Joken tunnustus (Lukittu)

Alue: Yleinen keskustelu

9.2. klo 8:12

Jochanan
Käyttäjä

Pyydän ihan oikeesi! Eikä naurata, vaan hävettää.

9.2. klo 8:40

Jochanan
Käyttäjä

Tunnustan tässä samalla sellaisenkin syntini, että olen paennut ja tuhlannut aikaani tälle foorumille, vaikka Jumala on monta kertaa sanonut, että se pitää loppua.

Nyt se loppuu. Kiitos ja näkemiin!

9.2. klo 18:32

KTS
Käyttäjä

Jokkantii: "...kirjoittelin paris kaljois..."

Eikö olis helpompaa ilmoittaa erikseen nimenommaan silloin, kun satut oleen selvin päin, niin vois kaikki muut sun kirjoitukset sivuuttaa...

9.2. klo 19:55

Jochanan
Käyttäjä

Näiden sanojen jälkeen voin mielellään jättää koko foorumin. Ei tuu KTS:ääkään ikävä.

9.2. klo 20:33

Hannibal Lecter
Käyttäjä

Toivottavasti tuo on lupaus, eikä uhkaus. Toivottavasti myös pidät lupauksesi. Lykka till hani.

9.2. klo 20:44

Jochanan
Käyttäjä

Miksi se olisi uhkaus? Eihän minua täällä kukaan kaipaa.

10.2. klo 0:06

Isabella
Käyttäjä

Eihän minua täällä kukaan kaipaa.

Ei kannata jäädä märehtimään itsesääliin.

Mun mielestä sun viesteissä on välittynyt myös sellaista Jeesukselta tulevaa hengellistä viisautta ja niitä on ollut hyvä lukea.

10.2. klo 0:12

Jochanan
Käyttäjä

Voi hyvänen aika sentään, EN MINÄ MÄREHDI ITSESÄÄLISSÄ!!!

Vastasin typerään viestiin typerällä viestillä. Jos joku rupee maalailemaan, että mä muka omassa mielessäni "uhkailen muita foorumin jättämisellä", niin kai siihen nyt saa vastata jotenkin, edes vähän totuutta ja itseään puolustaen...?!

Mieti mitä kirjoitat ennen kuin kirjoitat mitä mietit! Muuten paljastat vain oman tyhmyytesi. Ja anteeksi että sanon näin suoraan, mutta olet juuri haukkunut minua "itsesäälissä märehtijäksi", koska "kukaan ei kaipaa mua tällä foorumilla".

Viestiä muokattu 10.2. klo 0:27, muokkaaja: Jochanan

10.2. klo 7:44

Hannibal Lecter
Käyttäjä

Jochanan, pakko sanoa, että sinun on ymmärrettävä vastuusi. Pyydän anteeksi, että toistan ajatukseni tähänkin ketjuun, mutta päästäksesi eteenpäin tielläsi sinun on sisäistettävä, että rukouksen ja uskon voima on muutos. Rukous ja usko muuttaa sitä, joka rukoilee, ei sitä, jota rukoillaan. Et voi muuttaa Jumalaa, etkä asettua kaikkialla asioiden yläpuolelle käyttämällä rukousta ja uskoa ikäänkuin jälkiehkäisynä omille teoillesi, mitä ikinä ne ovatkaan. Ideologiasi on vääristynyttä silloin, jos uskot, ettet ole tekojesi seurauksista itse vastuussa mitenkään tai kenellekään suorittamasi itse itsellesi anteeksiantavan ja itseäsi tyynnyttävän rituaalin jälkeen.

10.2. klo 8:20

Isabella
Käyttäjä

Voi hyvänen aika sentään, EN MINÄ MÄREHDI ITSESÄÄLISSÄ!!!

Vastasin typerään viestiin typerällä viestillä. Jos joku rupee maalailemaan, että mä muka omassa mielessäni "uhkailen muita foorumin jättämisellä", niin kai siihen nyt saa vastata jotenkin, edes vähän totuutta ja itseään puolustaen...?!

Mieti mitä kirjoitat ennen kuin kirjoitat mitä mietit! Muuten paljastat vain oman tyhmyytesi. Ja anteeksi että sanon näin suoraan, mutta olet juuri haukkunut minua "itsesäälissä märehtijäksi", koska "kukaan ei kaipaa mua tällä foorumilla".

No minusta kommentissa: "lähden täältä pois, kukaan ei kaipaa minua täällä", on itsesäälimisen sävy. Se on minun mielipiteeni asiasta, joku toinen voi olla taas eri mieltä.

En minäkään mieti kaipaako kukaan minua täällä, ja vaikka kukaan ei kaipaisikaan, niin kirjoitan silti. Ja vielä en ole ainakaan bannejakaan saanut.

Ei näillä foorumeilla kannata ottaa asioita liian henkilökohtaisesti ja emotionaalisesti.
Itse ainakin kiinnitän enemmän huomiota viestien asiasisältöihin kuin kirjoittajiin henkilöinä. Enkä muutenkaan mieti näitä foorumi juttuja kovin tunnepitoisesti.

Yleensä kyllä mietin, mitä kirjoitan ennenkuin kirjoitan.
Voit pitää vapaasti minua tyhmänä, se on sinun mielipiteesi asiasta.
Olen kyllä pyrkinyt aina perustelemaan kantojani, joten siinä mielessä en ole mielestäni laukonut mitään tyhmyyksiä.

10.2. klo 10:05

Jochanan
Käyttäjä

Et edelleenkään tainnut ymmärtää: vastasin edelliseen typeryyteen.