Väärin kuultuja laulunsanoja ja muuta sälää.

Alue: Musiikki ja viihde

13.7.2008 klo 2:58

vammi
Käyttäjä

Joo:D me ollaa kamuja. lisäksi se mikä ihmee Maijj olikaa. ollaa kavereita. teija vitsin teija oisit kattonu mitä mää kirjotin jo. buah.

14.7.2008 klo 21:25

Merope
Tunnus poistettu

Tulipa taas mieleen yksi Fall Out Boy-pätkä.

Väärin: Don't mind me, I'm watching YouTube from the closet
Oikein: Don't mind me, I'm watching you two from the closet

Sama asia :D

14.7.2008 klo 22:49

haidi
Käyttäjä

:D Jos saan esittävää tarkentavan kysymyksen, niin mitä osiota siinä koirassa mun naama vastaa?

15.7.2008 klo 13:54

Merope
Tunnus poistettu

^ Ei itseasiassa mitään, toi kuva on niin tumma muutenkin että sun pää ei ees näy :D Oot ihan päätön, mwaha!

16.7.2008 klo 16:35

Skyketzi
Käyttäjä

Kuulen aina Terapian etsii kappaleen näin "etsii etsii fbi:ta"
ku se oikeesti menee näin "etsii etsii etsii ja löytää"

30.11.2008 klo 14:25

Silla
Käyttäjä

Pelle Miljoonan Moottoritie on kuuma.
- Menee näin: Sisko tahtoisin jakaa kanssas tämän yön
mut sydän liikaa lyö
- Kuulen aina näin: Sisko tahtoisin jakaa kanssas tämän yön,
mut sinä liikaa lyöt

30.11.2008 klo 16:24

Anskutin
Käyttäjä

Britney Spears: (You drive me) Crazy:

Oikeesti: I'm in too deep
Mun versio: I'm into teeth

Ja Amaranthissa ihan varmasti lauletaan Jesus knows I sorrow! (onko se edes verbi...)

8.3.2009 klo 0:34

olento
Käyttäjä

moni on miettiny, mitä tarkottaa Lensi maahan enkeli-laulussa, se sampituuli...:D

"lensi maahan enkeli, joutuiSAMPI tuulta...." kun se vois olla "joutui sampituulta"

8.3.2009 klo 4:07

nuori_jellona
Käyttäjä

moni on miettiny, mitä tarkottaa Lensi maahan enkeli-laulussa, se sampituuli...:D

Minäkin! Kovasti ihmetystä muistan aiheuttaneen sen, miksi se sanamuoto ei ollut "sampituuleen" vaan "sampituulta". Mietin mielessäni, että sampituuli tarkoittaa varmaan sellaista kovaa tuulenpuuskaa, jonka voimasta ilmassa liihotellut enkeli on paiskautunut pöpelikköön.

12.3.2009 klo 1:09

olento
Käyttäjä

eräs ystävä kuuli laulun "me käsikädessä kuljemme taloon autioon", näin: "me käsikädessä kuljemme taa natiaan", mitä se sitten tarkottaakin...:D

ja itse lauloin erään joululaulun sanoja piiiitkään väärin, kun oikeesti se menee näin: "ja väsyneet kulkijat ohjaa seimelle", ja minä lauloin näin: "ja väsyneet kulkijat ohjaa seinille" :D:D

22.6.2010 klo 18:48

mii
Käyttäjä

J. Löytyn "Lepään palmumatolla" kuulin Vekan kanssa kun se tuli deiltä: "Lepää Paavo matolla" ja ihmettelin että jopas on piisi..

22.6.2010 klo 22:33

Isabella
Käyttäjä

Pienenä luulin, että popedan kersanttikarolliina biisissä lauletaan näin:

Kuu linkaro Liinan lähteneen.

Jotenkin ne laulaessaan tavuttaa sen silleen..

Sit ajattelin et se on varmaan vähän saman tyylinen riimitys kun esimerkiksi kuu kiurusta kesään jne. Mut en ymmäränyt mitä ne laulun sanat voisi tarkoittaa..

22.6.2010 klo 22:42

Isabella
Käyttäjä

Samuli Edelmann biisissä (Sinä Olet) Aurinko ("Ihana Valo") luulin, että siinä lauletaan ja toistetaan kertosäkeessä koko ajan, että Piharatamo.

22.6.2010 klo 22:48

Isabella
Käyttäjä

Ressu Redford - Kuka on se oikea biisin kertosäkeessä lauletaan näin:

Kadut kaupungin ovat pitkiä ja suoria
niin moni tarjoaa vain pelkkiä kuoria
niin moni tulee vastaan, kuka on se oikea
niin moni tulee vastaan

Niin luulin, että siinä lauletaan:
niin moni tarjoaa vain pelkkiä huoria
niin moni tulee vastaan

Viestiä muokattu 22.6.2010 klo 22:49, muokkaaja: Isabella

23.6.2010 klo 16:11

Anskutin
Käyttäjä

Täydennystä Amaranthiin: There's the one ever fading raining your heart, but Jesus knows I sorrow. There's the one hiding amarant in a lamb, other, they pray.

Ei mitään hajua oliko tuossa yhtäkään sanaa oikein!

Tää ei oo laulu mutta kuitenkin: Sotkan vuodesohvamainoksen "Fixu vuodesohva vain 299" kuulin ensin muodossa "fiksu puoliso vain 299"! Sarjassamme sitä kuulee mitä haluaa kuulla... ja eikun puolisokaupoille!

23.6.2010 klo 19:29

Hazu
Käyttäjä

Sirpa Jaatinen - Naamiot
oikein: "Mitä kätkeytyy naamiosi taa?"
väärin: "Mitä kätkeytyy radiosi taa?"

Anna Abreu - Aural exam
oikein: "Lay your hands on my X"
väärin: "Lay your hands on my eggs"

Dingo - Sinä ja minä
oikein: "Sinä ja minä slummitaloissa"
väärin: "Sinä ja minä juppigaaloissa"

Sitten yksi suht hassu oli biisissä Mahdunko maailmaas, jossa lauletaan jotain: "kun Willie hullusta huumasta laulaa taas, mietin mahdunko maailmaas..."
Kuulin ihan oikeasti ensikuuntelulla: "kun pili hullusta huumasta laulaa taas.." Muistan vieläkin, kun olin ihan tyrmistynyt, että ei tässä näin voida laulaa. :DD Myöhemmin sitten selvisi, että joo, ei ihan....

1.7.2010 klo 17:46

Annikkainen91
Käyttäjä

Tuula Amberlan Laulussa lulu, kertosäe menee näin:
"Muuten hän oli niinkuin yksi meistä vain,hän rokkia rakastaa ja öisiä katuja"

Olen kuullut,että siinä lauletaan näin:
"muuten hän oli niinkuin yksi meistä vain,hän ROTTIA rakastaa ja öisiä katuja" :DD

1.7.2010 klo 20:33

Syntinen
Käyttäjä

Mäkin olen luullut samoin tuosta Varpunen jouluaamuna kyllä... siis tähän päivään saakka. Minä taas mietin että millainen se sampituli mahtaa olla Lensi maahan enkelissä...

Näitä olisi paljon, mutta tässä jotain mitä muistan:

Bahamen - Who let the dogs out
K: "Kuuleeko Tarzan?"
O: "Who let the dogs out?"

Madonna - La Isla Bonita
K: "Last night I slept with some Pedro"
O: "Last night I dreamt of San Pedro"

Samuli Edelman - Ihana valo
K: "Ihana pano"
O: "Ihana valo"

1.7.2010 klo 21:57

Meripeikko
Käyttäjä

Hehee.

Tämä ei ole kuultu väärin vaan laulettu väärin.
Häkellyin vankilassa joulunaikaan vieraillessamme, kun laulussa laulettiin että pääsköön vangit vankiloistaan...tajusin että ups...mutta sittenpä jatkoin laulua "jossakin äiti lasta seimeen vasaroi"...meinasi pokka pettää. Siitä vaan sitten jatkamaan että "tulkoon juhla todellinen, tulkoon Jeesus Herraksi sen..." Tekevälle sattuu ;)

No sitten kerran kuulin että ylistysbändi laulo "viidentoista oon..." (Oikeesti se meni "ei vertaistaan oo"...en ymmärrä miten sen voin kuulla väärin kun itekki veivannu sitä biisiä satoja kertoja) mutta kaveri siinä vieressä kuuli siihen vielä helmen jatkon "huudan leijonaa" (oikeesti "Juudan Leijona"). Tuloksena siis uusi teiniangsti -biisi. "Viidentoista oon, huudan leijonaa..."

Tuon yläpuolella olevan Madonnan Pedro -jutun oon luullu tähän päivään asti menevän noin...

2.7.2010 klo 1:04

mii
Käyttäjä

Isabella:

Samuli Edelmann biisissä (Sinä Olet) Aurinko ("Ihana Valo") luulin, että siinä lauletaan ja toistetaan kertosäkeessä koko ajan, että Piharatamo.

hahhahaaa :D

Niin luulin, että siinä lauletaan:
niin moni tarjoaa vain pelkkiä huoria
niin moni tulee vastaan

ehhehee, samaa naurettu. :D

Meripeikko mä meinasin kuolla nauruun ja kiitos muutkin, hauskaa oli. :D

Hani hei takki auki
täältä tulee hauki
joka susta tykkää
heikkoudet on myös mulla
Teekka ala tulla

mikä ihmeen teekka ;D

29.7.2010 klo 20:07

Orion11
Käyttäjä

Väittävät, että Fintelligensin "Kaikki peliin" kappaleen sanat muka menevät:

"...oon matkal finaaliin, haluun sen pokaalin"

Tältä se minusta kuulostaa:

"...oon matkal finaaliin, haluuks Seppo kaalin"

Jaoinpa tämänkin tiedonjyväsen teille!

30.7.2010 klo 0:14

slslsl
Käyttäjä

Tää nyt ei ole väärin kuultu vaan luultu, mutta luulin joskus, että Paula Koivuniemi tarvitsee sydänystäväkseen aikuisen naisen.