Kuinka erityislaatuinen puolisosi tulee olla?

Alue: Avioliitto ja perhe

31.5.2011 klo 17:11

Jochanan
Käyttäjä

Ei, vaan minähän nimenomaan siteerasin sinun viestiäsi. Minä olen lopettanut runkkauksen juuri em. syystä. Luuletko, että muuten tietäisin varoittaa siitä muita?? Onneksi esinahkani sentään säästyi...

31.5.2011 klo 17:52

JamesBond007
Käyttäjä

Vaikka joissain viesteissä täällä osaat toisinaan olla asiallinen ja joskus jopa fiksun oloinen kaveri, niin toisinaan olet epäkohtelian tyyppi ketä tiedän. Jos toi on sun pärstä mikä tuossa sun profiilissa on, niin näköjään luonteen härskiys näkyy jo naamasta tai sitten olet vaan valinnut erittäin sopivan kuvan peilaamaan sun sielunmaisemaa. Sun tulis tehdä parannus tuosta sun ilkeästä huumorintajusta - mun seksuaalisuus ei sitä paitsi kuulu sulle tippaakaan, ellen satu siitä itse luottamuksellisesti kertomaan ja tällä hetkellä tai tän palstan kautta sä et tiedä siitä yhtään mitään, paitsi sun perverssit oletukset, jotka johtuu johtopäätöksistä, joissa peilaat mua todennäköisesti omaan seksuaalihistoriaasi. Voisit opetella vähän käytöstapoja - tämä on yhtä kuin tee se parannus.

31.5.2011 klo 18:04

Jochanan
Käyttäjä

No mut hei eihän tääl ois kellään enää hauskaa jos mä tekisin parannuksen. :O

31.5.2011 klo 23:32

meerkat
Käyttäjä

Huhhuh, pisteet sille syväanalyysille! :D Onkohan kirjoittaja löytänyt jo kumppanin?

Mulla kävi tsägä! Sain sen mun maailman parhaan otuksen. Siinä on kaikki ja enemmänkin! :)

1.6.2011 klo 9:02

mii
Käyttäjä

Erityislaatuinen?

Sellanen pitää olla että alussa kolahtaa. Sitte suhteessa ni ei koko ajan tarvi kolhia. Olishan se jo terveydelle vaarallista jos olis koko ajan maha sekasin.

Vekan kanssa samaa mieltä. Erityislaatuinen suhde. Kyllä maailmasta löytyy toinen toistaan erityislaatuisempia ihmisiä roppakaupalla.

8.6.2011 klo 18:03

Zeikfail
Käyttäjä

Ei näy teksti, poistakaa vaikka molemmat viestit.

Viestiä muokattu 8.6.2011 klo 18:19, muokkaaja: Zeikfail

8.6.2011 klo 18:15

Zeikfail
Käyttäjä

Mikähän ihme tässä on, kun ei koko tekstiä näy?

Viestiä muokattu 8.6.2011 klo 18:18, muokkaaja: Zeikfail

9.6.2011 klo 11:37

Krapulan ruhtinas
alter-ego (ikuinen voittaja)

Miksi te ansaitsisitte erityislaatuisen kumppanin, vaikka itse olette harmaata, yhdentekevää massaa? Miettikääpä sitä, keskinkertaisuudet.

9.6.2011 klo 12:35

Yoki
suljettu käyttäjätili

Room. 12:3

Sillä sen armon kautta, mikä minulle on annettu, minä sanon teille jokaiselle, ettei tule ajatella itsestänsä enempää, kuin ajatella sopii, vaan ajatella kohtuullisesti, sen uskonmäärän mukaan, minkä Jumala on kullekin suonut.

14.6.2011 klo 23:11

achterlicht
Käyttäjä

Siellähän, keskinkertaisuudessa se erinomaisuus piileekin <3

17.6.2011 klo 5:23

pmeek
Käyttäjä

hirvee koinonian harrastelija

17.6.2011 klo 18:47

maxim13
Käyttäjä

Kyllä jokaisen puolison pitää olla erityslaatuinen.
Ehkäpä se riittää että on kristitty jo?

Ainakin mulla, kun olen invidualisti eli yksilökeskeinen ajan nuori.

10.12.2011 klo 23:50

Violette
Käyttäjä

Olen naimisissa ja mieheni on kyllä erityislaatuinen. Eipä ole toiseen hänen kaltaiseensa tullut törmättyä. Olen itsekin vähän normaalista poikkeava tapaus, joten olen aina tiennyt, että puolisoni ei voi olla mikään tavis-Timppa. Puolisioa hakiessani ensisijaisen tärkeä asia oli se,että mies ymmärtää minua ja tulee toimeen kanssani. Vaikka luonteemme ovat erilaisia, olemme ajatusmaailmoiltamme ja mieltymyksiltämme hyvin samankaltaisia, eli koemme syvää yhteyttä.

11.12.2011 klo 2:02

achterlicht
Käyttäjä

[*]YSTÄVÄ - []Deittiprofiili

+ Rukousvastaus!
+ Vastustamaton<3
+ Periksiantamaton, eteenpäin potkiva luonne.
+ Mitä kiihkeämmin odotin, sitä parempaa saan ja paremmaksi tulee.

11.12.2011 klo 2:11

achterlicht
Käyttäjä

Parasta mitä Jumalalla on antaa!

13.12.2011 klo 17:13

Cheni
Käyttäjä

erityislaatuinen ei varsinaisesti tarvitse olla....kristitty ja kristityn arvot omaava, luotettava ja huomaavainen, raitis ja huumorintajuinen, lapsirakas. siinäpä ne tärkeimmät.

13.12.2011 klo 17:36

mikestones
Käyttäjä

minä en halua mitään, päätätn etten suunnittele mitään itse, Jeesus osaa valita parhaiten ja varmasti voi johdattaa kaiken ihan Itsem en sisi halua mitään, en etsi mitään, kaikki teille annetaan tosin se vaatiin nöyryyttä ja kuuliaisuutta ja paastoja, yök, mutta pakko on

mutta oikeastaan voisi silti olla sellainen auktoriteettinen nuori neiti jolla on hohtava valo päässä, kultarengas nenässä, ei kun korvassa, ja sitten pyhä voitelu ja kauniit muodot on, muusikko on, ei tupakkaa suussa ole, ja sellainen joka ei mÄÄrrää miestä ja ole ahne eikä liho, ei saa lihoa hän ei, ja pysyy nuorena tai ainakin on valmis jo nuori.

23.12.2011 klo 22:08

lallukka
Käyttäjä

Jaa'a.
Täytyy varmaan olla jotain samaa ja erilaista. : )
Persoonallisuutta & sielukkuutta.
Hyväntahtoa.
Ystävällisyyttä.
Empaattisuutta.
Pehmeät arvot & luonne.
ja... voilá. ja se niin kutsuttu kemia ja magneettikenttä välillämme. :D
Niin ja ulkokuoresta se, että ei -tarkkoja kriteereitä- muuta kun, että luonteen olisi hyvä näkyä ns. ulospäin ihmisestä. Jokin elämän hohde kun hehkuisi silmistä esim., niin aika kiva ois. : )

29.12.2011 klo 18:58

Ulosottomies
Käyttäjä

Tottakai sitä miehenä arvostaa kauneutta ja tuommosia fitness mimmejä.
Henkilökemia kun nappaa niin siinä vaiheessa ei ulkonäköä enää niin tiukoilla kriteereillä katota ja varsinkin ku rakastuu niin se toinen on kaunis . Valitettava totuus et aina löytyy kauniimpi ku se oma...mut ei se kauneus kaikkea ratkaise :D

Kuhan en juokse karkuun ku nään toisen ilman meikki on kriteeri ja henkilökemia nappaa niin ei tarvii kauheesti kysellä :D

Viestiä muokattu 29.12.2011 klo 18:59, muokkaaja: Ulosottomies

29.12.2011 klo 19:01

Jochanan
Käyttäjä

Kauheen ketjun kaivoit esiin... :D

15.1. klo 17:50

Indiana_
Käyttäjä

Tyttöystävällä pitäisi olla yhtä hyvä lauluääni kuin Jacqui Veitchillä:
http://youtu.be/azEvfD4C6ow

22.1. klo 2:00

janz
Käyttäjä

en kyllä ymmärrä mitä haette. puhutte ERITTÄITTÄIN ällöttävistä HENKILÖKOHTAISISTA asioista yleisesti täällä ja yritätte toisillenne jotenkin aukoa kummallisesti päätänne ja kertoa kärkkäitä mielipiteitä.. mielipiteitä on helppo kertoa nettifoorumeilla mutta niistä on vaikeampi puhua suoraan ilmeisestikkin..

mutta erityislaatuisuuteen siis että tottakai jokaisen läheisen pitää olla edes sen vertaa erityinen, että juuri hän säväyttää :) osa ihmisistä voi haluta juuri nimenomaan puolisoa, vailla tiettyjä kriteereitä ja näin ollen haluta vain ja ainoastaan puolison (luonteenominaisuudet 2. sijalle), mikä ei myöskään ole väärin . ihmisillä on eri tarpeita, joten eri ihmiset ovat avaimina näihin tarpeisiin . ja mielestäni "oikean" etsimisessä ei ole mitään väärää, kunhan vaan ymmärtää sen, että ei tee itse asiasta turhan monimutkaista.

7.2. klo 18:05

maxim13
Käyttäjä

Vekalle alussa: Kyllä parisuhteen toisen osapuolen pitää olla juuri itselleen erityislaatuinen.
Maaginen, ihanteellinen, kaivattu, uskovainen, hiukset kastanjanväriset, samoja kirjoja joskus lukenut tai mitä lie. Tai sitten tietysti järkisyillä tiedät että tässä hyvä puoliso, mutta silti mielestäni ei voi kiistää että juuri Sinulle hän on Erityislaatuisin henkilö.
Eiköhän rakastuminen sen teetä ettei ole enään täysin kylmäverinen, ainakaan sydämessä.

24.2. klo 14:42

Uriel
Käyttäjä

-hyväntahtoinen
-flirttaileva (siis minulle:)
-kaunis
-ystävällinen
-muodokas, mutta silti hoikka :p
-jonka kehtaa viedä kavereiden ja vanhempien luokse
-tykkää minusta! :)
-neitsyt
-lapsirakas
-samat kiinnostuksen aiheet
-uskovainen
-positiivinen ja eläväinen/energinen
-naisellinen
-ei liian takertuva
-sosiaalinen
-kunnioittava

...ja ehkä kaikkein tärkein; tekee kotityöt :p

24.2. klo 14:45

veka
chat-valvoja

Kyllä parisuhteen toisen osapuolen pitää olla juuri itselleen erityislaatuinen.

Olet oikeassa.