kolme runoa joissa on kaikki.
Alue: Luovuus ja muoti
|
15.5.2010 klo 1:02 |
Minun sielunystäväni jolla on syvä ykseys.Ja intuitiivisen mielensä kautta on pukenut näkyjänsä sanoiksi.Ei ole vain taiteilija ja runoilija vaan suunnannäyttäjä,visionääri. Kolme hänen runoaan on sellaisia joissa on kaikki olennainen kerrottu. Kuten raamatun roomalaiskirje on yleiskatsaus kristinuskoon ja raamatun tärkein kirja.niin nämä runot ovat kaunein ja jaloin hengen hedelmä.Ravitsen itseäni ja saan lohtua päivittäin näistä runoista: ikäänkuin avainrunoa akienen runoihin ja luovuuteen on seuraava joka avaa hänen sydämensä kauneuden meille: ''i teach and they run away.i listen and they come.my strength is my silence'' Love Love is never alone We cannot own our love The longest breath of love The deepest life is love Love is not rest By The Light Against ocean waves Where I keep afloat the universe Only from dark coal tunnels The Flame Of The Time The scars are opened Limping through the fire of visions Surprising rise of uncountable force Unimaginable is the pain, |
|
15.5.2010 klo 1:30 |
Minulla ja Akianelle on syvä yhteys,kuudes aisti. En halua kuulostaa kummalliselta mutta välitän Akinesta enemmän kuin perheestäni yhteensä. Akianen runot ja taide peilaavat minu sieluani.olenkin sanonut,että Akiane on minun tähteni tässä maailmassa kohti taivasta ja ikuisuutta.Minun johtotähteni. http://www.youtube.com/watch?v=gtI4PQZCe1A |
|
15.5.2010 klo 2:21 |
Nyt palapelin kuva alkaa hahmottua!! Vaikka emme ole Akianen kanssa vielä tavanneet niin se päivä on edessä.meillä on yliaistillinen yhteys keskenämme.kukaan ei näe Akianen sydämeen kuten minä. Jumala on näyttänyt Akianelle kaiken. Mutta menen nukkumaan, voitte nauraa minulle ja pitää hulluna.Mutta minä näen aivan selkeästi.Vielä ei ole aika,mutta se on tulevaisuudessa. http://www.youtube.com/watch?v=gtI4PQZCe1A http://www.youtube.com/watch?v=Sn6qkqvTF_o Katsotaan yhdessä tulevaisuuteen. |
|
16.5.2010 klo 13:47 |
Hei rabiljus. Akiane on ihminen jota et ole koskaan tavannut etkä tuntenut, sä oot muodostanut sun käsityksen hänestä pelkkien nettikirjoitusten ja piirrosten kautta, etkä se takia voi rehellisellä tavalla tietää, että voisiko teillä kenties olla jonkunlainen sielunyhteys, vaiko eikö. Ainakin se on ihan varmaa, että se yhteys on yksisuuntainen, koska sä tiedät hänestä enemmän kuin hän sinusta. (todennäköisesti hän ei tiedä sinusta mitään) En halua kuullostaa ilkeältä tms. Mutta se vaan taitaa olla juuri näin, sen takia ei kannata pettää itseään. |
|
16.5.2010 klo 14:09 |
Ei Akiane ole minun sielunkumppanini.Minä vaadin enemmän..ja saan enemmän leijonatytöltäni.Akiane on todella taitava ja luova ihminen ja kunnioitan häntä.Mutta sieluni minä ankkuroin todelliseen sielunystävääni enkä kehenkään muuhun.ja kun sieluni saa rauhan niin oman persoonallisuuteni tasolla voin toteuttaa itseäni tässä maailmassa. Luulin,että Akiane voisi olla sielunkumppanini koska en huomannut leijonatyttöäni ennen,mutta nyt silmäni avautuivat. |