Uskovan miehen pukeutuminen ;-)

Alue: Nuoruus ja seurustelu

1.2. klo 10:54

Muusaska
Käyttäjä

Eli, naiset, mitkä kaikki miesten vaatteet oikean miehen päällä kiihottavat teitä ;-)
niin tietävät miehet sitten muuttaa pukeutumistaan sen mukaan etteivät vaan ole houkuttelemassa toista synnin teille ;)

minä laitan heti oman listauksen! Nämä vaatteet OIKEAN miehen päällä ovat tooosi hot ;)
- t-paita
- hihaton
- lökö housut
- seksyt farkut (kaikki vähänkin trendikkäät)
- bootsit
- lippis
- ja PITKÄT HIUKSET! Kyllähän jo raamattukin asiasta mainitsee o_O ilmankos ne ovat niin seksikkäät 8-)

no niin hyvät naiset, laittakaa omat listanne kehiin ;-) niin miehet voivat sitten tehdä parhaansa, toivotun tuloksen saavuttamiseksi ;-)

Viestiä muokattu 1.2. klo 10:54, muokkaaja: Muusaska

1.2. klo 10:56

slslsl
Käyttäjä

Hmm, en ole kyllä nainen. En ole tosin homokaan. En tiedä, miksi vastaan tähän.

Ei minulla ole mitään sanottavaakaan. Anteeksi kauheasti.

1.2. klo 11:08

JamesBond007
Käyttäjä

Miehen ja naisen kiihottuminen eroaa siinä, että nainen voi huoletta pitää verkkareita ilman et tulee noloja tilanteita.

1.2. klo 12:06

Lilith
Käyttäjä

Jos minä saisin päättää kaikki miehet pitäisivät päällä suoria housuja, kauluspaitaa, takkia ja silinteriä. Mikään ei ole komeampaa kun hyvin pukeutunut mies jolla persvako ei heilu näkyvissä liian löysista farkuista, tai on liian tiukka t-paita päällä niin että kaljamaha rötköttää somasti kaikkien nähtävillä vyön päällä.
Kunnon asiallista pukeutumista. :P Ja kohteliaisuus kunniaan.

1.2. klo 14:57

karskipate
Käyttäjä

Oisko tämä keskustelu enää edes pystyssä, jos puhuttais mistä miehet kiihottuu? :D

1.2. klo 18:41

Isabella
Käyttäjä

En ole koskaan tuijotellut vaatteita. En koe, että vaatteet voisivat lisätä vetovoimaa. Pääasia, että on puhtaat ja sillä tavalla siistit vaatteet. Yleensä katson kasvoja ja silmiä enempi.

1.2. klo 20:45

Anskutin
Käyttäjä

Mun mielestä uskovan miehen ei sovi kulkea yläosattomissa tms.

1.2. klo 20:47

slslsl
Käyttäjä

Mun mielestä uskovan miehen ei sovi kulkea yläosattomissa tms.

Koska he ovat usein rumia.

1.2. klo 21:19

Isabella
Käyttäjä

Koska he ovat usein rumia.

Tälleen vähän offtopiccina, mutta Jumala ei ole luonut yhdestäkään ihmisestä rumaa. Ja jos joku pitää toista ihmistä rumana niin, se rumuus on omissa "korvienvälissä".

1.2. klo 21:29

TyhjäSointu
Käyttäjä

No. Ilman paitaa on kyl semmonen... ja jossain tiukoissa housuissa nii ei kiitos O_o ei sinänsä kiihtoa mutta näkyy niinsanotusti ihan liikaa.... x_x Sama ku just jotkut vaimonhakkaaja-paidat ja silleen. Asenne vaikuttaa kyl enemmän ja katse :o

1.2. klo 21:57

Lihahyyteloe
Käyttäjä

Ja jos joku pitää toista ihmistä rumana niin, se rumuus on omissa "korvienvälissä".

Kyllä se voi olla myös sen toisen ihmisen korvien välissä.

1.2. klo 22:00

Muusaska
Käyttäjä

Tietynlainen katse on kyllä aika hot ;) pitäisiköhän miesten alkaa kiinnittää enemmän katseeseensa huomiota etteivät vaan houkuttelisi naisia syntiin o_O

Viestiä muokattu 1.2. klo 22:02, muokkaaja: Muusaska

1.2. klo 22:07

cloud86
Käyttäjä

Eli siis jos katson kultaani tietyllä tavalla niin syy olisi silloin minun 0_o a-haa..... ??

Viestiä muokattu 1.2. klo 22:07, muokkaaja: cloud86

1.2. klo 22:15

Muusaska
Käyttäjä

^ilmeisesti :-D

hmm.. Onko mun syy jos mä rähisen ja nalkutan kullalle niin sitä alkaa p..anettaa?? o_O

1.2. klo 22:15

Muusaska
Käyttäjä

Tuplat 8-)

Viestiä muokattu 1.2. klo 22:16, muokkaaja: Muusaska

2.2. klo 6:05

Karpalokuu
Käyttäjä

sopivan kulahtaneet nahkatakit ja hupparit on kyl aika hot. Ei saa miehet pitaa ettei houkuttele Karpaloa syntiseksi x)

2.2. klo 7:47

revival4finland
Käyttäjä

nyt kun tälläinen keskustelu on, niin mulla ois kysymys. Pari ihmistä täällä jo sanoikin.. Mutta kuinka monen naisen mielestä on "hot" jos mies on ilman paitaa? Millainen kroppa pitää olla, että se on sen rajoissa, että on hot? Mitkä kohdat kehoa vaikuttavat asiaan eniten/mitä katsotte? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen.

2.2. klo 7:53

revival4finland
Käyttäjä

ja offtopicina: olen samaa mieltä, että ns. Rumuus on jokaisen korvien välissä. Jokainen on luotu kauniiksi ja komeaksi. Totta kai jotkut asiat vaikuttavat paljonkin, miten se kauneus ja komeus pääsee esille. Jollekin sopii paremmin tietyt kampaukset, persoonasta riippuen tietyn väriset ja -laiset vaatteet... Pessimismi, apatia, viha, inho, katkeruus ja sellaiset peittävät kauneutta, kun taas lämmin sydän, iloisuus, rakkaus, rauha ja viisaus korostavat sitä.

Jostain syystä, mun silmissä, meikit peittävät kauneutta koska korostavat vaan jotain tiettyä asiaa jolloin häivyttävät toista, jolloin ihminen ei enää näytä täysin itseltään ja silloin kauneus vähän peittyy...

2.2. klo 17:49

cloud86
Käyttäjä

Sanotaanko näin että se syntiä tekee joka mielessään toista himoitsee.
Ymmärtäisin tuon pukeutumisen sellaisena että se suorastaan huutaa houkutukseen. Kuten nyt naisilla jotkut "victorias secret" varustukset tai miehillä oikein adonis vaatetus(en lähde enempää selittämään). Ei ole toisen vika jos joku saa kiksit vaikka punaisesta sadetakista!!

2.2. klo 20:53

Isabella
Käyttäjä

nyt kun tälläinen keskustelu on, niin mulla ois kysymys. Pari ihmistä täällä jo sanoikin.. Mutta kuinka monen naisen mielestä on "hot" jos mies on ilman paitaa?

En tiedä, että olenko jotenkin niin turtunut vähäpukeisuuteen/ alastomuuteen, että mies joka on silmien edessä, vaikka pelkästään uimahousut jalassa, ei saa aikaan mitään himotuksia, siitä huolimatta oliko niitä lihaksia vai ei... Varmaan johtuu siitä, että oon viettänyt uimahallissa, no en nyt ihan, mutta melkein puolet elämästäni..

Mut kyllä silti olen hetero.

Millainen kroppa pitää olla, että se on sen rajoissa, että on hot? Mitkä kohdat kehoa vaikuttavat asiaan eniten/mitä katsotte? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen.

En tiedä. Vaikea sanoa. Ehkä sitä, että on hartiat.

Silloin joskus sinkkuna on tullut käytyä treffeillä eri tyyppisten ihmisten kanssa. Tai että heitä ei ole kyllä yhdistänyt mikään tietty sama tekijä kropassa. Eikä niillä vartalonmuodoilla ole niin kovin suurta merkitystä.

Jos on pakko sanoa joku asia, niin ehkä kuitenkin eniten katson pituutta.

Jostain syystä, mun silmissä, meikit peittävät kauneutta koska korostavat vaan jotain tiettyä asiaa jolloin häivyttävät toista, jolloin ihminen ei enää näytä täysin itseltään ja silloin kauneus vähän peittyy...

Joo olen samaa mieltä, joskus naisilla on niin voimakkaasti meikkiä, että kiinnittää enemmän huomiota siihen paksuun meikkiin kuin esimerkiksi itse silmiin.

2.2. klo 21:44

merii
Käyttäjä

revival4finland :

nyt kun tälläinen keskustelu on, niin mulla ois kysymys. Pari ihmistä täällä jo sanoikin.. Mutta kuinka monen naisen mielestä on "hot" jos mies on ilman paitaa? Millainen kroppa pitää olla, että se on sen rajoissa, että on hot? Mitkä kohdat kehoa vaikuttavat asiaan eniten/mitä katsotte? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen.

Lyhyesti ja suoraan vastattuna kysymykseesi: sellainen Robert Downey Junior tai Hugh Jackman (kulahtanut hihaton paita päällä ovat myös mainioita...).

Allekirjoitan melko suurella samanmielisyydellä Lilithin kommentin. Pitkä takki on plussaa :D

2.2. klo 21:45

arco_iris
Käyttäjä

Mä katson miehessä ekana silmiä :) Ja sitten hiuksia. Mutta noin yleisesti, niin kyllä mies, jolla on puku päällä on ilo silmälle.

Eräs kaverini katsoo aina ekana miehen kenkiä eikä juttu etene pidemmälle, jos miehellä on rumat kengät :) Itse en koskaan katso miesten kenkiä. Enkä yleensä naistenkaan.

3.2. klo 3:05

Aycea
Käyttäjä

Eräs kaverini katsoo aina ekana miehen kenkiä eikä juttu etene pidemmälle, jos miehellä on rumat kengät :)

Hih. Minäkin tunnen tällaisen kaverin.

Mutta kuinka monen naisen mielestä on "hot" jos mies on ilman paitaa? Millainen kroppa pitää olla, että se on sen rajoissa, että on hot? Mitkä kohdat kehoa vaikuttavat asiaan eniten/mitä katsotte?

Näh, jotenkin paidaton mies ei ole sen kummempi kuin paita päällä oleva, noin sen kannalta että erityisesti sykähdyttäisi vaikka vatsalihasfani olenkin. Oma hottisraja menee lihaksikkaassa kropassa, ei kuitenkaan missään ylimassaisessa kehonrakentajapullistelussa. Olen visuaalinen ihminen ja skannaan melkein tiedostamattakin läpi koko kropan. Hartiat, käsivarret, jalat. Takapuoli taas ei koskaan kiinnostanut, en oikeasti ymmärrä mitä siitä pitäisi katsoa :D Tiukkuutta, kiinteyttä, pyöreyttä?

Voin todeta, että eräs kuntoryhmän vetäjä on hot-kategorian edustaja, ihanat käsivarret ja ah, mitkä lihaksikkaat pohkeet. Minulle ei silti tule mieleen, että tuon kanssa kun pääsisikin kokeilemaan Kama Sutran läpi tai edes vertaisin omaa miestä häneen eduksi tai tappioksi. On vain mukava katsella :) Jos jotakin mietin, niin millaisen treenin se kropan huolto vaatii ja toimisikohan jokin osa-alue omassa treenissä.

Myönnän, että minulla saattaa vaikuttaa hyvinkin vakaa asema vaimona tähän, sinkkuystäväni ilmoitti heti skannaneensa mahdolliset sormukset ;) Itse en edes kiinnittänyt tuohon seikkaan mitään huomiota.

Pidän ylipäänsä hyväkuntoisten ihmisten katselemisesta, en tarkoita mitään erityistä kriittistä analyyttista kyyläystä vaan ihan vain sitä, että ihmiskeho on hyvin hoidettuna erityisen kaunis.

Kuulostan varmasti überpinnalliselta, mutta kysehän oli vain visuaalisesta puolesta. Todellisuudessa siihen toisen himoamiseen lopulta tarvitsee muutakin kuin pelkkää pintaa, ainakin omalla kohdalla.

Edit. Unohtui vastata Muusaskan kysymyksiin: en osaa todellakaan mainita mitään erityistä vaatetta, joka päällä mies erityisesti kiihottaisi. Ehkä joku hyvin istuva uniformu vetää katseen magneetin lailla puoleensa, ei tosin intin pussittavat kuuskakkoset :D

Viestiä muokattu 3.2. klo 3:09, muokkaaja: Aycea

3.2. klo 4:04

luomumummo
Käyttäjä

Mä katson miehessä ekana silmiä :) Ja sitten hiuksia. Mutta noin yleisesti, niin kyllä mies, jolla on puku päällä on ilo silmälle.

Sama vika Rahikaisella mutta vain oma kultsu saa kaiken ihailun.

3.2. klo 15:45

mikestones
Käyttäjä

minä laitan heti oman listauksen! Nämä vaatteet OIKEAN miehen päällä ovat tooosi hot ;)
- t-paita
- hihaton
- lökö housut
- bootsit
- lippis
- ja PITKÄT HIUKSET! Kyllähän jo raamattukin asiasta mainitsee o_O ilmankos ne ovat niin seksikkäät 8-)

.
--
tuohan on kuin just mun lookki, lisäksi mulal on vanha musta nahkatakki, bootsit pitäs hankkii taas uudestaan vaan. ja sellainen ihmepipo kans on päässä-

t-paitaa pidän kesät talvet, ei jaksa mitään kauluspaitoja tai muita hyi

3.2. klo 16:26

Hubmeier
Käyttäjä

- t-paita
- hihaton
- lökö housut
- bootsit
- lippis

Hmmm... t-paita, trendikkäät farkut, lippis löytyy... bootseja käytin ennen, mutta tuntui, että tyylini ei iske hellarinaisiin... diggaan wife-beater paidoista... :-) tuntuu siltä, että suorat housut tai pikkutakin käyttäminen olis hottia helluntailyyleille...

3.2. klo 16:27

Hubmeier
Käyttäjä

Mun mielestä hellaritytöt ja pojat pukeutuu tosi hyvin ja trendikkäästi...

3.2. klo 16:35

JamesBond007
Käyttäjä

Mulla on tapana mennä aamutakissa nuorteniltoihin vilkuilemaan typyköitä.
Jalassa on sandaalit sekä pantteristringit. Vahaan aina viikset illaksi ja jos tyttö hymyilee saatan vähän värisyttää rintalihaksia. Niin ja tämä toimii kaikkien uskontokuntien naisiin.

3.2. klo 16:42

Saana
Käyttäjä

^Hyvä James, jatka samaan malliin! :D

3.2. klo 17:32

hetfield88
Käyttäjä

"- t-paita
- hihaton
- lökö housut
- bootsit
- lippis
- ja PITKÄT HIUKSET! Kyllähän jo raamattukin asiasta mainitsee o_O ilmankos ne ovat niin seksikkäät 8-)"

http://userserve-ak.last.fm/serve/_/16420791/Kid+Rock.jpg