kevät kunnostus!

Alue: Luovuus ja muoti

25.4.2010 klo 8:43

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Kuinka moni vetää kevät dietin et saa ostettua mageet kevätkuteet? =) eikö suorastaan paras tapa hankkia hieman "ylimääräistä" ole vetää kunnon kevätdietti niin samalla saa ikäänkuin kaksi kärpästä yhdellä iskulla 8-) timmeyttä kroppaan ja mageet kevätkuteet.

Muistakaa että kesä tulee ja pienikin makkara bikineissä on rumaa! Ja myös hoikka voi näyttää rumalta jos ei ole muuten tarpeeksi timmi, mutta kuntosalin puuttuessa hyvä vaihtoehto on dietata vähän lisää hoikkuutta ja juosta vaikka kauppareissut (näin säästyy myös bussirahaa) niin kyl se ihan mukavalta alkaa näyttää.. :-)

kevät on kriittisintä aikaa kropalle ku pitäisi bikinitkin pukea.. Joten.. Kevätpaino voisi olla aina pari-kolme kiloa alempi kuin talvipaino :-) talvella sit enemmän ku tarvii rasvakuorrutuksen pakkasta vastaan 8-)

25.4.2010 klo 18:40

Tikva
Käyttäjä

Mulla on täällä kiva state of denial päällä^^ et oon hyvä tämmöisenä ja pullukat on lepposii ja elää pitempään ja ruokaakin on kiva syödä. Sitten hyvää tarkoittavat ystävät antaa lausuntoja että olisit muuten ihan kaunis mutta peppu ois hyvä olla pienempi. Että jee kiitti vaan ja ojentakaas tänne se sipsikulho. Olen vahvasti sitä mieltä että elämästä kuuluu nauttia eikä kukaan haudassa mieti että ihanaa kun oon niin hoikka :)) Sitä paitsi pidin itseäni lihavana sillonkin kun vaaka näytti selvästi pienempiä lukemia joten ehkä mulle olisiki ensin parempi miettiä sitä miten voin hyväksyä itseni eikä miten voisin pienentää tampereen kokoista takapuoltani :D

Ne joilla ei ole ongelmia itsensä hyväksymisen kanssa voivatkin sitten suoraan keskittyä näyttämään upealta. Kuten muusaska :)

Tokihan liikunta lisää hyvää oloa ja terveyttä mutta tässä lähestyttiinki asiaa ulkonäön eikä terveyden kannalta.

25.4.2010 klo 19:04

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Ääh.. Yritin vastata mut tää lennättää mun tekstit taas jonnekin bittiavaruuteen. Joo.. Mulla alkaa iskee tää mun vaatefriikkeyskin mikä on yksi suuri syy kevätkunnostukseen :-D

sulla on Tikva etuna erittäin hyvänmallinen vartalo. Sulle sopii muodot :-) ja sun hiukset vielä kruunaa paketin.

Edit. Luulen että menetän kohta järkeni tämän puhelimen kanssa.. Mutta niin siis. Mulla on enemmän tarkoituksena luoda toimiva tyyli. Eli.. Kun tähän mun vartalomalliin ja etenkin hiuksettomuuteen tarvitaan hyvin paljon että se toimii niin, niin.. Etenkin oikeanlaiset vaatteet on nyt kovaa huutoa :-D eli aion karsia omista kuluista ainakin 60euroa gina tricooseen :-D ja ajattelin et se hoituu hyvin karsimalla ruokakuluista ja samalla varmistetaan että vaatteet on just perfeckt <3 ihannekoko hiuksettomuudelle on toistaiseksi vielä arvoitus.. Mutta katsotaan. Olen oikeasti ihan tyylifriikki ku vähääkään sitä pysty toteuttaa :-D muokkaan kroppaanikin et se olis tiettyyn tyyliin sopiva :-D eli ei mua kilot häiritse ku sillon kun ne ei sovi mun tyyliin. Kovin montaa itselle sopivaa hiuksetonta tyyliä ei ehkä löydy.. Kun en halua käyttää koko kesää huivia. Mut saa nähdä nyt miten tässä onnistun :-)

Viestiä muokattu 25.4.2010 klo 19:18, muokkaaja: Muusaska

25.4.2010 klo 19:33

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Jatkan vielä jos tää puhelin antaa :-D

siis Tikva, sullahan on täydellinen vartalo sun tyyliin, kasvoihin ja hiuksiin :-) eli erittäin toimiva kokonaisuus. Mulla nyt no.. Mul on nyt ihan toimiva tyyli ja kroppa huivin kanssa mutta haaveilen kesästä ilman huivia :-D ja se tosiaan voi vaatia aika paljonkin.. Ehkä. Ja bikineitä jos miettii niin se vaatii vielä enemmän.. Ei pelkkää treenaamista vaan kokonaisvaltaista kuntoutusta ihoa myöten. Tai sit just oikeanlaiset bikinit. Gina tricoossa tosin oli (mikä on todella yllättävää!) ehkä just oikeanmalliset bikinit mun rinnoille. Tosin ei tullu katottua onko ne just sitä polyamidia mitä en ole ainakaan vielä sietänyt.. Mutta joo. Mulla suunnitelma :-D tyylifriikkeys ei ole aina helppoa, mutta haastavaa :-) hetkeksi jouduin jo siitä luopumaan ku oli niin paljon herkkyyksiä mutta nyt voisin jopa onnistua.. Ehkä.

Viestiä muokattu 25.4.2010 klo 19:35, muokkaaja: Muusaska

26.4.2010 klo 9:41

Yoki
suljettu käyttäjätili

Mulla on snadisti hakusessa toi tyyli... Nii ja kyl kesäkroppakin.. Nii ja vähä kaikki... Nii. NII!

26.4.2010 klo 10:26

Paratiisi
Käyttäjä

Muusaska:

Muistakaa että kesä tulee ja pienikin makkara bikineissä on rumaa!

Ihmiset ovat onneksi yleensä hyvinkin tietoisia omista makkaroistaan ja niiden oletetusta rumuudesta, mutta hyvä, että tästä joku kuitenkin vielä jaksaa muistuttaa! Tämä oli myös tärkeä jatkokommentti:

Ja myös hoikka voi näyttää rumalta jos ei ole muuten tarpeeksi timmi...

Kunpa hoikatkin muistaisivat, että aina on parantamisen varaa, vielä et ole tarpeeksi hyvä!

:P

26.4.2010 klo 10:41

Muusaska
suljettu käyttäjätili

pitäähän sitä kriittinen olla :-D toivottavasti kukaan ei ota turhan vakavasti ja loukkaannu.

Mä olen tottunu pienen ikäni nauramaan itselleni ja epäkohdilleni :-) millon vatsa on rusinapulla ja millon rinnoista tehdään koiran korvat =)

mutta siis joo.. Täytyyhän sitä aina jotain fiksattavaa olla :-) haasteet on kivoja ja täydellisyys loppupeleissä tylsää kun ei ole mitään haasteita :-)

26.4.2010 klo 12:37

JamesBond007
Käyttäjä

Mä olen vähän liiankin itsetietonen mitä tulee siihen missä kunnossa on.
Yleiset rannat ahdistaa jossain määrin aina, ainakin jos on paljon jengiä... jos näyttää huonolta, niin sen tiedostaa ja haluaa pois ja jos näyttää hyvältä, niin tuolloin on sellainen olo, että tuli esittelemään itseään ja alkaa pitää itseään vähän urpona jos kävelee siinä muiden edessä. Ehkä mulla on joku trauma tässä taustalla.

26.4.2010 klo 13:55

Muusaska
suljettu käyttäjätili

http://www.bittenandbound.com/2008/05/15/plus-size-whitney-thompson-is-a...

katsokaa! Tässä on amerikkalaisten näkemys plussa koon naisesta. Hmm.. Hmm..

Viestiä muokattu 26.4.2010 klo 14:12, muokkaaja: Muusaska

26.4.2010 klo 14:10

miimar
Käyttäjä

Niin mallimaailmassa. Onhan tuo nyt paljon parempi jo kuitenkin ku se, että ihannoidaan niitä lähes luurangonlaihoja tyttösiä.

Viestiä muokattu 26.4.2010 klo 14:13, muokkaaja: miimar

26.4.2010 klo 14:19

Muusaska
suljettu käyttäjätili

kyllä. Tässä linkki liittyen mallien kokoihin.

http://www.hs.fi/omaelama/artikkeli/Muotivaikuttajan+mitta+tuli+täyteen/...

26.4.2010 klo 14:56

Muusaska
suljettu käyttäjätili

http://mtv3.mobi/uutiset/viihde/1060058

lisää juttua mallimaailmasta.

26.4.2010 klo 17:57

Anskutin
Käyttäjä

Plus-size Whitney näyttää hoikemmalta kuin mää... miten nuo kokonumeroinnit nyt meneekään eri maissa, mää oon jotain 40-42 kokoa.

26.4.2010 klo 18:58

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Mäkin jäin miettimään et mitähän kokoa whitney mahtaa olla.. Yritin googlettaakin mut en oikein löytänyt tietoa. Nolla koon mitat ainoastaan löysin. Jos oikein muistan niin nollakoko vastasi suomen kokoa 30 suunnilleen. Aika pieni saa olla..

26.4.2010 klo 19:01

miimar
Käyttäjä

Jossain sanottiin että se ois kokoa 8-10, kun laihat mallit on sitä nollakokoa, eli jos nollakoko on 30, niin se ois kokoo 38-40.

26.4.2010 klo 19:28

Muusaska
suljettu käyttäjätili

katsokaa. Ei vatsamakkaraa vaikka onkin pluskoon malli.

http://fashionscene.nl/images/library/42/26/54/5b/whitney-thompson.jpg

olisiko kiinni ruumiinrakenteesta vai mistä, mutta minulla olisi tuossa koossa jo saletisti vatsamakkara :D

26.4.2010 klo 20:54

huono_ihminen
Käyttäjä

^Haistan photoshopin.

26.4.2010 klo 21:03

Lihahyyteloe
Käyttäjä

Eiköhän kuvassa vatsamakkara ynnä muut täysin inhat kehon piirteet ole editoitu pois. Ei noin lihava yksinkertaisesti voi näyttää hyvältä. Minulle kelpaa vain tyttöystävä, joka sivulta katsottuna näyttää kuin ikiterhakat DD-kupin rinnat leijuisivat ilmassa n. 160 cm korkeudella.

26.4.2010 klo 21:16

Muusaska
suljettu käyttäjätili

^saisikos omakuvaa kehiin jotta voisi arvostella riittääkö herran ulkonäkö moiseen mimmiin? =) eihän sitä muuten voi paljoakaan vaatia ;-) tai voi.. Mutta saatavuus voi olla heikko ;)

edit. Mitä sää muuten sellasil pomppupalloilla teet? :D ymmärrän kyllä jos et ole lapsena saanut leikkiä tarpeeksi palloleikkejä =) älä huoli. Tiedän monta paikkaa missä myydään kivoja pyöreitä palloja =)

Viestiä muokattu 26.4.2010 klo 21:23, muokkaaja: Muusaska

26.4.2010 klo 21:33

Lihahyyteloe
Käyttäjä

Siinähän se omakuva on jo valmiiksi. :Jos haluat lisää autenttisuutta niin lisää tekoviikset johonkin keskikohdan alapuolelle (ei oo niin tarkkaa), silmälasit varustettuna isolla nenällä, ja surullinen ( suu sen alapuolelle, kun et tajua mua ollenkaan. :/

26.4.2010 klo 21:45

Muusaska
suljettu käyttäjätili

öö.. Ymmärsin vissiin edellisen kommenttisi väärin? :/

26.4.2010 klo 22:02

Lihahyyteloe
Käyttäjä

Joo. Mulla on itseasiassa melko pienet kädet.

26.4.2010 klo 22:10

Muusaska
suljettu käyttäjätili

ok :-D mut joo.. Puhukaa mulle suoraan. Olen varmaan piiloblondi ku en tajuu muuta ku suoraa puhetta :-) no jos näkis ilmeet nii vois paremmin päätellä mut netissä ku ei näe nii vähän heikko homma :-)

27.4.2010 klo 1:15

luomumummo
Käyttäjä

Kevät kunnostan pihaa.

27.4.2010 klo 9:16

Muusaska
suljettu käyttäjätili

^sen uskon :-D mutta sehän on oiva kevätkunnostuksen kohde :-)

minun pitäs kunnostaa parveke ja pistää omat humalat kasvaa niin sais niitä käpyjäkin kenties.

29.4.2010 klo 21:35

cloud86
Käyttäjä

Reippautta ja kaikkea hyvää kaikille kesä trimmaajille :)

Kuntosalia harrastavana juurikin kesätrimmaajat ovat tuttu näky, toinen ryhmä onkin joulun jälkeen :) Hieman hymhyilyttää kun ihmiset maansulettua alkavat vauhkoamaan "kesäkunnosta" ja silleen. Itse kun pitää itseään kunnossa ympäri vuoden, noh välillä enemmän ja vähemmän ;)
Sellainen vinkki että älkää jättäkö tätä kesätrimmiä viimetinkaan, muutamassa viikossa ei tulosta synny sillä ainakin pari kuukautta olisi hyvä varata. Muistakaa myös että syömisen lopettaminen ei ole mikään ratkaisu, mielestäni hölmöin ratkaisu onkin juuri "mä en syö nyt mitään 2vk", sillä ei kiinteydy. Ainoastaan lihaksisto surkastuu ensin, sitten kuluu rasva ja naisilla tämä koskee myös rintoja. Eikä treenaus ilman ravintoa auta ketään.

En käske vetämään kaikkea epäterveellistä vaan tarkoitan että on kamala katsoa nälkää nähneitä ihmisiä rannalla. Ottakaa ja kuntoilkaa hyvän olon mukaan ja syökää terveellisesti siinä ratkaisu.

Ps olen aika varma että ylläolevassa linkissä on Photoshop huutanut ja lujaa :)

Viestiä muokattu 29.4.2010 klo 21:38, muokkaaja: cloud86

30.4.2010 klo 10:39

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Joo ehdottomastihan kuntoa olisi paras pitää yllä koko vuoden.
Mua pikkasen kyllä harmittaa että laadukkaat kuntosalit on ihan törky kalliita o_O miten treenata edullisesti mutta silti hyvin ja mukavasti?
Olisin valmis laittamaan treenaamiseen ehkä 30euroa kuussa, vaikka automaattisesti ne kulut ylittyisi kun pitää ostaa treenivaatetta ja ja ja..
Mutta esim. espoossa kävin elixiassa ja voi tauti, se kyllä maksaa.. Ei siinä, kävisin edelleen jos asuisin siellä ja olisi parempi rahatilanne.
Täällä suunnilleen samassa luokassa on toistaiseksi ainut kuntosali mihin haluaisin tutustua, eli se beautycenter. Miten se nyt kirjoitetaankaan.. Mulle saa kyl ehdottaa muitakin kuntosaleja oulusta :-D nii ja sit saa kertoa myös miten treenata kotona pienillä kustannuksilla mutta hyvillä tuloksilla. Hmm.. Elämä on kallista :-)

Viestiä muokattu 30.4.2010 klo 10:48, muokkaaja: Muusaska

5.5.2010 klo 21:15

cloud86
Käyttäjä

Isommilla paikkakunnilla nuo kuntosalit ovat kyllä törkeän hintaisia. Tosin laitekantaa on ja ensiluokkaista. Onneksi paikallinen liikuntahalli tarjoaa minulle laadukkaan ja mukavan ilmaisen salin. Laitteita yksi kutakin ja huoltoa silloin tällöin mutta kyllä niillä kovempaakin harrastusta ylläpitää :)
Muistakaa että ei tarvitse maksaa maltaita, joitakin kuntoharjoituksia voi tehdä esim kotona eikä sen kuntosalin tartte olla mikään magee kabaree halli( tuo beautycenter nimi sai niskavillat pystyyn, kuin rahastukseen luotu, luulisin? 0_O) pienempi ja halvempikin käy, eikä tartte aina olla sitä "sexyä" personal traineria paikalla ;) arvon naiset...

5.5.2010 klo 22:51

Muusaska
suljettu käyttäjätili

taatusti rahastukseen luotu, mutta katsokaa http://www.beautycenteroulu.com/ siellä olisi melkein kaikki ihanuudet =)

nii..in. Mitä tahansa nainen haluaa tehdä, se maksaa, ja paljon ;-D
laatunaisella on kallis maku =) hih.

Edit. Linkki reistaa.. Mutta joo.. Kai sitä halvempiakin harrastusmuotoja voisi keksiä :-)

Viestiä muokattu 5.5.2010 klo 22:58, muokkaaja: Muusaska

6.5.2010 klo 0:12

Apina
Käyttäjä

Iso ei dieeteille ja iso kyllä terveelliselle elämäntavalle!!