Mitä foorumeita?

Alue: Media ja tekniikka

7.4. klo 15:47

merii
Käyttäjä

Ryhdyin äkillisesti uteliaaksi. Käyvätkö radin otukset myös muilla foorumeilla? Millaisilla? Miksi? Itse seikkailen Konnun Vihreässä Lohikäärmeessä silloin tällöin, konnavahdit pitävät kirjoittajat kurissa, nätti paikka... Lisäksi huomasin eksyneeni (tarkoituksella?) nipponmedian ja mangafoxin foorumeille. Eli koska en ikinä kykene kahlehtimaan itseäni liiaksi, on pidettävä huolta siitä että netistä varmasti löytyy tekemistä päivänä kuin päivänä.

7.4. klo 15:54

JamesBond007
Käyttäjä

No nyt nolottaa, sillä mä olen ihan urpoilla forumeilla toisinaan.

Muropaketissa olin joskus nuorempana, niin sinne on tunnukset ja sitten kun aloin urheilemaan, niin kävin pakkotoisto.comissa ja ja ellit.fi seksiosioita luin joskus tuossa, mutta siellä on niin surkea keskustelun taso, ettei sieltä kyllä mitään järkevää opi.

Ainiin netmissionissa olin joskus aikanaan ennen kuin tulin radikaaliin vaahtoamaan.

7.4. klo 18:22

Anskutin
Käyttäjä

uskojarukous.net

8.4. klo 21:51

Muusaska
Käyttäjä

Öö.. No nyt en ole käyny juuri missään. Joskus selasin mammapalstoja mut ne tuppaa olee tylsempiä ku kumisaappaat, joten se niistä sitten. Ja miten musta tuntuu et aika usein mammojen kaa keskustelu on ihan kamalaa :-D johtuneeko sit kevyistä hormonihärötyksistä, en tiedä. Mutta minä en kyllä tule toimeen yleensä mammojen kanssa :-D jotkut ovat harvinaisia poikkeuksia ja niitä on todella vähän!

Sit oon ollu jossain välis jossain kasvipalstalla mut en jaksanu siellä kauaa olla. Jossain vaihees aion mennä yhdelle nimeltä mainitsemattomalle palstalle.. Se ei ole mikää ihmeellinen, mut täytyyhän mullakin salaisuuksia olla ;-)

edit. Ylipäätään keskustelupalstat jotka koostuu lähestulkoon vain naisväestöstä, ovat ihan kamalia :-D akat on oikeesti hirviöitä. Uskokaa mua. Ja yleensä just hirviöitä toisilleen. Kateuden siemen.. Se kukoistaa :-D ja muutenkin.. Naisilta tuntuu katoovan hetkessä todellisuuden taju ja tietynlainen realistisuus. Ei sillä että olisin jotenkin ihmeellisempi nainen.. En ole. Olen vain minä. Mutta, mutta.. Naiset yhdessä = katastrofi.

Edit2. Toisaalta miehet on aika usein inhottavia hauskanpidon jarruja. Toisaalta.. Miehet voi olla jarruja moneen muuhunkin asiaan. Hmm.. Mutta ehkä tällaisilla keskustelupalstoilla tarvitaankin hieman jarruja 8-)

Viestiä muokattu 8.4. klo 21:59, muokkaaja: Muusaska

9.4. klo 0:27

Strider
Käyttäjä

Käyn lyhyesti aika monillakin foorumeilla mutta tässä on muutama mitä tulee eniten seurattua:

www.jatkoaika.com hyvä ja laadukas jääkiekkoaiheinen foorumi, jossa on asiallista keskustelua.
www.peliplaneetta.net peliaiheinen foorumi, josta löytyy yleistäkin keskustelua.
www.menstennisforums.com tennis-aiheinen foorumi maailman kärkitenniksestä kiinostuneille. Ulkomainen foorumi, jossa löytyy ihmisiä maailman joka kolkasta.

9.4. klo 8:58

miimar
Käyttäjä

No ei liene kellekään yllätys, että lähinnä koira-aiheisilla foorumeilla tulee meikäläisen radin lisäksi pyörittyä :)

10.4. klo 13:03

Darkelth
Käyttäjä

http://nettipappi.net

Pari modiaiheista foorumia lisäksi, nykyisin käyn aika harvoissa joskus tuli käytyä enemmän eri paikoissa :)

12.4. klo 12:20

slslsl
Käyttäjä

Täällä tulee lähinnä kirjoitettua, joitain muita luettua. En koe tätäkään, kuten muitakaan foorumeita, omakseni. Radikaalia nyt vielä vähemmän, mutta on tullut tavaksi kirjoittaa täällä. Ihmisen pojalla ei ole paikkaa, mihin päänsä kallistaisi.

13.4. klo 2:27

luomumummo
Käyttäjä

slslsl jospa sinulle vielä löytyis hyvä paikka johon voisit pääsi kallistaa.

14.4. klo 3:50

Rabiljus
Käyttäjä

Joihinkin hengellisiin foorumeihin on joskus tullut kirjoiteltua.Muita luettua.Mutta nykyään lähinnä vain paranormaaliyhteisössä löydän samoista(henkisistä) asioista kiinnostuneita.
http://paranormaali.ning.com/

Liittyipä eräs mielenkiintoinen tyttö ryhmääni kuudes aisti siellä,mutta ei taida olla kaksoisliekkini.

3.6. klo 22:59

_derbi
Käyttäjä

mersuforum.net
kelkkalehti.com
nevalle.com
motot.net

Siinäpä nuo mitä tällä hetkellä tulee luettua ja osaan krjoitettua.

Viestiä muokattu 3.6. klo 23:00, muokkaaja: _derbi

8.6. klo 1:15

tapi
Käyttäjä

www.christianforums.com !

8.6. klo 1:28

Aycea
Käyttäjä

Kalorilaskurin foorumilla ja yhdellä koirapalstalla. Siinäpä ne. Nolottaa myös tunnustaa, että päädyn turhan usein lukemaan hesarin keskusteluita. Satunnaisesti selaan googlen tarjoamien linkkien perusteella muitakin foorumeita, mutta äärimmäisen harvoin luon minnekään tunnareita ja vielä vähemmän vastailen. Tämä on oikeastaan ainoa viikottain aktiivinen paikka.

Seuraamiani blogeja kommentoin kuitenkin suhteellisen ahkerasti.

8.6. klo 2:03

Apina
Käyttäjä

dharmafoorum
suomi24
potku.net