Mulla menee hermot Jumalaan!

Alue: Nuoruus ja seurustelu

11.6.2011 klo 3:31

Rabiljus
Rabi - ikuinen käyttökielto.

Mulla menee hermot Jumalaan,koska hän on välinpitämätön tärkeimmän asian suhteen elämässäni eli ei ilmoita minulle kuka sielunkumppanini on.Sitä äskenkin sanoin zerolle chatissa.
En minä jaksa tutustua ihmisiin vaan haluan vain selkeän sisäisen vision sielunkumppanistani eli eräänlaisen näyn/profetian.Minä rupean huomenna rukoilemaan Jeesukselta selkeää näkyä tulevasta sielunkumppanistani,eli Jumala paljastaa tässä näyssä sen ihanuuden,suloisuuden ja hänen sydämensä(unelmansa ja toiveensa)
Haluan saada selkeän vision etten kulje pimeässä tutustuessani eri ihmisiin.
Haluan kokea selkeän Jumalan johdatuksen tässä asiassa.

Oikeasti!!

Kauaa en jaksa Jumala tätä hiljaisuutta.

http://www.youtube.com/watch?v=2j__YJKY1Qc

http://www.youtube.com/watch?v=fx2C2_2aVqw

11.6.2011 klo 7:24

rivkah
Käyttäjä

Jumalalla on oma aika ja suunnitelma kaikelle. Usko pois se on parasta sinulle.
Elä vain elämääsi, mutta usko ja luota siihen että kaikki on Jumalan käsivarsilla. Sun ei tarvite huolehtia mistään. Ihmisellä on usein niin iso ja jäärä pää, että haluaa kantaa kaikki taakat yksin. ;) Mut sä voit valita jättää ne pois.

Jos tulee joku outo käänne, mikä ehkä tuntuu ikävältä niin ei siitäkään kannata heti mennä paniikkiin. Mieluummin kiittää Herraa, sitten joka tilassa. Kiitä mitä sulla on, kuten tästä päivästä, muista kiittää kaikesta. (: Vihollinen sanoo ja antaa ikäviä ajatuksia meille. Se oikeen haluaa, että sä kärsisit ja kokisit murhetta ja alkaisit syyttämään Jumalaa. Eikä Jumala voi työskennellä sun hyväkses jos sä jätät sen jonnekin.. ja kuuntelet sen sijaan Saatanaa.

Huomaa hei, älä myöskään herjaa vihollista.. mutta älä kuuntele kaikkea mitä se tuputtaa. Jos sä oot Jeesuksen Kristuksen oma, sulla on turva, pelastus, sulla on kaikki mitä sä tarvitset tähän elämään. Jumala antaa sitten lisää, eikä Hän ole kärsimyksen Jumala, ei kiusanteon Jumala. Vaan mieti, mitä kaikkea hyvää, kaunista ja ihanaa Jumala voisi olla. Koska juuri sitä Hän on.

Viestiä muokattu 11.6.2011 klo 7:25, muokkaaja: rivkah

11.6.2011 klo 7:42

Maryel
Käyttäjä

Ehkä Jumala ei ole sulle mitään erityistä sielunkumppania edes varannut?

11.6.2011 klo 9:55

Rabiljus

Kiitos Krisulle rohkaisun ja toivon sanoista,mutta mun on tällä hetkellä vaikea uskoa mihinkään koska tämä asia on minulle niin tärkeä enkä ymmärrä miksei Jumala voi puhua minulle tästä asiasta mitään.Sanois sitten vaikka,että minulle ei ole sitä maailman suloisinta ja ihaninta tyttöä.
Jumalalla on oma aika ja paikka kaikelle sinä sanot,okei!,mutta 60 vuotiaaksi tässä pitäisi ootella vai?

Maryel,olen erittäin surullinen jos Jumala ei ole varannut minulle erityistä sielunkumppania varsinkin kun Hän tuntee sydämeni ja tietää kuinka tärkeä tämä asia on minulle.Monelle muulle ei välttämättä niin tärkeä mutta minä haluan sen suloisimman tytön.

On täällä kuntoutumiskodissa eräs todella suloinen tyttö,mutta minulla pitää olla ihan selkeä johdatus tässä asiassa eli toisin sanoen en ryhdy mihinkään ennenkuin jumala vahvistaa kuka minulle on se ainoa ja oikea.Prinsessani<3

11.6.2011 klo 12:16

Anskutin
Käyttäjä

Jumalan johdatus näissä parisuhdeasioissa on usein sen sorttista, että mitään näkyjä ja ilmestyksiä ei tule, vaan Jumala vaikuttaa meidän tahtoon ja tunteisiin. Jos sulla on siellä kuntoutuskodissa näköpiirissä joku söpöliini niin kokeile ihmeessä toimisiko teidän juttu. Hän voi olla juuri se jonka Jumala on sulle tarkoittanut.

11.6.2011 klo 12:23

Jochanan
Käyttäjä

Rabiljus, muilla menee hermot sun kanssas kun sä edelleen perustelet näitä päiväkirjaketjujasi. Mitäs se Welzu oikein sanoikaan näistä...? Missä sun itsehillintä ja kärsivällisyys on?? Voit unohtaa eheytymisesi, jos et opettele hillitsemään itseäsi, luottamaan Jumalaan ja odottamaan. Ne ovat kaikkein tärkeimmät eväät matkalla kohti eheyttä. Tie on nimittäin pitkä ja pölyinen. Kukaan ei eheydy parissa päivässä tai edes kuukaudessa, vaan siihen menee vuosia. Kuuliaisuutesi, uskollisuutesi ja luottamuksesi Jumalaan punnitaan lukemattomia kertoja noiden vuosien aikana. Heristelet Jumalalle nyrkkiä jo tässä vaiheessa??? Vaikka oletkin täysin Hänen armonsa varassa, sulla ei ole varaa heritsellä nyrkkiä Eheyttäjällesi, koska koko homma perustuu siihen, että olet yhteistyössä Jumalan kanssa etkä kapinassa Häntä vastaan. En usko, että Jumala antaa sulle vielä mitään sielunkumppania. Olet vielä aivan liian kypsymätön sellaiseen ihmissuhteeseen. Tässä vaiheessa sun tärkein asia on oppia hillitsemään itsesi ja odottamaan. Lisäksi, jos kerran päätät seurata Jeesusta, niin tiedä se, että Jumalan tahto sinunkin kohdallasi on seurakuntayhteys. Jos suljet itsesi seurakuntayhteydeltä, suljet itsesi eheytymiseltä. Kukaan ei eheydy yksin.

11.6.2011 klo 12:40

Rabiljus

Viestiä muokattu 11.6.2011 klo 13:08, muokkaaja: Rabiljus

11.6.2011 klo 13:11

Rabiljus

Jumalan johdatus näissä parisuhdeasioissa on usein sen sorttista, että mitään näkyjä ja ilmestyksiä ei tule, vaan Jumala vaikuttaa meidän tahtoon ja tunteisiin. Jos sulla on siellä kuntoutuskodissa näköpiirissä joku söpöliini niin kokeile ihmeessä toimisiko teidän juttu. Hän voi olla juuri se jonka Jumala on sulle tarkoittanut.

Niina On kyllä todella suloinen(suloisimpia tyttöjä joita olen tavannut),luonnonkaunis.Minun täytyy jonkinlainen varmuus vain sisimpään saada,ettei pian käy niin,että seurustelen väärän ihmisen kanssa.Miten minä sen varmuuden voisin saada?Täytyy vain rukoilla!
Minä pidin Saskiaa suloisena
http://www.youtube.com/watch?v=VOq7JfOGohs mutta on Niina kyllä mielestäni vielä suloisempi :)

11.6.2011 klo 13:14

Jochanan
Käyttäjä

Siitä huolimatta, että poistit sen viestisi, johon tässä vastaan, vastaan silti:

Vasta eilen lupasit kuuliaisuuttasi Jumalalle ja nyt olet jälleen täydessä kapinassa Häntä vastaan. Luulitko tosissasi, että Jumala eheyttää sut ja vastaa kaikkiin rukouksiisi yhdessä päivässä?

Olet kuin pikkulapsi, joka kiukuttelee kun ei saa karkkia. Kasva mieheksi ja opettele seisomaan päätöstesi ja sanojesi takana. Ei Jumala anna sulle sielunkumppania, koska et ole tippaakaan mies, johon kukaan tyttö voisi koskaan luottaa. Sellainen ihmissuhde on kohdallasi sula mahdottomuus. Miehen kuuluu olla naisen horjumaton tuki ja turva. Sinä olet täysin selkärangaton tuuliviiri.

Jumalakaan ei voi luottaa suhun, jos et sitoudu Häneen ja Hänen tahtoonsa. Siihen tarvitaan kärsivälisyyttä, pitkänmielisyyttä, itsehillintää, uskollisuutta, päämäärätietoisuutta, kestävyyttä ja luonteen lujuutta. Ala osoittamaan näitä ominaisuuksia niiden vastakohtien sijaan!

Minä en jaksa enää katsoa pelleilyäsi. Erehdyin suhteesi. Ilmeisesti tämä on ollut samanlaista sekoilua koko foorumihistoriasi. Olen erittäin pettynyt sinuun Rabiljus.

Viestiä muokattu 11.6.2011 klo 13:20, muokkaaja: Jochanan

11.6.2011 klo 13:22

Mappe
Käyttäjä

"Jumalakaan ei voi luottaa suhun, jos et sitoudu Häneen ja Hänen tahtoonsa. Siihen tarvitaan kärsivälisyyttä, pitkänmielisyyttä, itsehillintää, uskollisuutta,
päämäärätietoisuutta, kestävyyttä ja luonteen lujuutta. Ala osoittamaan näitä ominaisuuksia niiden vastakohtien sijaan!"

Voiko ihminen "puristaa" itsestään näitä ominaisuuksia?
Mistä voima yllä olevan toteuttamiseen?

11.6.2011 klo 13:28

Jochanan
Käyttäjä

Voiko ihminen "puristaa" itsestään näitä ominaisuuksia?

Voi. Jokaisella on se valinnanmahdollisuus. Meidän lihamme on luonnostaan näiden vastakohta, joten kyse on kilvoittelusta. Jokainen kristitty taistelee näiden samojen asioiden kanssa, koska jokaisen liha on samalla tavalla turmeltunut. Me valitsemme, päästämmekö lihan vallilleen vai ojentaudummeko me Jumalan tahdon mukaan.

11.6.2011 klo 13:28

Rabiljus

Minä en ole enää tuuliviiri.Nyt sitoudun Jumalan tahtoon 100% ja rukoilen joka ainoa päivä,että Jumala paljastaa kuka on sielunkumppanini ja voisiko se mahdollisesti olla juuri Niina :)
Nyt minun on aika osoittaa luonteen lujuutta uskossani Jumalaan.Olen aikaajoin epäillyt Jumalan hyvyyttä ja siitä sekoiluni on johtunut.Haluaisin vain luottaa Jumalan hyvyyteen,että uskallan jättää koko elämäni hänelle ja Hän johdattaa.Tuntuu välillä vain,että sen pääse edes pisteestä a pisteeseen b

Pyydän anteeksi Jokke sekoiluani,minulla on vain sellainen vilpitön kaipuu löytää elämääni sellainen suloinen sydänystävä kenen kanssa tehdä kaikkea kivaa :)

Haluan sitoutua Jumalaan ja Hänen tahtoonsa mutta haluan saada varmuuden tosiaan,että Hänen tahtonsa on hyvä ja Hän on valmis omalta osaltaan johdattamaan jokaista askeltani.
Haluan kokea Hänen läheisyytensä.

11.6.2011 klo 13:52

john78
Käyttäjä

Jochanan täällä esittää kaikentietäviä tuomioita toisista ihmisistä :P Ai joo, mutta sehän on se sama häirikkö, mikä tuolla jossain muussakin ketjussa aukoi päätänsä.

Viestiä muokattu 11.6.2011 klo 13:53, muokkaaja: john78

11.6.2011 klo 14:31

Jochanan
Käyttäjä

Kuka tässä oikein häiriköi ja aukoo päätään? Satuttivatko viestini sinua?? Osuivatko herkkään kohtaan???

En ole tuominnut ketään. Minulle ei ole annettu tuomiovaltaa. Sen sijaan minulle on Jumalan armosta annettu ymmärrys ja viisaus moneen tilanteeseen ja asiaan. Jos ymmärryksen ja viisauden jakaminen on sinusta "häiriköintiä ja pään aukomista", niin enpä voi tulla sinunkaan suhteesi muuhun johtopäätökseen, kuin että olet pelkästään kateellinen minulle. Täytyy kyllä aika paljon vihata ja kadehtia, että tuollaisenkin viestin viitsii vääntää. Ehkäpä sittenkin haluat vain häiriköidä ja aukoa päätäsi. Itsehän sen tiedät syvällä sisimmässäsi, joten jätän asian sinun ja Jumalan väliseksi, jos sinulla Jumalaa on.

11.6.2011 klo 14:48

Kieku
Käyttäjä

Rabilus, voit jo nyt rukoilla kumppanisi puolesta, että Herra varjelisi ja johdattaisi häntä, missä hän kulkeekaan. Toisaalta voit myös rukoilla omasta puolestasi, että kasvaisit sellaiseksi mieheksi, joka olisi oikeanlainen kumppani, sopiva, juuri sille naiselle, jonka Herra sinulle johdattaa. Uskon että rukous voi helpottaa ikävääsi ja kasvattaa luottamustasi Jumalaan tässä asiassa.

Sinulla on ehkä nyt jonkinlainen mielikuva siitä millainen puolisosi tulisi olla, mutta sekin saattaa vielä muuttua, kun kasvat Jumalan lapsena ja itsetuntemuksessa. Tulet ehkä huomaamaan, mitkä asiat ovat oikeasti tärkeitä, ja mitättömämmät asiat, joita olet kuvitellut unelmakumppanillesi, menettävät ehkä vähitellen merkitystään. Itse uskon kyllä, että Jumala voi johdattaa ihmiselle "sen oikean", mutta se ei välttämättä ole sitä, mitä ihminen olisi itse valinnut. Ihminen ei osaa aina itse valita sitä, mikä on hänelle sopivinta ja parhaaksi.

11.6.2011 klo 15:16

achterlicht
Käyttäjä

Eiköhän olis aika päästää menneisyys menemään ja jättää taakse?
Mennään rohkeasti vain eteenpäin Isän kanssa, siinähän suurimmat murheetkin raukeavat.

Annetaan murheet Jumalalle.

11.6.2011 klo 17:39

Rabiljus

Itse uskon kyllä, että Jumala voi johdattaa ihmiselle "sen oikean", mutta se ei välttämättä ole sitä, mitä ihminen olisi itse valinnut. Ihminen ei osaa aina itse valita sitä, mikä on hänelle sopivinta ja parhaaksi.

Minä tunnen oman persoonani ja tiedän mikä minulle on sopivinta ja parhaaksi ja uskon,että Jumala on samoilla linjoilla.Minulle luonnollinen kauneus ja suloiset piirteet(silmät, hymy) on tärkeää sekä tyttömäisyys ja tietty lapsenmielisyys mutta samaanaikaan fiksuus ja kyky ottaa vastaan hellyyttä ja huomionosoituksia sekä nauttia läheisyydestä.

Siinäpä ne tärkeimmät.

11.6.2011 klo 17:46

Kieku
Käyttäjä

^Nuo on vielä aika "helppoja" ominaisuuksia tai sellaisia "kauneus on katsojan silmässä"-juttuja. Luulenpa, että kun tapaat "sen oikean" huomaat hänessä juurikin noita asioita.

11.6.2011 klo 19:54

john78
Käyttäjä

minulle on Jumalan armosta annettu ymmärrys ja viisaus moneen tilanteeseen ja asiaan
Noista sun jutuista ei näy Jumalan armoa, ymmärrystä, eikä viisautta. Pikemminkin kuviteltua ylemmyyttä, sokeutta ja typeryyttä. Lisäksi pistää epäilemään, millaiseen Jumalaan Jochanan uskoo. Jos Jumala on antanut jollekin ymmärrystä ja viisautta, se näkyy rakkautena. Rakkaus taas "on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile..." 1. Kor 13, kannattaa käydä lukemassa toi kohta.

Ilman rakkautta ei kannata yrittääkään neuvoa ketään. Eikä myöskään yläpuolelta, parempana kuin toinen. Jochanan ei ole yhtään parempi ihminen, mies tai kristitty kuin Rabiljus. Kukaan meistä ei ole Jumalan edessä toista parempi, eikä kukaan meistä kelpaa Jumalalle muuten kuin Jeesuksen Kristuksen ansion tähden.

Viestiä muokattu 11.6.2011 klo 20:00, muokkaaja: john78

11.6.2011 klo 21:44

Jochanan
Käyttäjä

Olen sanonut jo monta kertaa, mutta sanon uudelleen: nämä netin keskustelupalstat eivät ole paikkoja lähimmäisenrakkauden osoittamiseen, vaan KESKUSTELUUN, kuten nimikin sanoo. Täällä on niin paljon kaltaisiasi suunsoittajia, ettei kaikkea sitä paskaa, mitä täällä sataa niskaan, tarvitse koskaan vastaanottaa, vaan siitä voi ihan Jeesuksen nimessä kieltäytyä. Meidän vaelluksemme ja rakkautemme testataan ihan muilla areenoilla, nimittäin reaalielämässä ja arjessa suhteessamme Jumalaan ja lähimmäisiimme. Täällä paras indikaattori rakkaudestamme on se, että meidän kirjoituksemme pitäytyvät Raamatussa. Ei enempää eikä vähempää.

Ole kuitenkin suuresti siunattu sinäkin, vaikka minua kiroatkin! Ei sen puoleen, olen tottunut tähän ja oppinut elämään tällaisten henkilöäni vastaan suuntautuvien hyökkäysten kanssa, enkä ota sinultakaan sanaakaan vastaan. Sen sijaan siunaan. : )

Viestiä muokattu 11.6.2011 klo 22:04, muokkaaja: Jochanan

12.6.2011 klo 0:00

Rabiljus

''Rabilus, voit jo nyt rukoilla kumppanisi puolesta, että Herra varjelisi ja johdattaisi häntä, missä hän kulkeekaan.''

Kieku,voi hitsi.Minä vain rukoilin,että Jumala paljastaisi minulle sielunkumppanini kun aika on mutta olisi pitänyt rukoilla,että Jumala paljastaa myös minut sielunkumppanilleni ettei tunteeni sitten tule olemaan yksipuolisia.Vai onko niin,että se ei ole rakkautta ensisilmäyksellä vaan minun pitää valloittaa hänen sydämensä(voittaa hänen tunteensa)

Täytyy ennen nukkumaan menoa rukoilla,että Jumala johdattaisi myös sielunkumppanini rukoilemaan ja kun kohdataan niin se on kuin salama kirkkaalta taivaalta meille selvää,että kuulumme toisillemme.

Hitto kun kaikki on vain hämärän peitossa ja toivon,että Jumala valaisisi sydämeni tässä asiassa.

Viestiä muokattu 12.6.2011 klo 0:00, muokkaaja: Rabiljus

12.6.2011 klo 0:43

Rabiljus

Tein kyllä muutama päivä sitten perinteisen lapputestini eli tyttö jonka koin olevan minulle oikea niin kirjoitin toiselle paperipalalle,että hän on se ainoa ja oikea minulle ja voin voittaa hänen tunteensa,toiselle lapulle sitten kirjoitin,että hän ei ole minulle se oikea ja sekoitin laput ja pyysin Pyhältä Hengeltä Jeesuksen nimessä tulemaan kolme kertaa sama vastaus peräkkäin.Ja tuli kolme kertaa vastaus,että Hän on minulle se ainoa ja oikea.Mitä minun tästä pitäisi ajatella,Jumalan vastaus vai sattumaa..Miten minun pitäisi nyt lähestyä tätä tyttöä jos se oli jumalan vastaus.Enhän minä voi kenenkään vapaan tahdon yli astella vaikka olisikin Jumalan tahto että me kuulumme toisillemme.Unohdan koko asian.

12.6.2011 klo 1:03

silmämaalirasia
Käyttäjä

Minä vain rukoilin,että Jumala paljastaisi minulle sielunkumppanini kun aika on mutta olisi pitänyt rukoilla,että Jumala paljastaa myös minut sielunkumppanilleni ettei tunteeni sitten tule olemaan yksipuolisia.Vai onko niin,että se ei ole rakkautta ensisilmäyksellä vaan minun pitää valloittaa hänen sydämensä(voittaa hänen tunteensa)

Voi kuule. En oo kuullu parisuhteesta jossa kumpikaan osallisista ei oo välillä tuntenu että tunteet on vaan yksipuolisia. Rakkaudessa on ryppyjä aina, koska parin molemmat osapuolet on ihmisiä. Välillä joku kuvittelee olevansa täydellinen seurustelija, mutta sellainen ei täydellisyydessään osaa lopulta huomioida toista aidosti. Joten rohkeesti vain eteenpäin vaikka mutkia tulis matkaan.

Minä en ole enää tuuliviiri.Nyt sitoudun Jumalan tahtoon 100%

Kaikki meistä on välillä joissakin asioissa tuuliviirejä, vaikka joku saattaakin väittää ite ettei muka oo. Ei sun tarvii meille perustella yhtään et kuinka hyvin sitoudut Jumalan tahtoon. Ite en oo ainakaa onnistunu Jumalan tahdon noudattamisessa mut onneks se ei ookkaan se asia mikä mut pelastaa. Jos oisin yrittäny aina vaa sitoutua jonkun tahtoon nii aika kivuliaaks ois käyny elämä. Ei Jumala tahdo orjia jotka tekee ulkokultasesti kaiken mitä käsketään. Se, että myöntää ettei pysty sitoutumaan 100-prosenttisesti ja nöyrtyy Jumalan edessä, se on rohkeutta.

Kerrotaan tarinaa rikkaasta miehestä, joka rukoili päivittäin, että köyhyys poistuisi maailmasta. Kerran eräs kristitty pyysi häneltä koko omaisuutta ja mies kysyi hölmistyneenä, miksi. "Toteuttaisin rukouspyyntösi", vastasi kristitty. No, miten tämä liittyy mihinkään? Siten, että joskus me sorrumme vain rukoilemaan ja rukoilemaan, että Jumala palveluautomaatin omaisesti tekisi kaiken ja päättäisi puolestamme, mutta unohdamme sen, että Jumala on myös antanut meille terveen maalaisjärjen. Joskus Jumala antaa puolison kuin tyhjästä, joskus sen eteen taas täytyy tehdä hirveästi töitä. Joskus taas puolisoa ei tule, vaikka se tuntuisi kuinka kivuliaalta tahansa. Näinhän kävi raamatussakin esim. Jeremialle. Ongelmana vain on, että emme voi aina tietää miten Jumala toimii. Joten rohkeesti vaan tutustumaan ihmisiin.

Ja vielä yks pointti. Haluaisitko itse, että tyttö, jonka kanssa seurustelet, ilmoittaisi ainoaksi motiivikseen seurusteluun sen, että arpomalla tuli kolme kertaa sama nimi esiin? Alkuhuumassa nyt menisi varmaan mikä tahansa syy mutta pidemmän päälle se voi ottaa itsetuntoon aika lailla jos kumppani ei olekaan kanssasi sen takia, millainen sinä olet.

15.6.2011 klo 17:01

Rabiljus

^Nuo on vielä aika "helppoja" ominaisuuksia tai sellaisia "kauneus on katsojan silmässä"-juttuja. Luulenpa, että kun tapaat "sen oikean" huomaat hänessä juurikin noita asioita.

Kieku,miten mä olen ollut sokea?Tässä on ihan selkeä johdatus.Oltiin Niinan kanssa samaanaikaan sairaalassa sitten hän palasi tänne psykiatriseen palvelukotiin ja minä tulin sairaalasta tänne vähän myöhemmin.Hänessä on kaikki mitä haluan:

-Suloisempaa tyttöä en voi kuvitella
-luonnonkaunis,ei käytä meikkiä
-herkkä
-Lapsenmielinen
-Täytti just 23v ei liian vanha,minua nuorempi
-Uskossa
-Viattoman oloinen
-ihana hymy ja silmät

Viestiä muokattu 15.6.2011 klo 17:03, muokkaaja: Rabiljus

15.6.2011 klo 17:18

Rabiljus

Minähän olin aiemmin Krisuun ihastunut kuten varmaan muistatte mutta kyllä minä ymmärrän etten hänelle kelpaa,ollaanhan me ihan eri elämäntilanteissakin.Niina on ihan yhtä suloinen(silmät,hymy) ja ollaan samassa elämäntilanteessa(kuntoutuskoti,sairaalahistoria) ja ehkä Herra tällä tavoin johdattaa.Täytyy vain rukoilla koska minulla ei ole täyttä varmuutta.

15.6.2011 klo 21:19

cAP5
Valvoja paljon viive?

rabi, ei ole sopivaa levitellä muiden ihmisten yksityisiä tietoja netissä. omien tietojen suhteen on vähän enemmän vapauksia.

17.6.2011 klo 5:24

JS
Käyttäjä

Mulla menee hermot sun yliaktiiviseen kirjoitteluun tällä foorumilla

17.6.2011 klo 5:30

JS
Käyttäjä

"Kieku,miten mä olen ollut sokea?Tässä on ihan selkeä johdatus.Oltiin Niinan kanssa samaanaikaan sairaalassa sitten hän palasi tänne psykiatriseen palvelukotiin ja minä tulin sairaalasta tänne vähän myöhemmin.Hänessä on kaikki mitä haluan:
-Suloisempaa tyttöä en voi kuvitella
-luonnonkaunis,ei käytä meikkiä
-herkkä
-Lapsenmielinen
-Täytti just 23v ei liian vanha,minua nuorempi
-Uskossa
-Viattoman oloinen
-ihana hymy ja silmät"

No mitä odotat??? Unelmien tyttö on edessäsi mutta sinä kiukuttelet Jumalalle, yrität rukoilla ja teet jotain älyttömiä lapputestejä. Mene tämän tytön luokse ja kerro että tykkäät hänestä, on aivan umpityperää olettaa että pelkästään rukoilemalla kaikki tapahtuu automaattisesti (minusta on vähän typerää olettaa että rukoilemalla MIKÄÄN muuttuu, rukoilijat eivät ole tässä maailmassa ne jotka saavat muutosta aikaan vaan ne jotka ryhtyvät toimiin), sinun pitää itse tehdä aloite. Ja jos et uskalla tehdä tälle tytölle aloitetta niin minulta ei ainakaan heru sinulle empatiaa tai ymmärrystä täällä foorumeilla. Voit tulla myöhemmin kertomaan tänne miten kävi :)

Viestiä muokattu 17.6.2011 klo 5:35, muokkaaja: JS

22.4. klo 11:58

mikestones
Käyttäjä

koen että tässä olisi ehkä sopiva sielunkumppani minulle

http://www.iltalehti.fi/muoti/2012042215482311_mu.shtml

22.4. klo 20:51

Indiana_
Käyttäjä

koen että tässä olisi ehkä sopiva sielunkumppani minulle

Eikö tämä voisi sopia paremmin?

http://tinyurl.com/6vusxsv