Millaisen miitin tahtoisit ja missä?
Alue: radikaali.net
|
19.2.2011 klo 1:20 |
Radissa järkkäillään selkeästi miittejä vähän väliä. Tulkaapa kertomaan, millainen olisi oma unelmamiittinne. Tässä oma esimerkkini: Paikkakuntana mieluiten Lappeenranta tai Kouvola, mutta muutkin käy. |
|
19.2.2011 klo 1:51 |
Tuohan kuulostaa helmeltä :) mesta, aika, pelit ja tarjoilu vaan kehittelyn alle. jätetään hautumaan...... tässähän alkaa innostua! |
|
19.2.2011 klo 9:53 |
laivalleee:) |
|
19.2.2011 klo 10:30 |
Kauniita visioita, kannatan kaikkia! Kesäinen rantamiitti kuuman päivän iltana olisi näin pakkasnäkökulmasta houkutteleva. Oleilua ja pelailua Herran huomassa. Beachfutista...ja...grilliruokaa...ja...musiikin soidessa aurinko laskisi radikaalien ylle. Tai sitten radikaali.netin käyttäjämatka esimerkiksi juuri laivalle tai ties minne kulttuurikohteeseen Kanarialle. :) |
|
19.2.2011 klo 12:35 |
Kauniita visioita, kannatan kaikkia! Kesäinen rantamiitti .... Haluut vain nähdä radin kissat bikineissä. Laivamiitti vois olla ihan hauska myös, etenkin jos sinne uskaltautuisi enemmänkin kuin yksi hytillinen porukkaa. Ainakin olisi paremmin aikaa tutustua ja olis kyllä kiva päästä taas Tukholmaan tai Tallinnaan. |
|
19.2.2011 klo 19:04 |
Pohjoisen miitin. |
|
21.2.2011 klo 23:10 |
pulkkamäkeeen !!! |
|
22.2.2011 klo 9:09 |
Israeliin tai Tampereelle :P |
|
22.2.2011 klo 17:32 |
Musta miitin vois pitää Raumalla. Siellä on paljon radilaisia tai ainakin muutama. |
|
24.2.2011 klo 14:31 |
Ruispan kanssa unelmoitiin sätissä tyttöjen saunaillasta, missä voitais leikkiä kaikenlaisilla kasvonaamioilla ja voiteilla tms. kylpylätuotteilla, joista ei oo kai oikeasti hyötyä, mutta niitä on kiva käyttää. |
|
24.2.2011 klo 18:55 |
Kiva miitti voisi olla vaikka Roomassa kesällä. |
|
24.2.2011 klo 19:29 |
Raumalla? No hyi!:D |
|
25.2.2011 klo 18:40 |
^ Musta se ei olis huono idea. Ei ollenkaan. :) Tai kuka nyt korpeen jaksaisi mennä, mut kuitenkin. |
|
27.2.2011 klo 11:00 |
Ai millaisen miitin... Ööö, paha sanoo. Kaikille rinkat selkää ja makuupussit matkaan. Sellanen intin puolijoukkueteltta mukaan ja jonnekin keskelle korpee pariks yöks eräilemään. Tai en tiedä et riittääks pari yötä. Ehkä kaks viikkoo ois sopiva. Eikä mielellään kesällä, vaan mielummin talvella silleen et on joku 20 astetta pakkasta. Yöllä ois tietysti kipinävuorot. Tavalla ja toisella tehtäis hieman epämukavat olosuhteet. Sit ois kiva kattoo et missä vaiheessa kukakin alkaa murtumaan. 2. Kor. 12:10 Sentähden minä olen mielistynyt heikkouteen, pahoinpitelyihin, hätään, vainoihin, ahdistuksiin, Kristuksen tähden; sillä kun olen heikko, silloin minä olen väkevä. |
|
27.2.2011 klo 17:22 |
meren jäälle, laajasalon rannalta vaikka villingin ympäri.. aivan mahtavat maisemat (kamera mukaan) siinä kerkee paljon jutustella ja pitää hauskaa! :) |
|
27.2.2011 klo 17:23 |
kävellen tai suksilla jos on... suosittelen ehdottomasti!!! |
|
27.2.2011 klo 21:59 |
Miitataan sitten paratiisissa joskus, syödään jotain hyvää ja voidaan hyvin. |
|
28.2.2011 klo 21:53 |
Mie en tahtois mitään karmeaa suoritusmiittiä eli että riehutaan pulkkamäessä ja suksitaan suolle. Ei. Hyvä ruoka + leffaa + pelejä (paaaaljon pelejä ja pelaajia -> on kiva katsoa kun ihmiset pelaa!). Mutta eihän kukaan tällaista miittiä tahdo, tai sitten se järjestetään jossain (köh) hesassa, aivan kuin maailmassa (anteeksi, siis Suomessa) ei muuta paikkaa olisikaan. Ehdotan Inaria, se on tarpeeksi kaukana. |
|
13.7.2011 klo 1:03 |
Disciplen kannoilla, kunnon erämiitti olis poikaa. Kaikki antaa kaikkensa ja kaikki kannustaa toisiaan. |
|
19.2. klo 15:59 |
Millaiseen miittiin Jochanan tulis? Sitä on nyt vongattu useampaankin, mutta ei oo kelvannu. |
|
29.2. klo 13:19 |
teemamiitti olisi kova sana. esimerkiksi radikaalin anonyymien trollien miitti. |
|
1.3. klo 22:54 |
Olisi ihana, jos järjestettäisiin miitti Merijärvellä. |
|
2.3. klo 20:21 |
kannatusta lisää meriin ehdotukselle. Mahdollisuus kaikenlaiseen hauskaan ilman pakollisia, pitkiä valmiita ohjelmanumeroita. Pelit on vähän enemmän must vaikka kivaa olis välillä istuu juttelemaankin ja niin tutustua. Yks tapa onnistua olisi tietenkin sellainen mies on perheenpää-miitti, missä kukaan ei ala leikkimään johtajaa eikä myöskään väittelemään siitä mikä tai kuka on parempi johtaja. Olisimme tasa-arvoisia ja osoitettas rakkautta niille jotka oikeasti ovat johtajan asemassa. |
|
2.3. klo 21:06 |
laiva olisi suuri riski koska buffetissa on tarjolla viiniä ja kaljaa lapselliset ulkoilmapelit kans ihan tylsää en oikein keksi paikka amissä viitsis ihmisiä tavata, itse haluan tavat ihmisiä vain spontaanisti esim steissillä, jos on voitelua , voi jaka pari trakua ja julistaa jonkun sanan hengessä sieluille , eli ehdotan EVANGELOIVAA ja rukouskeskeistä meetinkiä. niin tekivät Herran opetuslapsetkin aina yhdessä RUKOILEMASSA ja sit todistamassa ja tekemässä uskon tekoja esim parantamassa sairaita ........... sitä ihmettelen miksi kaikki uskovien yhteiset tapaamiset tuppaa menemään aina johonkin maalliseen harrastukseen? sehän on kaikki syntiä ja vie pois Jumalasta, mennää leffaan, pulkkamäkeen yms lapsellista ryhdistäytykää! sotimaan sieltä poterosta, aloitetaan/aloittakaa vaikka traktaattien kanssa pommittamisesta amen |
|
3.3. klo 13:41 |
^ mikestones puhuu asiaa! |
|
3.3. klo 14:54 |
Missä kohdin? |
|
3.3. klo 17:25 |
Missä kohdin? Mun mielestä toi oli ihan hyvä pointti tuoda esille, että uskovien kanssa olis hyvä joskus harrastaa sellaista evankelioivaa ja rukouskeskeistä meetinkiä. Kaikkea tollaista maallista harrastusta voi harrastaa jo eiuskovien kanssa ja sit kun sellaista harrastaa vielä uskovienkin kanssa, niin eipä tule koskaan lähdettyä mihinkään tollaiseen esim. evankelioimis toimintaan mukaan. En siis sitä kiellä, etteikö uskovienkin kans vois harrastaa maallisia juttuja. Että se ei tule kyllä kovin spontaanisti meissä tuo tuo rukoilemis ja evankelioimis elämä, usein vaan virallisissa hetkissä ja tilaisuuksissa ja vain sen ajan kun on etukäteen määritelty, että ollaan koolla. Se on niinkuin kuiva muodollisuus, mikä halutaan suorittaa nopeasti, etä päästään pian tekemään jotain kivempaa. Ei ihme, ettei nykypäivän uskovilla ole enää sellaista voimallista voitelua, että sairaat paranee ja ihmiset "rynnis" mukaan joukkoon niinkun alkuseurakunnan ajoilla.. |
|
3.3. klo 23:34 |
Olisi ihana, jos järjestettäisiin miitti Merijärvellä. komppaan. ohjelmaan pitäs sisältyä kahvitilasuus rauhanyhdistyksellä. |
|
9.3. klo 17:37 |
sehän on kaikki syntiä ja vie pois Jumalasta, mennää leffaan, pulkkamäkeen yms lapsellista Jee! Mä haluun pulkkamäkeen tekemään syntiä! Toinen vaihtoehto olisi tietenkin nousta porukalla hevosen selkään tekemään syntiä. Miten olisi, mihin tallille mennään? |
|
10.3. klo 12:20 |
Turha tulla huutelemaan, että pitäisi olla enemmän rukoilumiittejä, jos ei itse miiteissä käy. Itse olen vuoden sisään miittaillut aika ahkerastikin ja suurimmassa osassa miiteistä on rukoiltu. Välillä miitit on olleet jossain hengellisessä tilaisuudessa, joten rukoilua on ollut ihan ohjelman puitteissa, mutta usein ja useiden radilaisten kanssa olen rukoillut myös henkilökohtaisesti ja vapaamuotoisesti. Tosin tuollainen on välillä aika vaikeaa toteuttaa eikä siksi tule ehdotettua. Eipä WTC:n Coffee House ole oikein sellainen paikka, missä tulisi rukoiltua porukalla. |