Pää sekas - vauvasta vaariin!

Alue: Terveys

17.6.2010 klo 7:43

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Olen tässä huomioinut poikaa leikkipuistoon viedessä ja siellä ollessa, että sehän on täynnä vemputtia millä saa päänsä sekas! Ja tarpeeksi ku niillä itseään vemputtaa, saa taatusti aikaan humalaa muistuttavan tilan ja sit ku vetää niis överit niin taatusti on huono olo. Nyt kun oikein ajattelen radikaali.net logiikalla, niin tälläiset vemputtimethan pitäisi lailla kieltää?! Pienestä pitäen opetetaan lapsille että on siistii olla sekas! =) ilmankos suomi on täynnä rapajuoppoja kun leikkipuistot vilisee pään sekoittavia vemputtimia. Pakkohan se pyörivä vehje on sit aikuisempana vaihtaa muihin mössöihin kun ei kehtaa enää mennä muksujen kanssa leikkipuistoon pyörii. Tai ainakaan harvemmin aikuiset joilla ei ole lapsia, kehtaavat sitä tehdä.

No mutta mitäs sanotte =) tämä on puolihuumorilla ja hirveellä saivartelulla kirjoitettu viesti, mutta miettikääs ihan oikeesti. Leikkipuistojen on taatusti oltava syntiä tämän takia! :)

18.6.2010 klo 11:49

appleseed
Käyttäjä

Liukumäki on siis syvyyksistä lähetetty viettelemään Suomen nuoriso!

Eipä ole tullut mieleeni. Mielestäni kaikki vemputtimet on vaan kivoja, saman efektin saa aikaan pyörimällä ihan itse. Ai mutta, pitäiskö se kieltää ja?:)
Entäs huvipuistot? Siellä vasta nuppi meneekin sekaisin! Ja siellä iloitaan jumalattomasti, ei kai lapsille saa opettaa, että vuoristoradat on hauskoja, sillä se on niin kamalan maallista!!

18.6.2010 klo 12:07

mii
Käyttäjä

en tiiä kyllä mä oon aina pelänny vemputtimia iha leikkipuistokokosesta lähtien...

18.6.2010 klo 12:08

Yoki
suljettu käyttäjätili

Nyt ollaan asian ytimessä! 8-)

18.6.2010 klo 12:25

appleseed
Käyttäjä

Kyllä! Ratkaisu kaikkiin ongelmiin on tässä. Leikkikentät roviolle. Ja ehkä Linnanmäki.

18.6.2010 klo 12:32

Yoki
suljettu käyttäjätili

Särkänniemi myös! Siinähän on salaviestikin jopa, joka kehoittaa jumalattomiin hirveyksiin! Sär-känni-emi KÄNNI! Huh...

18.6.2010 klo 15:18

RegisteredUser
Käyttäjä

Tykkimäki kanssa. Sehän kierrättää Lintsin vanhoja laitteita.

Viestiä muokattu 18.6.2010 klo 15:23, muokkaaja: RegisteredUser

18.6.2010 klo 16:11

Anskutin
Käyttäjä

Ja Tykkimäestä väärinpäin löytyy KÄMI, joka on kuin huonolla käsialalla ahtaaseen tilaan kirjoitettu KÄNNI! Aijaijai. Se on siis paitsi kännistä, myös PERVERSSIÄ (väärinpäin oleminen)! Apua, pelastakaa Suomen nuoriso!

Ja oikeasti rakastan sekä tivoleita (Tivoli Sariolan Tropical Trip on ihan paras) että piiloviestejä.

18.6.2010 klo 18:25

appleseed
Käyttäjä

Kuin myös. Lintsin vuoristorata on ihana, kun siellä tuoksuu niin hyvältä<3

Mutta toivottavasti saan päästä jonakin päivänä vapauteen tästä.

19.6.2010 klo 16:40

oceansoul
Käyttäjä

Hienoa! Kun uskovaiset pysyy poissa, niin mä pääsen laitteisiin nopeammin, kun jonot on lyhyemmät!
;)

19.6.2010 klo 23:21

Anskutin
Käyttäjä

Ai onks meitä niin paljon? :-)

19.6.2010 klo 23:24

Yoki
suljettu käyttäjätili

:)

20.6.2010 klo 11:55

appleseed
Käyttäjä

Aina kun menee minne tahhaa, niin on ne uskovaiset mun edellä jonossa! Törkeää! Varsinkin konfferenssissa tai herättäjäjuhlilla. Uskovaiset ne siellä mellastaa eikä anna meidän tavallisten ihmisten jonottaa!:DDD

20.6.2010 klo 15:30

KokoDino
Käyttäjä

Näsineula muistuttaa aivan baabelin tornia. Hyi syntistä tamperetta!

20.6.2010 klo 20:24

appleseed
Käyttäjä

Ja itseasiassa sehän on suuri fallistinen symbooli! Hyi yäk!

20.6.2010 klo 20:27

Yoki
suljettu käyttäjätili

Nii ja neula oikein viettelee huumeiden vetämiseen!

21.6.2010 klo 1:22

luomumummo
Käyttäjä

Hienoa! Kun uskovaiset pysyy poissa, niin mä pääsen laitteisiin nopeammin, kun jonot on lyhyemmät!
;)

On se vain kumma että uskovaiset ja ei uskovaiset makaavat samalla hautuumalla ja ihan sulassa sovussa.

21.6.2010 klo 1:33

Nasir777
Käyttäjä

Joo.. Menkäähän vemputtaan oikein kunnolla! Jos pään saa sekaisin ilman päihteitä, niin siitä vaan! Ei kaikki hauskanpito johon liittyy sekaisin meneminen ole syntiä, vaikka usein niin luullaan!

21.6.2010 klo 2:37

luomumummo
Käyttäjä

^ En itsekkään näe että lapsille tarkoitetut esim. keinut tai pyörivät härvelit ois syntiä mutta itse en kyllä mene kuin vauvajunaan koska poden korkean paikan kammoa ja alan oksentamaan kaikissa pyörivissä härveleissä. Mummot voi ihan hyvin ajella pienten lasten kanssa vauvajunassa.

21.6.2010 klo 10:46

slslsl
Käyttäjä

Elämän on havaittu olevan niin tylsää ja merkityksetöntä, että kaikki yritykset unohtaa tämä tosiasia ovat passeleita. Eläimetkin muuten dokaa.

22.6.2010 klo 18:45

karuskaja
Käyttäjä

^ Ai jaa.. missä ?

22.6.2010 klo 21:33

Saana
Käyttäjä

Minä näin valaistuneena kristittynä en edes kykene tuollaiseen hauskanpidon syntiin, vaan valaistunut omatuntoni tuottaa minulle oksennusrefleksin nykyään kun vilkaisenkin Viikinkivenettä. Lapsena, kun vielä ryvin synnissä, kykenin viettämään huvipuistossa tuntikausia aivan ongelmitta.

23.6.2010 klo 13:52

Muusaska
suljettu käyttäjätili

^minä koin hieman samankaltaisen "valaistumisen" tultuani aikoinaan raskaaksi :-D pitkään sitä valaistumista kesti ja nyt olen jo hieman paaduttanut sydäntäni enkä tämän tähden saa enää niin herkästi pahoinvointikohtausta, vaikka pyörisinkin hieman jossain vemputtimessa.

25.6.2010 klo 18:44

Milleniar
Käyttäjä

Sä et voi olla Muusaska tosissas tuossa alkupostauksessasi.

25.6.2010 klo 21:29

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Milleniar: en tietenkään ole :-) ..periaatteessa.. Mutta.. ;)

25.6.2010 klo 23:12

Milleniar
Käyttäjä

En suostu uskomaan, että olet.

26.6.2010 klo 8:36

Yoki
suljettu käyttäjätili

Kyllä se oli tosi tosissaan ikäänkuintavallaan varmasti kun kirjoitti... Näin sen hänen ilmeestään. Äärimmäisen vakavana... Ihan tosi...

26.6.2010 klo 8:38

Yoki
suljettu käyttäjätili

Minä sentään elän tämän suuren ajattelijan kanssa. Seuraan hänen innovaatioitaan päivittäin 8-)

26.6.2010 klo 12:54

Mappe
Käyttäjä

Niin ja nuo pyörivät toimistotuolit ja kaikenlaiset pyörivät tuolit, ne pitäisi kieltää. :-) sillä huvipuistojen laitteissa pyöritään ja vemputetaan muiden nähden, mutta pyörivillä tuoleilla voidaan pyöriä salassa, kotona yksinäänkin... =) Sillä häpeällistä on jo sanoakin, mitä he "salassa tekevät". :-) Kamerat kaikkiin koteihin! :-)

Älköön kukaan enää käyttäkö pyöriviä laitteita, ei sähkövatkaimia, partakoneita, joissa on pyörivät terät, ei mitään, mikä pyörii, sillä maa pyörii, ja se riittäköön. =)
kaikki, mikä pyörii, kaikki tyynni, olkoon kiellettyä, olkoon se pallo tai terä, tuoli tahi pöytä, ja kaikki pyöreä, pyöreä olkoon kiellettyä, sillä pyöreän pöydän neuvotteluja ei saa olla. :-)

Vessapaperirullatkin olkoot litteitä, etteivät ne lähde pyörimään, ja niitä ei pidä enää kutsua rulliksi, vaan pakkauksiksi. Mutta jos jokin esine - olkoon se mikä tahansa - on pyöreä, niin se teipattakoon tahi liimattakoon kiinni, niin ettei se lähde pyörimään. Mutta jos teippaaminen tahi liimaaminen ei ole mahdollista tai on erityisen hankalaa, niin laitettakoon sen eteen ympäriinsä tiiliskiviä, jotka ympäröivät sen. :-) Sillä jos jokin esine pyörähtää, niin saakoon se pyörähtää korkeintaan puoli kierrosta, ei enempää. :-) U-käännökset sallittakoon, mutta ne on tehtävä hitaasti, ettei pää mene sekaisin. :-) Ja jokaiseen pyöreään esineeseen tehtäköön neljään kulmaan tupsut, niin kuin se olisi neliskulmainen, tupsut kuviteltujen kulmien kohdalle. :-)

26.6.2010 klo 14:42

Yoki
suljettu käyttäjätili

Mitenhän käy kaikille sellaisille objekteille, joissa on pyörät...