törkeetä käsittelyä!!
Alue: Avioliitto ja perhe
|
19.7.2010 klo 22:15 |
vihdoin tapasin elämäni naisen. ja perustimme perheen. lisä valoa toi tyttäreni joka kiintyi vaimooni niin paljon että minä jään välillä toiseksi. pokiani rakastaa vaimon tekemiä makkara perunoita. vaimoni rakastaa kotia,lapsia,työtä,perhettä ja minua. ja me häntä.kaikki hyvinkö? ei! |
|
19.7.2010 klo 23:17 |
Todella törkeätä käytöstä Suomen valtiolta. Olen kokenut myöskin itse todella mielivaltaista toimintaa yhteiskunnalta ja lapseni ovat siitä saaneet kärsiä. Itse antasin jutun lehtiin ja yrittäsin saada paljon mainosta tuon asian johdosta. Voimia sinulle ja perheellesi. |
|
19.7.2010 klo 23:30 |
Älä luovuta. Muistan sua rukouksissa ja kerron muillekkin, että muistavat! Antaa Jumalan tahdon toteutua, sillä yksikään ihminen ei voi mennä sen ylitse! |
|
19.7.2010 klo 23:55 |
Täälläkin rukoillaan että Jumalan tahto toteutuisi. Jaksamisia <3 Ja todellakin, älä luovuta! |
|
20.7.2010 klo 8:11 |
Lehdistöön vain puhelua, niidenhän pitäisi olla niitä demokratian vahtikoiria. |
|
20.7.2010 klo 11:22 |
kiitos. kyyneleet alkoi taas valua kun luin meidän papereita. rukouksia tarvitaan ja paljon. tänään tulee apu toimitus joten toivon että Jumala antaa oikeutta ja he huomaavat että tämä koti on siunattu ja nämä jotka yrittää romuttaa yhteiskuntamme tukipilaria eli perhettä saavat maistaa isin kädestä. meillä on oikeus puolustaa itseämme vaikka oikeus ei anna meille mahdollisuutta. |
|
20.7.2010 klo 16:53 |
no nyt lisää. poliisi on varannut matkan ja lakimies ei mahda asialle yhtään mitään. en voi ymmärtää. |
|
20.7.2010 klo 17:44 |
Törkeätä toimintaa. Todella paljon siunausta ja jaksamista teille! |
|
20.7.2010 klo 19:21 |
kiitos auringonkukka. itku silmissä on vaimoni soitellut yhteisille ystäville ja sanonut moi moi. en meinaa nähdä textiä ja kirjaimia niin itkettää. korkeimmassa hallinto-oikeudessa on kesäloma ja poliisi käyttää tätä virike toimintaansa. |
|
20.7.2010 klo 21:51 |
Muuta Vietnamiin. |
|
21.7.2010 klo 17:19 |
ai niinku lasten kanssa? mites työ? on käyny mielessä mutta maahan muutto on sielläkin laiken takana ja maksaa tuhansia euroja. sosiaaliturva lakkaa ja joudun hakemaan sitä muuttaessamme takaisin. ja kuka ostaa talon ja irtaimiston. käsittääkseni käsimatkatavaroilla on joku raja. ja ainiin sielä on vähän kuumempaa kun meillä viimeviikolla +36. ei se päätös olisi ihan helppo kun suomessa asuminen olis jo yksinkertaisempaa. ja vaimoni ei ole mikään sosiaalipummi joten perheemme toisi vero euroja. mutta ajamalla kaikki kansalaiset pois saataisiin luovuttaa maa suoraan ryssille. vai kuinka? no olen oikeesti jo miettinyt että kuppaamalla pankista 1/2 milliä sillä eläis 100 vuotta. |
|
21.7.2010 klo 18:48 |
No mutta vuoroin vieraissa. Miksi toisen pitäisi aina luopua kaikesta? Mistä ihmeestä repäisit venäläiset tähän? |
|
21.7.2010 klo 23:13 |
no tuota telvisoia kun katoin niin siitä. mummoja kyllä mutta ei niitä jotka tekee töitä ja maksaa veroja. |
|
22.7.2010 klo 5:41 |
No, muuta sitten vähäksi aikaa, eihän sitä luopumisia voi painolla ja arvolla mitata, eiköhän vaimosi ole luopunut yhtä paljosta mistä sinä joutuisit luopumaan. Jos sitä rakastaa myötämäessä niin pitää sitä rakastaa vastamäessä. |
|
22.7.2010 klo 11:13 |
niin tämä on myös totto mutta vaimo joutuu luopumaan nyt minun lapsista. ja lapsia en saa mukaani. hän itki sitä juuri äsken kun ei ehkä näe tytärtäni. heillä on sellainen yhteys ja kommunikaatio kyky. jota pidän suurena ihmeenä. ja kyseessä ei ole isän miellytäminen vaan olen yleensä tiellä kun he leikkii. |
|
23.7.2010 klo 2:31 |
^ Älä luovu lapsistasi ja sinun on lastesi takia ajateltava mikä on heille parasta ja sen mukaan toimittava. |
|
23.7.2010 klo 7:52 |
Ei ollenkaan millään pahalla, mutta jos olet asioinut viranomaisten kanssa kirjallisesti tuolla samalla ulosannilla, ei ole mikään ihme, ettei oikein kaikki mene tasan. Ellet ole niin jo tehnyt, niin suosittelisin käyttämään apuna jotakuta, joka osaa saada päästään paremmin ulos asioita. |
|
23.7.2010 klo 13:34 |
jos todella rakastat vaimoasi, olet hänen vuokseen valmis muuttamaan vietnamiin... taloudelliset ja työhön liittyvät asiat kyllä järjestyvät, jos vaan on tarpeeksia halua ja valmiutta uhrautua vaimon takia ja tyytyä alhaisempaan elintasoon... kumpi on sulle tärkeämpää, vaimo ja rakkaus vai raha ja hyvä toimeentulo...? |
|
23.7.2010 klo 14:26 |
Mun mielestä asia kannattaisi jättää Jumalan käsiin. Ja rukoilla myös Jumalan johdatusta ja Hänen tahtoaan sen suhteen missä Hän haluaisi teidän asuvan jne.. Ja väsymätön rukous on myös tärkeää. Joitakin asioita täytyy rukoilla pitkään ja hartaasti ennen kuin ne toteutuvat. Sananl. 16:3 |
|
24.7.2010 klo 20:54 |
ai ulosantiko se vaikuttaa lakimiehen tekemiin valituksiin ja poliisin mielivaltaan. eikö vaimolla ole mielestäsi oikeutta elää tässä maassa? taidatkin olla uus natsi. vähän samaa tasoa kun hämeenlinnan oikeus aputoimisto joka ilmoitti mulle ettei heillä ole aikaa auttaa kaikkia mutiaisia. mutta olen tosissani. sisareni ei saanut nostaa syytettä kun samainen komisaari veti pois suutteet syyttäjältä. jos uhkaisin tappaa jonkun olisin käräjillä mutta sisareni kohdalla tämä ei päde edes silloin kun kotiin murtauduttiin. oli kuulemma oma syy. muutappas hämeenlinnaan niin täälä ei ole lakeja joita on uudenmaan läänissä. lakimies maksaa jo nyt yli 3000e ja lippu jonkun 700-800e. ja tässä ei ulosanti paljoo auta jote lähepä muualle vi...uileen pakana. Viestiä muokattu 24.7.2010 klo 20:56, muokkaaja: isä mikael |
|
24.7.2010 klo 21:33 |
olen tehnyt kuten sanot ISABELLA. mutta aina tulee turpaan. mutta sanat jotka tuli mieleeni 5 moos30:4 vaikka hajallaan oleva kansasi olisi taivaiden ääressä, sieltäkin Jehova sinun Jumalasi kokoaa sinut ja sieltä hän ottaa sinut. |
|
24.7.2010 klo 21:49 |
Mähän sanoin ihan ystävällisesti mun asiani. Edelleen näyttäisi siltä, että kantsisi noudattaa seuraavaa vinkkiä: Eikä toisin päin. Mä en jotenkin usko, että viranomaisilla olisi yleisenä käytäntönä olla "auttamatta kaikkia mutiaisia" tai ainakin sanoa sitä ääneen tuolla tavalla. Joko on ollut huono päivä jollakulla, tai sitten tässä liioitellaan hieman. |
|
24.7.2010 klo 21:53 |
Muutenkin ihan yleisesti ottaen tuntuu siltä, että jos uskoisin kaiken mitä viranomaisten tekemistä virheistä sanotaan, ne eivät sen perusteella virheiden lisäksi juuri muuta tekisikään. Tässä tapauksessa taas oltaisiin tuo "pahemman luokan korruptio" huomattu jo yleisellä tasolla ja ongelma poistunut. |
|
24.7.2010 klo 22:11 |
Sinänsä jos menee julistamaan uusnatsiksi ja vetää sangen pitkälle meneviä johtopäätöksiä toisten ihmisten suhtautumisesta maahanmuuttajiin vain yksinekrtaisen kehotuksen pohjalta, niin se ulosanti on oikeasti fiksua tarkistaa. Vaikka oikeuskäsittely olisikin rasittavaa ja vaikka päätökset tuntuisivat epäreiluilta, niin päreiden polttaminen ja muiden haukkuminen maanrakoon eivät tule todennäköisemmin ainakaan edistämään asiaasi. Rauhallinen ja selkeä ulosanti antavat ihmisestä huomattavasti fiksumman ja ennen kaikkea vakuuttavamman mielikuvan kuin suu vaahdossa räyhääminen ja sangen epäselvä kirjoitustapa. |
|
24.7.2010 klo 22:29 |
Ilmeisesti foorumikirjoittelukin pitäisi tarkistuttaa lakimiehellä, että välttyisi turhalta napinalta tällä foorumilla. Eiköhän tuossa tilanteessa ole kaikki mahdollinen voitava tehty. Törkeää tietämättömänä ja ulkopuolisena alkaa antaa jotain "no ehkä pitäis vaan osata kirjoittaa paremmin" neuvoja. Isä mikael toivon voimia perheellesi ja rukoilen jaksamista, uusia ideoita ja parempaa ratkaisua tilanteeseenne. |
|
24.7.2010 klo 23:36 |
olen tehnyt kuten sanot ISABELLA. mutta aina tulee turpaan. Älä luovuta. Kannattaa vaan jatkaa sitkeästi asian puolesta rukoilemista. P.s Muuten tuosta Jehova nimestä: Jehova-nimen taustalla on Vanhassa testamentissa Jumalasta käytetty erisnimi, jossa on heprean kielessä neljä kirjainta JHWH (konsonanttia): (luetaan oikealta vasemmalle) "jod" suomen "i" tai "j" "he" suomen "h" (tai vokaalina a,e,o - kuten Jahve-sanan lopussa) "waw" suomen "v" tai "w" (tai vokaalina o tai u) "he" suomen "h" Vanhassa hepreankielessä ei käytetty vokaalimerkkejä. Tuota jumalannimeä ei saanut lausua ("Älä turhaan lausu Jumalan nimeä", 2.Moos 20:7). Siksi tuohon pyhään jumalannimeen lisättiin jonkun muun sanan vokaalimerkit (esim. "Adonai" eli "Herra" tai "Elohim" eli Jumala). Raamatun tekstiä luettaessa tuli pyhän jumalannimen sijaan lukea tuo toinen sana. Myöhemmin ei tätä tapaa enää tunnettu ja sana alettiin lukea alkuperäisillä konsonanteilla mutta väärillä vokaaleilla. Näin syntyi sana "Jehova". Myös kristillisten kirkkojen (esim. luterilainen kirkko) piirissä käytettiin Jumalasta vuosisatoja "Jehova"-nimeä. Nykyään on varmistunut, että pyhän jumalannimen oikea lausuntatapa on "Jahve". Alkuperäinen lausuntatapa on säilynyt eräissä sanoissa, esim. "Halleluja" ("Kiittäkää Herraa") ja "Elia" ("Jahve on Jumala"). Myös Jehovan todistajat myöntänyt nykyään, että Jahve on alkuperäinen muoto . Viestiä muokattu 24.7.2010 klo 23:36, muokkaaja: Isabella |
|
24.7.2010 klo 23:37 |
^Törkeää etenkin siinä tapauksessa, jos on vaikkapa vahingossa käynyt niin että ei ole noteerannut omaa käytöstään? En menisi vähättelemään asiallisen mielikuvan antamisen merkitystä. |
|
24.7.2010 klo 23:45 |
Edelleen teet oletuksia, että isä miknius ei osaisi lakimiehen avustamana hoitaa tilannetta asiallisesti. Tuo antaa vaikutelman, että vähättelet hänen ongelmaansa. |
|
25.7.2010 klo 7:12 |
Ehkä oon ottanut vähän raskaasti nuo uusnatsi-syytökset. Minusta tuo tilanne tilanteena on väärin, mutta sen vähän perusteella mitä noista viesteistä tajusin, en oikein usko että Suomessa voi niin käydä. Mikäli oikein ymmärsin, ketjun aloittajalla on ulkomaalaissyntyinen vaimo, jonka kanssa on hankkinut lapsia. Siitä huolimatta tätä liittoa epäillään maahantulon mahdollistavaksi kulissiliitoksi. Minun mielestäni asia olisi hyvin yksinkertainen todistaa, ihan lapsista alkaen päätyen ketjun aloittajan sukulaisten ja tuttujen todistamisiin. En mä halua aiheuttaa pahaa mieltä, mutta tuntuu jotenkin aivan liian uskomattomalta tilanteelta. |
|
25.7.2010 klo 11:12 |
en tiedä miksi tämä ei ottanutkaan vastaan vastaustani. kirjoitin pitkän tarinan. noh lukekaa apulehdestä. |