Sikarit!
Alue: Terveys
|
6.4.2011 klo 1:59 |
Okei, ehkä tuolla tasolla eri sikareiden välillä voisi tulla jotain sekaannuksia, mutta fakta on se että perusrösmariini ja puhtaasta tupakasta kääritty sikari on niin eri asioita, ettei oikeastaan ole enää kysymys edes hifistelystä. T |
|
6.4.2011 klo 8:44 |
Joo, toki on. Mutta pointtini oli jotain siihen suuntaan, että pitääkseen todella sikareista, sen pitäisi tietää muutenkin. Eli jos ei ole gurmee-tyyppiä muutenkaan, se luultavasti pätee myös tähän asiaan. |
|
6.4.2011 klo 9:53 |
Eli jos ei ole gurmee-tyyppiä muutenkaan, se luultavasti pätee myös tähän asiaan. Mietin joskus sitä että miksi perus suomilager maistuu lapsena pahalta mutta aikuisena se on parasta herkkua. Selitys voi olla semmonen, että mitä enemmän hyviä muistoja johonkin keskikebardiin liittyy, sitä paremmalle se maistuu. Sen on oppinut ikäänkuin yhdistämään aina mukaviin hetkiin ja rentoutumiseen. "Aivojen palkintokeskus aktivoituu". T |
|
6.4.2011 klo 10:33 |
Kyllä se täytyy joskus ostaa pullo kunnon whiskiä(väh 60e pullo) |
|
6.4.2011 klo 10:41 |
Tärkeää on se,että whiskiä ei ryypätä eikä sikaria ahnehdita. |
|
6.4.2011 klo 10:55 |
Kyllä se täytyy joskus ostaa pullo kunnon whiskiä(väh 60e pullo) No viskeissä ei hinnalla ole mitään väliä kunhan muut ehdot täyttyvät. Itselläni ne ovat Islay ja single malt. Tärkeää on se,että whiskiä ei ryypätä eikä sikaria ahnehdita. Oikein. eikä koko sikaria suinkaan tuprutella. Väärin. |
|
6.4.2011 klo 11:00 |
Jos tupruttelee koko sikarin, saattaa sormet palaa lopussa. |
|
6.4.2011 klo 11:00 |
No viskeissä ei hinnalla ole mitään väliä kunhan muut ehdot täyttyvät. Itselläni ne ovat Islay ja single malt.i Minulle taas on ainoa ja oikea Chivas Regal fons et origo,missä niin lukee,että koko sikari on pakko tuprutella.Ei nyt tehdä sikarinpoltosta kuitenkaan mitään tiedettä.Mutta kyllä minä mielellään hiljakseen koko sikarin tupruttelen ja antaudun kesän auringonlaskuun kera whiskin. |
|
6.4.2011 klo 11:20 |
Kesällä vuokrataan kaverin kanssa mökki.Täytyy ostaa sinne pullo Chivas Regalia ja tilata sikaritalosta pari kuubalaista.Ensin saunotaan ja sitten terassille siggen ja whiskin kanssa <3 |
|
6.4.2011 klo 11:38 |
Mieti fons et origo.Terassi,auringonlasku,chivas regalia ja laadukas sikari <3 Hetki on perfecto <3 |
|
6.4.2011 klo 13:37 |
Minulle taas on ainoa ja oikea Chivas Regal Jos mun pitää koskea sekoiteviskeihin niin sama juoda sitten vaikka Kolmea Leijonaa, mutta makunsa kullakin. fons et origo,missä niin lukee,että koko sikari on pakko tuprutella. Ei kai sitä pakko ole, mutta mulla sikarinpoltto on melko kokonaisvaltainen tapahtuma. Jotenkin 10 min. sikaritauko on jotain hohdotonta. Itselläkin monesti sikari sammuu session aikana ja sitähän on hyvä ja helppo jatkaa, vaikka juuri myöhemminkin, mutta minulle pitää tulla jokin este että keskeneräisen sikarin pistäisi talteen toista kertaa varten. Mieti fons et origo.Terassi,auringonlasku,chivas regalia ja laadukas sikari <3 Tossa on pielessä vain viski ja musiikki. Hyvä vetted uppoaa, mutta blendediä juodaan vain jos on pakko. Ardbeg Uigedal siihen sekoiteviskin tilalle ja mankaan vaikka Jesu tai Long Distant Calling niin kuulostaisi mulle hyvältä. |
|
6.4.2011 klo 14:04 |
Täytyy sitten mökille vaikka ostaa Artbeg Uigedalia <3 Tää vois olla aika jees: SIRENIA - The Path To Decay |
|
6.4.2011 klo 15:36 |
Black Velvet kokiksen kanssa ja Tarja Lunnasta karaokena. |