Meettekö Metrolle kattoon Cerullia? Minä ehkä (Lukittu)
Alue: Yleinen keskustelu
|
19.1. klo 22:28 |
Taisin oppia sen taidon jo kovin kauan ennen kuin sinä olit edes syntynyt. |
|
20.1. klo 8:18 |
Onko jochananilla adhd jos ei pitkiä tekstejä kykene lukemaan? |
|
20.1. klo 8:25 |
Jochananille; hanki Paavon kirja lainaksi vaikka kirjastosta (multa on se loppu)! Kirjoitin isoin kirjaimin kuin se mikäsenytoli siis veli Paavali! Nyt lähden viemään Jarnoa ja Aatua cadillacilla kouluun. Ca-dil-lac on tuu-nat-tu pot-ku-kelk-ka! (fons et origolle tie-dok-si!) |
|
20.1. klo 8:34 |
Kiitos! |
|
20.1. klo 10:50 |
Onko jochananilla adhd jos ei pitkiä tekstejä kykene lukemaan? Onko tämä kysymys sinun mielestäsi asiallinen ja rakkauden kaksoiskäskyn mukainen? hanki Paavon kirja lainaksi vaikka kirjastosta Olen lukenut sen kirjan jo vuonna 1996, jolloin se ilmestyi. Lue sinä Raamattua ja jätä tuollaiset epäkristilliset kirjat vähemmälle huomiolle! Viestiä muokattu 20.1. klo 10:55, muokkaaja: Jochanan |
|
20.1. klo 10:55 |
"Onko tämä kysymys sinun mielestäsi asiallinen ja rakkauden kaksoiskäskyn mukainen?" On, mikäli tiedät ADHD oireistoa, niin täysin looginen päätelmä ja kysymällähän asiat selviävät, vai mitä? |
|
20.1. klo 10:56 |
Sun logiikkaas on toki tässä jo ihmetelty, mutta millä perusteella looginen päätelmä? |
|
20.1. klo 10:57 |
Tiestikö muuten, että foorumin säännöissä on kielletty henkilökohtaisuuksiin meneminen. Diagnoosien tekeminen toisista kirjoittajista on vähintään kyseenalaista. |
|
20.1. klo 10:59 |
Tiestikö muuten, että foorumin säännöissä on kielletty henkilökohtaisuuksiin meneminen. Se on hienoa, että sentään jälkikasvusi oppii lukemaan, sinä kun et ilmeisesti koskaan oppinut. Kaksinaismoralismin kiistämätön kuningas Jochanan tunkee taas hirsiä silmäänsä. |
|
20.1. klo 11:43 |
"Sun logiikkaas on toki tässä jo ... "Tiestikö muuten, että foorumin Virheesi nro 1 on se, että väität minun tehneen jonkin diagnoosin, väärin. Toisekseen, mitä ihmettä on "henkilökohtaisuuksiin meneminen?" Minä vain kysyin. Syy kysymykseni on yksinkertainen. Et ole halukas, viitsi, jaksa tms lukea pitkiä viestejä ja adhd ei kykene pitkiin viesteihin keskittymään, vaan herpaantuu lukiessaan. Näin päätin kysyä, onko sinulla ehkä adhd, ei sen kummempaa. Eikä sitäpaitsi adhdssa ole mitään pahaa edes. |
|
20.1. klo 13:15 |
Btw, Osaan lukea Raamatun tekstiä suomeksi, KJV:ia, Svenska Bibelniä, Die Bibel - Nach Martin Luthers üBERsetzung -neu bearbeitet (Deutsche bibelgesesellscahftin julkaisu) ja Piibel (Vana ja Uus Testament (soome piiblisselts). Lue sinäkin Jochanan-rakas veljeni Jeesuksessa Kristuksessa Raamattua ainakin sitä vuoden 1938 versiota. Lue Jumalan Sanaa, siitä löydät Herran Jeesuksen armon ja veren voiman; joka vain voi viedä syntisen ihmisen kerran Helmiportista sisälle! Sanasta löytyy elämä ja tie ja totuus eli Herra Jeesus Kristus vastaanotettavassa muodossa niin kuin kiinan sisälähetyspioneeri Watchman Nee tapasi sanoa. Watchman Neen "Sielun piilevä voima (alkup. teos: "The Latent Power of the Soul""; c) 1978 Christian Fellowship Publishers, Inc., 11515 Allecingie Parkway, Richmond, Virginia 23235, c) Päivä Osakeyhtiö, PL 10, 13101 Hämeenlinna, Kannen suunnitelu: AD-Studio Oy, ISBN 951-622-522-5 Lk 25.28, Painaminen ja sidonta: Gummerrus Kirjapaino Oy, Jyväskylä 1991) varoitti jo aikoinaan tästä toisesta evankeliumista; joka käyttää lumovoimaa kuin rocktähdet saadakseen ihmiset ihastumaan ja palvomaan itseään Herramme Jeesuksen sijaan! |
|
20.1. klo 13:15 |
Onko tämä kysymys sinun mielestäsi asiallinen ja rakkauden kaksoiskäskyn mukainen? Mikäli mä oon oikeen ymmärtänyt Jochanan sun jotkut aiemmat viestit, niin "internet ei ole oikeaa elämää" eikä täällä tarvitse käyttäytyä. Miksi siis vaatisit muilta jotain mitä et itse toteuta? Tiestikö muuten, että foorumin säännöissä on kielletty henkilökohtaisuuksiin meneminen. Aikaisemmin se on tuntunut myös itselläsi olevan hämärän peitossa. Mut hyvä jos jonkinlainen valaistuminen on tapahtunut. |
|
20.1. klo 14:10 |
Niin Ändi. Kyllä mun viesteistä löytää ihan HIIIIIIIIIIRRRRVEEESTI vikoja, epäjohdonmukaisuuksia ja ristiriitoja, jos niitä kaivelee. Valitettavasti mä en ole täydellinen. Siitä huolimatta mulla on oikeus sanoa mielipiteeni ja siitä huolimatta foorumin säännöissä on kielletty henkilökohtaisuuksiin meneminen. Mutta soita sinä vain suutas! Nipota! Marmata! Mäkätä! Vastusta Jokkea! Ole anti-Jokke! Jos siitä jotain tyydytystä omaan mitäänsanomattomuuteesi saat. |
|
20.1. klo 14:13 |
Olet muuten vastedes sinäkin mun ignorelistilläni, joten en välttämättä enää jatkossa vastaa nalkutukseesi. |
|
20.1. klo 14:24 |
^^ Ah, kauhea menetys, kuinka elämä nyt voi jatkua?? Harvemmin otankaan vakavasti narsistisia ja piikitteleviä viestejä, tulivat ne sitten keneltä tahansa. |
|
20.1. klo 17:33 |
Tämän päivän (20.1.2012 A) Ilta-Sanomissa (joita minulla ei ole kyllä tapana ollenkaan ostaa; poikkeus vahvistakoon säännön) oli puhutteva mainos sivulla 29. (Lehti lienee painettu Tampesterin Sarankulmassa sillä painokoneella, jonka raakkeliasiat tulivat tutuiksi vuonna 1994, kun olin seuraamassa koneen starttia monessa yövuorossa. Aikoinaan tein sinne insinöörityön v. 1991 aiheesta "Infrapunakuivaus Sanomalehtituotannossa" ja se meni varmasti ihan mönkään; kerran entiset painokoneet "Elsa" ja "Esteri" myytiin kohta sen jälkeen pois Etelä-Amerikkaan tai Etelä_afrikkaan so not!) Ei vaites di-Kuusinen (vaimikäsenytoli) oli tehnyt jo kaupat ennen tätä työtäni. Eli vitsim murjasim. Takaisin todellisuuteen: Eli siihen mainokseen: CHOOSE YOUR SIDE teksti puhutteli; kun uudestisynnyin 14.1.1995 n. klo 23 sanoin samassa huoneessa olleelle isälleni (silloin hän oli 67v. 6 kk. ja ainakin 24 p. ja jonkun tunnin päälle): "Mieti kenen puolella sinä olet?" Tänään kysyn samaa teiltä rakkaat radilaiset/beloved readers of this message: (Please Do Not Go To Hell Believe In Jesus Christ Cos He paid your dept on the cross of Golgata in order to save many atheists, whores, losers, jerks and other so called "scum of the earth" people who like to listen Napalm Death, Death, Impulse Manslaughter, Dirty Rotten Imbesilles, Charged G.B.H., The Exploited, U.K. Subs, Sugar and even Dr. Feelgood) VALINTATALO ON SINUN/Proud to be canadian, pass me another Bible (edited by JJJInChristJesus; may DayGloAbortions have mercy on me, eh!) 1) CHOOSE JESUS CHRIST aka valitse ristin ja veren Herra Jeesus Kristus syntisenä -askana 2) CHOOSE ANTICHRIST (satan inside) tai valitse isoiset lentokoneapostolit ja heidän väärät profeettansa ja heidän suuret lupauksensa; kuitenkin ilman ristiä Minä olen ajatellut valita Jeesuksen Kristuksen, vaikka monet ns. uskovat tahtovat seurata välimiehen välimiestä. Jeesus on ainoa välimies Pyhän Isän ja meidän välillämme; muuten menee henki, jos lähestymme Jumalaa ilman Golgatan veren merkkiä sydämissämme. Amen! Tule Herra Jeesus, sanoo se Henki joka innosti vähän kehumaan Jeesusta teille rakkaille lukijoille. Jokainen ihmissielu on niin kallis; kalliimpi kuin maailman kallein timantti tai vaikka Buckinghamin Palatsi tai vaikka Metro-Auto Areena (ja kaikki rakkaat sielläkin joskus Jeesusta etsineet sielut!). Pelasta rakas Jeesus kaikista kuppikunnista Arkkisi täyteen ja tempaa meidät Isän kotiin niinkuin veli Paavali profeteeraa 1. Tess. 4:13 (Biblia 1776(1872), Joku AnttiHeiTätäUsko!: "13. Mutta emme myös tahdo teiltä salata, rakkaat veljet, niistä, jotka nukkuneet ovat, ettette murehtisi niinkuin muut, joilla ei toivoa ole: Sillä jos me uskomme, että Jesus on kuollut ja noussut ylös, niin on Jumala myös ne, jotka nukkuneet ovat, Jesuksen kautta tuova edes hänen kanssansa. Sillä sen me sanomme teille Herran puolesta: että me, jotka elämme ja jälkeen jäämme Herran tulemiseen, emme suinkaan ennätä niitä, jotka nukkuneet ovat. Sillä itse Herra astuu alas taivaasta, suurella huudolla, ja ylimmäisen enkelin äänellä ja Jumalan basunalla, ja kuolleet Kristuksessa ensin nousevat ylös. Sitte me, jotka elämme ja jälkeen jäämme, temmataan ynnä heidän kanssansa pilvihin, Herraa vastaan tuulihin, ja niin me aina Herran kanssa olemme. Lohduttakaat siis teitänne keskenänne näillä sanoilla." AMEN! BARUK HABA BESHEM ADONAI! JEESUS ON ELÄVÄ JA PIAN TULEVA HERRA! AMEN! |
|
21.1. klo 7:39 |
No, ykkösen mää ainakin ruksaan tässä kilpailussa; Jeesus Kristus ristille runneltuna on se mun juttuni. Ilman Jeesuksen veren voimaa ei kukaan kestä Pyhän Jumalan edessä. Se on varma se! Nyt haen hallituksen pyynnöstä Aamulehden postilaatikosta. Terveisiä vaan A-lehden rotaatioon; komiat laitteet tuli postitukseen uuden painokoneen (v.1994) myötä. En tiedä; onko se Kuuselan (ei Kuusisto) Matin seuraaja fiksannut laitteita viimeisen 18 v. aikana. Punnonen oli käyttöinsinöörinä, kun menin työhaastatteluun keväällä 1987! Ps. Hallitus (N-M J) haki lehden itse kun rupesin runoilemaan tähän liikoja! Viestiä muokattu 21.1. klo 7:41, muokkaaja: JJJinChristJesus |