naisten suusta
Alue: Avioliitto ja perhe
|
30.1.2010 klo 21:50 |
mitä pöllöä on saattanut joku nainen sanoa? mule on ainakin 3 kertaa jo tapahtunut niin etttä joku tytteli tai nainne on sanut muka profetian itseleen "Jumalalta" että olenb hänen miehensä ei vaan oo mua koskaan innostanut eikä ollut mitään Sanaa tai tunnetta mun puolelta eli näin naista villitsee ns TUNNE ELÄMÄ ja aletaan uskoa muka sisäisiin profetioihin ei NÄIN ei |
|
30.1.2010 klo 21:52 |
ja kaiken lisäksi en todellakaan ole SOSIAALINEN ihminen, en käy kovin usein srtkssa tai ulkoilmassa eees, ehkä kerrna puolesa vuodessa käyn srkssa, ja heti ryntää joku nainen pyytämään tietoja olen arkkipelagon suurin erakko, mitä se mahtaakaan olla jos menisin srkhon, ja mitä se sit on srkssa muuten, juokseeko naiset noin villinä aina miesten perässä? |
|
30.1.2010 klo 21:54 |
mut sama ongelma oli maallisessa työssä, oppilaan äiti ensin rupes iskemään ja sit kophta eräs naimisissa oleva naisopettaja missä tässä voi enää liikkua? |
|
30.1.2010 klo 23:12 |
Tän ketjun nimi vois paremminkin olla "mitä tyhmää mies voikaan sanoa/kirjoittaa". Jeespoks. |
|
30.1.2010 klo 23:53 |
voi olla ihan sama who cares |
|
31.1.2010 klo 10:14 |
Mä välitän susta <3 |
|
31.1.2010 klo 13:00 |
Hahah! Ei tuu mieleen mitään pöllöä kenenkää muun naisen suusta ku itteni 8-) heheh. Mutta.. Mutta.. Tukimpa siis suuren suuni :-D (kerrankin) 8-) |
|
31.1.2010 klo 13:50 |
Oisko tää semmonen ketju, että aina kun naiset haluaa vastata radiin jotakin, se kirjotettais tänne? Täältä vois lukea naisten vastaukset ketjuun kuin ketjuun, eikä miesten arvokkaat keskustelut täyttyisi akkain hölynpölyllä tuolla "oikealla puolella". |
|
31.1.2010 klo 14:08 |
Tarinan opetus kuuluu: Mike on armoitettu naistenmies. Mikä on suosiosi salaisuus? |
|
31.1.2010 klo 15:31 |
Mikä on suosiosi salaisuus? Kun aloitan illan olen valikoiva, kahden jälkeen mikä tahansa käy... |
|
1.2.2010 klo 0:08 |
Miksiköhän lasten suusta -ketjussa on vähän eri sävy kuin tässä? Eikö mieluummin tämäkin voisi olla enemmän sen tyylinen että mitä sööttiä tai muuten vain inspiroivaa on kuullut naisten suusta? |