Avioliittoleiri

Alue: Avioliitto ja perhe

11.2.2010 klo 23:37

Aycea
Käyttäjä

Täällä on varmasti ihmisiä, jotka ovat käyneet leireillä tai päivätapahtumissa. Onko teillä suosituksia paikoista?

Kuulisin mielelläni kokemuksia ja tunnelmia ylipäänsäkin :)

21.3.2010 klo 23:18

ainotar
Käyttäjä

Me käytiin mun miehen kanssa HNMKY:n Hartolan leirillä viime kesänä.Tunnelma oli oikein hyvä ja luennot mielenkiintoisia,mutta pienryhmätyöskentely oli kaikkein parasta!Etukäteen ajattelin,että ei olisi kiva avautua vieraille,mutta tunnelma oli oikeesti tosi hyvä ja luottamuksellinen..Me ei menty kriisin vuoksi leirille,vaan ihan parisuhteen huoltona.(huolletaanhan autoakin=)Mutta siellä oli pareja,joilla oli kriisi ja hekin saivat apua..

22.3.2010 klo 0:18

Huokaus
Käyttäjä

Tv:ssä joskus tuli joku dokumentti!!Ikävä kyllä pariskunta erosi ton leiri jälkeen(Huom)Yksittäistapaus

22.3.2010 klo 7:39

Lihahyyteloe
Käyttäjä

Ei ole kokemuksia, mutta kuulostaa aika paskalta idealta. IMHO.

22.3.2010 klo 9:01

Jimi
Käyttäjä

lihahyyteloe, thanks for your input.

Itse oon kuullu sen verran positiivista, että vois mennä katsastaan ehkä jonain kesänä. Siihen touhuun jää kuulemma (positiivisesti) koukkuun. Vuosi toisensa perään mennään sit jopa kuulemma.

24.3.2010 klo 15:30

veka
chat-valvoja

kiponniemessä tuli käytyä. ihan positiivinen vaikutelma jäi.

24.3.2010 klo 18:57

olento
Käyttäjä

Joensuun Vaiviossa kuulemma kivvaa. Ollu ite siellä lastehoitajana! Ja vappuna taas menossa. :)

24.3.2010 klo 18:59

-särkynyt-
Käyttäjä

Keuruulla Isossa Kirjassa on kuulemma hyvät leirit... (mainostuksena on pakko sanoo, et on myös kivat lastenvahit.. ;P )

24.3.2010 klo 20:07

Aycea
Käyttäjä

Ei ole kokemuksia, mutta kuulostaa aika paskalta idealta. IMHO.

Ei meillä ole kriisiä ja kommunikaatiokin toimii erinomaisesti, mutta ajattelen asiaa niin, että käynhän tuota uskollisesti SPR:n ensiapukurssejakin vaikka toivon, etten koskaan joudu niiden oppeja soveltamaan täydessä mitassaan. Parempi varautua etukäteen vaikka turhaan kuin itkeä jälkikäteen.

Kiitos tähän mennessä vastanneille! :)