Onko muilla juuri nyt vatsatautia?
Alue: Terveys
|
5.3.2011 klo 6:28 |
Tänä yönä alko ja ihan kauhea tauti. |
|
5.3.2011 klo 9:24 |
Siihen kuuluu oksentainen ja ripuloiminen niin sitä on sitte liikkeellä. Nyt varsinkin rupeaa leviämään enemmän kun on hiihtolomat ja kaikki matkustaa ja tartuttaa. |
|
5.3.2011 klo 10:54 |
Useampi vuosi on siitä, kun oon viimeks vatsataudissa ollut. |
|
12.3.2011 klo 13:49 |
joo mul ei kyl oo. |
|
6.8.2011 klo 16:39 |
Ohi menossa. |
|
6.8.2011 klo 23:39 |
Mulla on ollu vaihtelevasti vatsa sekasin ja muuta siihen liittyvää oireilua, jo toinen aalto tämmöstä 2 viikon sisään... Kai noita nyt on jonkin verran liikkeellä, kun viikko sitten meidän toinen lapsikin oksenteli. |
|
11.8.2011 klo 10:23 |
2 viikkoa sitten oli tosi raju ja kesti yhden yön. Aivan kuumeesta sekaisin, oksensin itseni ihan kipeeksi ja sitten ripulin aikana lähti taju ja toisella kerralla hukuin melkein vessanpönttöön. Onneksi kveri repi mut viime hetkellä pois pöntöstä. Tiedoton ei osaa varoa moisia elonkorjuuvaihtoehtoja. |
|
11.8.2011 klo 20:49 |
toisella kerralla hukuin melkein vessanpönttöön. Onneksi kveri repi mut viime hetkellä pois pöntöstä. Tutuhkoa... mulla oli keväällä kaikkien aikojen mahatauti ja pyörryin 2 kertaa vessareissulla, kunnes äiti käski mun toimittaa kaikki toimitukset vatiin omassa huoneessani. Onneks olin silloin porukoiden luona käymässä, enkä yksin kotona... olisin voinut lyödä pääni kaatuessa johonkin, jos äiti ei olisi ottanut kiinni. |