Perään räkättävät nuoret "naiset"
Alue: Nuoruus ja seurustelu
|
29.10.2011 klo 18:23 |
Sattuipa päivänä muutamana, että kuljin kadulla. Kaksi nuorta naista, n. 30v (vai pitäisikö sanoa vanhaa murrosikäistä) istui kapakan terassilla. Toinen katsoi muhun päin pitkään ja hymyili. Katsoin takaisin. Tämä joka oli katsonut pitkään, painoi päänsä alas. Perässäni kuulin typerän räkätyksen, ja huutoa, joka jäi yhtä selväksi kuin viluisen räkättirastaan ääntely. Mistä tällainen käytös johtuu? Jos tämä räkättäminen kohdistui minuun, siihen täytyy olla syynsä. Onneksi ei voisi vähempää kiinnostaa tuollaiset muijat, ei ihmisinä eikä naisina. Korkeintaan psykoanalyyttiselta kannalta kehityspsykologisina erityistapauksina. |
|
29.10.2011 klo 18:51 |
Toinen katsoi muhun päin pitkään ja hymyili. Katsoin takaisin. Tämä joka oli katsonut pitkään, painoi päänsä alas. Sinun on täytynyt katsella tuota naista pitkään ja intensiivisesti, kun kerran kykenet antamaan näinkin tarkan tilannekuvauksen. Toisin sanoin annoit ymmärtää, muttet ymmärtänyt antaa. Ihmekös tuo, jos naikkoset nauroivat perääsi. |
|
29.10.2011 klo 22:30 |
:D no voihan terve. Ne naiset on varmaan jutellu susta sellasia tyttöjen juttuja ja sit kun ne huomasi, että sä huomasit ne, niillä varmaan vaan petti pokka. Eikä se tarkota, että ne ois puhunu mitään pahaa susta. Come on, mitkä tytöt tai naiset ei muka tämmöstä harrasta. |
|
29.10.2011 klo 23:24 |
Maryel, kiitos positiivisuudesta :) Mulle tuli olo, että se käytös oli ilkkumista, mutta olen kai väärässä. |
|
30.10.2011 klo 0:03 |
On tietysti olemassa myös mahdollisuus, että naiset eivät lainkaan puhuneet sinusta. Joskus käy niin, että joku juttu naurattaa ihan hirveästi, ja juuri kun on saanut koottua itsensä, joku katsoo kohti ja laukaisee sillä naurun uudelleen. Yksi vaihtoehto saattaa myös olla, että naiset ovat tehneet jotain omasta mielestään tosi hassua, kuten kaataneet juomat syliinsä, ja sitten alkaneet nauraa kun luulivat, että sinä näit tapahtuneen tai paheksuit heidän touhujaan. Mutta sitähän ei voi tietää. Kaikki ovat joskus varmaan miettineet sitä, pilkkasivatko heidän kohdallaan nauramaan räjähtäneet ohikulkijat juuri heitä. Yleensä se kuitenkin menee ohi ihan olankohautuksella, eikä sellaista jää pitkäksi aikaa miettimään. |
|
30.10.2011 klo 14:32 |
Oli miten oli, niin kyllä nyt sen verran pitää ymmärtää, että nykynaisille ei saa antaa mitään signaaleja, jos ei ole saman tien valmis tosimiehen toimiin. Monet naiset ovat tänä päivänä sellaisia, että ovat tottuneet saamaan aina kun tekee mieli, mikä puolestaan kertoo – paitsi jotain oleellista meistä miehistä – myös aikamme moraalin romahduksesta. Terassilla keikkuva nainen on tämän kaiken moraalisen rappion kulminoituma. Ei uskovainen poika saa mennä katselemaan sellaisia naisia. Hälytysmerkkien pitää soida ja kiertää vaaravyöhyke kaukaa. Älä unohda, että vielä 1970-luvulla naiset eivät päässeet ravintolaan ilman miesseuraa. Kauas on noista sivistyksen ajoista tultu! |
|
31.10.2011 klo 23:00 |
Moraalinen rappio on toisinaan ihan kivaa ja viatonta.. |
|
1.11.2011 klo 17:44 |
Kauas on noista sivistyksen ajoista tultu! Mutta ei nähtävästi riittävän kauas, mutta no kauas on pitkä matka. Parempaa kohti kuitenkin koko ajan. |
|
2.11.2011 klo 19:27 |
Et ole yksin john78! Se on kauheet ku semmoset vanhat nuoret naiset kattelee ja käkättää... Sinussa ei ole vikaa! Ne 'leidit' on vaa nii alkoholin vaikutuksen alaisena et ne luulee olevansa noin 16 vuotiaita tytsyjä ja niillä on isku päällä. (Tai näin olen kuullut:D) |
|
2.11.2011 klo 20:46 |
Pitäisköhän sun kuule 15-vuotias poika vähän rauhottuu ja nöyrtyy, vaikka sulla jo se tyttöystävä onkin? |
|
3.11.2011 klo 14:57 |
Kuulehan Jochanan... Minä olen mielestäni ollut hyvinkin rauhallinen ja nöyrä! Sanoin vain mitä mieltä olen niistä perään käkättävistä naisista. Minusta sinun pitäisi rauhoittua ja nöyrtyä, vaikka oletkin jo kokenut radilainen konkari! Kiitos. |
|
3.11.2011 klo 15:17 |
Jokke äläs ny viitti isotella, ihan fiksustihan LVL on jutellu. |
|
12.11.2011 klo 5:16 |
Terveitsetuntoinen ihminen ei tuollaisessa tilanteessa jää miettimään nauroivatko tyypit hänelle. Itse koulukiusaamiseni aikoihin ja sen jälkeisinä vuosina olin hyvin vainoharhainen sen suhteen että lähelläni nauravat nauroivat nimenomaan minulle. Nykyisin ei voisi vähempää kiinnostaa vaikka nauraisivatkin, ellen sitten oikeasti olisi tehnyt jotain poikkeuksellisen noloa. Sitä vaan nuorena ehdollistui siihen että se selän takaa kuuluva supattelu ja nauru oli ihan oikeasti kohdistettu minuun, niin siitä ajatusmallista oppi aika hitaasti pois. |