netissä olevalla tekstillä, kun sen voi olla lukemattakin? Lopulta käy pahimmassa tapauksessa niin, että vain riitapukarit lukevat toistensa tekstit ja jatkavat loputonta inttämistään. Muut käyttäjät hiljalleen jatkavat matkaansa muille maille, sillä eivät koe loputtoman jauhamisen hyödyttävän ja palvelevan ketään. Emmekö voi ilmaista vapaasti mielipiteemme, ja tyytyä siihen, että muunlaisiakin mielipiteitä on olemassa? Emme koskaan tule saamaan kaikkia "käännytettyä" ajattelemaan samalla tavoin kuin me, miksi silti koetamme sitä? Mielipiteen - hyvin vahvan ja vakaumuksellisenkin - voi ilmaista ilman, että se tarvitsee viiden sivun jankkaamista. Yhdestäkin viestistä lukija (yleensä) ymmärtää kirjoittajan ajatuksen ja jos erilaisia näkemyksiä asiasta tulee, niin emmekö voisi vain antaa olla. Tee toisille niin kuin toivoisit itsellesi tehtävän. |
|
3.7. klo 21:59 |
Ärsyttää se, kun tuntuu, ettei saa mitään aikaan. |
|
3.7. klo 22:01 |
On ongelma sama minulla kanssa, toveri dzam. Kirjaani haluaisin saada eteenpäin mutta kun ei sytytä, ei sitten millään. :/ |
|
3.7. klo 22:12 |
Sisäpiirit ja sosiaalisten kuvioiden ahtaus. Ylimielisyys, koppavuus. Ja turhasta valittaminen, se ärsyttääkin tosi paljon. |
|
3.7. klo 22:22 |
Ärsyttää se, että lauantaina ja sunnuntaina sataa vettä ja on kylmä. pöh. |
|
3.7. klo 22:28 |
* Herkkusienet ja tonnikala ruuassa * Androgyynisyys & drag -taide * Ihmisten kykenemättömyys keskittyä oleelliseen |
|
3.7. klo 23:06 |
Nää huonot ilmat jo toisena kesänä peräkkäin ja "savon henki" radissa, joka sinänsä hyvä foorumi. |
|
4.7. klo 0:27 |
Home jääkaapissa. Parvekeremppa. Miulla ei ole mitään ilmanvaihtoa ja kiinni-teipatut ikkunat kattelee etelään. Keskilämpötila +26 ja ilmankosteus ihan liikaa. Kytevä jännetupen tulehdus. Onneks taivaassa ei oo käsiä. |
|
10.7. klo 1:49 |
Lokit. Iha mahotonta niitten kanssa täälpäin. -_- |
|
10.7. klo 8:39 |
Mua ärsyttää kun nainen päättää jotain, niin sitä on vaikea taivutella johonkin eri suuntaan, varsinkin kun on kovatahtoinen. Mutta kenties se on vaivan arvoista, jos toinen osapuoli on oikeassa. Tietenkin, joskus pitää vain itse taipua ja joustaa. |
|
10.7. klo 18:11 |
Se, että hyvät aloitukset poistetaan. |
|
12.7. klo 13:36 |
Se, että hyvät aloitukset poistetaan. Jaa? On se JÄNNÄ. =) Itseäni ärsyttää provotrollit, jotka ei tunnu ymmärtävän perusasioita foorumikeskustelusta. Kuten joku jo on todennutkin, perusjutut kuntoon! Viestiä muokattu 12.7. klo 13:37, muokkaaja: Atte |
|
12.7. klo 14:04 |
Nyt ärsyttää niin mielettömästi trollit, jotka täällä iloisesti ja vapaasti temmeltävät. AARGH. Bannia vaan! |