Mitä haluat tässä elämässä saavuttaa?
Alue: Nuoruus ja seurustelu
|
17.5.2010 klo 3:19 |
Kuolla uskossa,päästä taivaskotiin. Maailmallisia tavoitteita ei ole ainakaan suurempia vain pieniä asioita mutta eivät ne ole kovin tärkeitä vaikkeivat toteutuisikaan. Olen luopunut jo niistä tavoitteista joita ajattelin aikaisemmin koska ne eivät ole pelastumisen kannalta tärkeitä asioita. |
|
17.5.2010 klo 10:29 |
Uskon, toivon ja rakkauden (täydellisyys on mahdoton saavuttaa tässä elämässä) suurin mahdollinen määrä. |
|
17.5.2010 klo 13:17 |
Luomumummo kirjoitti: "että olen täysin Pyhän hengen Luomumummo. Raamattu ei opeta, että Pyhä Henki jättäisi uskovat. Joh 14: |
|
18.5.2010 klo 1:53 |
Pyhä henki väistyy maailmasta pois ja jotka eivät ole silloin täynnä Pyhää henkeä he luopuvat uskostaan. Lue raamatusta kuvaus kymmenestä neitsyestä. Uskovat jotka ovat täyttyneet Pyhästä Hengestä (öljy) kestävät koetuksen koska pyhä henki väistyy maailmasta mutta he ovat täytetty pyhällä hengellä kokonaan. Viestiä muokattu 18.5.2010 klo 1:56, muokkaaja: luomumummo |
|
18.5.2010 klo 2:02 |
Uskoa Jumalan hyvyyteen ja saada suloisen prinsessani.Minä tiedän kuka hän on,jumala näytti minulle.Enkä mitään parempaa tiedä. |
|
18.5.2010 klo 7:33 |
Jeesus itse lupaa, että Hän, Henki on omiensa kanssa iankaikkisesti. Joh 14: Mikäli toisin olisi Hän toisin olisi ilmoittanut. Neitsytvertaus mielestäni kuvaa selkeästi sitä, että ne pelastuvat jotka pysyvät Hänessä, koska Hän pysyy myös Heissä. Aiemmin jo näillä raamatunkohdilla ilmaisin asian, miksi se ei riitä? Kuka opettaa, että Henki otetaan Herran omilta pois? Sehän tarkoittaisi sitä, että Hän jättäisi omansa omien voimiensa varaan. Ei raamattu näin opeta. |
|
18.5.2010 klo 7:54 |
Niin, emme todellakaan tiedä päivää emmekä hetkeä milloin kaikki päättyy. Siksi sana kehoittaa valvomaan, rukoilemaan lakkaamatta. Herra itse on luvannut pitää omistaan huolen. |