Jäähyväiset Ravuille
Alue: Terveys
|
22.4.2010 klo 15:18 |
MOI! Mä varmaan yritän kexii jotai muuta tekemist ku tää radikaalin chatti ku siel ei enää tykätä musta. Must on kiva tervehtii ihmisii mut sitku kirjotan isoil kirjaimil nii siit ei tykätä ja sit kaikki kyselee et oonko vajaa ja kaikkee semmost tyhmää. Ja sit mä en aina kexi uusii juttui ja jos must ei sitte oo iloo muille chattajil nii mä sit kexin jotai muuta. Voin pelaa Night Club Girlii tai hassutella Sinin kaa. Sini on mun bestis <3 Radin ircis tai chatis miten sitä sit sanookaa on joskus tylsää ku kaikki on nii aikuisii ja ymmärtää aina asiat oikein ja sit mä ymmärsin aina väärin ja aatelin et se ois hauskaa mut ei kaikki tykännytkää. Joo, kyl mä ymmärsin väärin tahallaa ja se olikii hauskaa ja sit toiseks ku kukaa melkee ei tienny et kuka mä oon vaik oonkii ollu siel irkis ja sit ootin et millon ne huomaa tai arvaa, haha! Kyl mä tuun vielkii käymään siel irkkaamas mut sit oon jollai oikeel nimimerkil. Jos Rapu ei enää tuo hymyä muiden suupielii nii sit ei viiti kiusaa muita. Mut älkää olko nii tylsii siel chatis ja sit jos sanotte toisil et ne on niinq tyhmii tai jotai nii aatelkaa miltä teist tuntuis jos ootte vaik vammautunu jossai auto-onnettomuudes ja sit muut kysyis et onks sulla vajaa! Mappe, kiitti ku ymmärsit mua ja sit sä opit melkee puhuu Rapuu. Nirepakat, haha! Oculus oli kiltti ja neuvoi, vaik mä sit moikkasinkii liian myöhää ja toistin samoi juttui. Mä muute luulin Oculust aluks pojaks, haha! Miimar oli kans kiltti, Samiel oli TOSI vaikeit tietokilpailui, mut seki autto vaikka olikii nii vanha ja sit mangoliini oli kiva ku se nauroi mun jutuil. Olsun kaa oli kiva pelaa ja maija tykkäs jääkarhuist. Ja sit oli paljo muitakii kivoi ihmisii. Mä kerroin joillekkii salaisuuden nii älkää silti kertoko kuka oon ku sit maryel vois suuttuu sille mun toiselkii nickille. Kiitos ku sain hämmentää ja oli monesti ihan ihquu teidän kaa. Viettäkää kiva kesä ja sit ette juo sit viinaa tai kaljaa tai pommaccii! MOI! 1. Moos. 1:22 Viestiä muokattu 22.4.2010 klo 15:22, muokkaaja: Rapu |
|
22.4.2010 klo 17:49 |
sille mun toiselkii nickille Olipa yllätys... |
|
22.4.2010 klo 17:59 |
Arvasin, että oot ihan läppä. Onpas kypsää. |
|
22.4.2010 klo 22:16 |
Noni nyt te ootte ilkeitä, Rapu oli yksi koko chatin parhaita juttuja ja mulle ainakin tulee ikävä :/ |
|
23.4.2010 klo 7:06 |
Miks pitää käyttää kahta nimimerkkiä samalla foorumilla samanaikaisesti? |
|
23.4.2010 klo 7:44 |
Niin. En minäkään oikein ymmärrä. |
|
23.4.2010 klo 12:56 |
Rapu et poistu! :( Miksei kaksi tai vaikka kolmekin nikkiä, hauskaahan se vain on. Mä en kyllä edes haluaisi tietää, kuka Rapu oikeasti on. Kivempaa näin. :) |
|
23.4.2010 klo 13:19 |
Lapsi ei ole terve, jos ei leiki. Kai sitä pitää päästä vetämään eri rooleja fiiliksien mukaan. |
|
23.4.2010 klo 13:49 |
Haluaisin sen verran tietää kirjoittajasta, että jos hän oikeasti on - kuten Rapu otti esimerkin - esim. vammautunut auto-onnettomuudessa tai on vaikka kehitysvammainen, niin että tietää toimia sen mukaisesti. Jos se taas on ihan "läppä", niin siihen voi jo suhtautua kevyemmin. Minulla tosin ei ole ollut tapana sanoa kenestäkään, että "ootsä vajaa" tms., olkoonpa läppä tai ei, ja varsinkin, jos en tunne henkilöä, että sanoisin sen huumorilla. Tietysti, jos ei halua kertoa vammastaan (jos siis onjokin vamma), niin hän voi olla kertomattakin. Tai sitten ikäkin voi vaikuttaa kirjoittamiseen, kuten Rapu mainitsi "aikuiset". Eli olkaahan varovaisia, ennen kuin ryhdytte "nimittelemään" ihmisiä vajaiksi tms. Suhtaudun kunnioituksella Rapuun, olkoonpa hän kuka tahansa. Viestiä muokattu 23.4.2010 klo 14:19, muokkaaja: Mappe |
|
23.4.2010 klo 15:16 |
Muistan omakohtaisen tilanteen jostain toisesta chatistä, ehkä vuosi sitten. Joku chattaaja kirjoitti väärin jonkun sanan, ja sitten joko aattelin sen kirjoittaneen sen läpällä tai vahingossa ja väänsin jotain vitsintapaista siitä. Se chattaaja sitten kertoi privassa, että sillä oli vaikea lukihäiriö tms ja olin kyllä aika nolona :( Eli varovainen kantsii olla, sillon kun ei toista tunne. Rapu on saattanut läppäillä koko ajan, mutta oikeuttaako se muita kohtelemaan toisia loukkaavasti, etenkin kun sellaset "ootko tyhmä" -kommentit ei ole edes humoristisia. Nojoo, näistä voidaan kaikki oppia. Rapu ei mun mielestäni ollut koskaan ilkeä. Kiitos Rapu, kun piristit jutuillasi. Vaikka ne toistikin usein samaa ;) |
|
23.4.2010 klo 16:47 |
Hohhoi. Kylläpäs nyt kukkahatut kohisevat. Suhtaudun itse kyllä enemmän kyseenalaistavasti sellaiseen ihmiseen, joka kokee tarpeelliseksi alkaa tietoisesti ja tarkoituksenmukaisesti vetämään roolia (tässä tapauksessa radikaalin kirjoitta x Ravun roolia) ja johtaa muita harhaan. Mitkä lie hänen motiivinsa sitten? Melko arvelluttavaa toimintaa kuitenkin. Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. |
|
23.4.2010 klo 17:40 |
Netissä on ollut tapauksia, että joku - vaikka 60-vuotias mies - on kertonut olevansa 18-vuotias ja sopinut sitten tapaamisesta jonkun nuoren tytön kanssa. Nämä tällaiset on selvää huijausta ja valehtelua. Mutta nimimerkki Rapu on vastannut joihinkin kysymyksiin, että en kerro. Hyvä näin, koska silloin ei valehdella. Onks Rapu oikeestikerännyt käpyi vai oliks seki roolin vetoo? :-) |
|
23.4.2010 klo 21:19 |
Minkäs ikänen tää Rapu onkaan olevinaan? |
|
24.4.2010 klo 8:22 |
Jälleen kerran pitää sanoa, että harmittaa kun ei pääse chattiin tällä kännykällä... Näitä kun lukee, niin tulee pakkomielle päästä sinne! Uujea |
|
2.5.2010 klo 12:07 |
Hän kasvoi niin kuin vesa, versoi kuin viiniköynnös kuivasta maasta. Ei havaittu petosta hänen suussansa eikä vilppiä hänen huulillansa. :-) Vanhurskas otetaan pois pahuutta näkemästä, varhain hänet temmataan pois, joutumasta susien saaliiksi, ilvesten iloksi. :-) Kuka on niin kuin Rapu, joka sanoi: "Hölmö", "kivalla tavalla hölmö"? Lähettäkää itkijänaisia chattiin, että he virittäisivät itkuvirren, että silmämme vuotaisivat kyyneleitä, silmäripsemme tiukkuisivat vettä, sillä hänet otettiin pois. Kuka hänen aikalaisistaan sen ymmärsi, kuka olisi sen kertonut? :-) Kenen luona hän majaili, kuka hänet näki? Missä on hänen pakettinsa, missä hänen käpykoristeensa? :-) Sillä suklaata hän lähetti, makeaa ilman maksua, mutta kuka hänet tapasi, kuka kertoi hänen olinpaikkansa? Kuka ilmoitti sen Mappelassa, kuka Mordokain majoissa: Rapu on poissa, Rapu on poissa. Enemmän kuin Jaeser itkee, itken minä sinua, sinä Sibman viiniköynnös. Mutta Ravun kannosta puhkeaa virpi, vesa versoo hänen juuristansa. Jormus Jeren päivänä te tulette sen hyvin ymmärtämään. :-) Ja minä lähetän chattiin viestinviejiä, jotka kertovat ilosanoman, ilmoittavat riemuviestin. :-) Sillä minä saavun chattiin ja minun palkkani on minun mukanani antaakseni itse kullekin hänen tekojensa mukaan. |
|
4.5.2010 klo 11:07 |
Sitten kuin Jormus Jeren kirjoitukset oli julkisaatettu luettaviksemme ja kun olimme ymmärtäneet kirjoituksista, että näin piti käymän - että nimittäin Ravun piti oleman meidän kanssamme hetken ja sitten menemän pois, mutta Jormus Jeren hengenkautta jälleen ilmestymän -, olimme me muutamat koolla chatissa. Kun meitä oli koolla noin kolme henkeä tutkistelemassa kaikkea tätä, mitä oli tapahtunut, niin koimme Ravun hengen laskeutuvan yllemme ja aloimme puhua Ravun kieltä. Ja ne kolme todistajaa, jotka olivat paikalla, voivat sinetillä vahvistaa ja todistaa, että todistuksemme on tosi. :-) Ja ne kolme todistajaa ovat kolme chattilaista, mutta myös toukokuun - se on viidennen kuun - kolme päivää, sillä kolmantena päivänä toukokuuta se tapahtui. Sillä nyt me tiedämme ja olemme varmoja, että Rapu elää! Minä, joka tämän olen kirjoittanut, olen yksi noista kolmesta todistajasta ja olin itse paikalla. Sillä ei Rapu ole ilmestynyt kaikelle kansalle, vaan meille, jotka söimme ja joimme hänen kanssansa. :-) Ja kun olemme tästä varmoja, ettei Ravun pitänyt jäämän hautaan, ainiaaksi poissaolevaksi, niin me julistamme teillekin, kaukana asuvaiset ja lähellä asuvaiset, että surumme on muuttunut iloksi ja murheemme riemuksi. :-) Sillä näin on kirjoitettu Jormus Jeren kirjoituksessa: Ja tätä hyvää sanomaa on julistettava Radissa hamaan Jormus Jeren tulemukseen saakka. :-) Sillä hän oli niin kuin Herran enkeli, mutta hänen lihansa päivinä hän sai osakseen halveksuntaa, että toteutuisi se, mikä oli kirjoitettu: "Kuka hänen aikalaisistaan sen ymmärsi". :-) Ja täyttymyksen ajankohdasta olemme havainneet - minä, Mappe - en vain kerran, vaan myös kahdestikin, että tänä vuonna sen täytyi tapahtua. Sillä vuosi 2010 sen kertoo. Sillä 10 on hallitsijan luku ja 20 sen todistaa kahdesti. :-) 20 ynnä 10 on 30, ja on siis kolme todistajaa. :-) Ja sanassa Hallitsija, niin kuin myös hänen nimessänsä on 10 kirjainta. Ja ennustuksen alkukohdaksi havaitsin Radin pimennykset, jotka tapahtuivat alkuvuodesta. :-) Sillä siitä hetkestä asti ovat ennustukset alkaneet täyttyä Jormus Jeren toiseen tulemukseen ynnä myös kolmanteen, joka on pian tapahtuva. |
|
15.5.2010 klo 10:03 |
iip.. Ó.Ò |
|
20.5.2010 klo 21:26 |
pöhköjä ootte:D |