Seksiä robotin kanssa

Alue: Nuoruus ja seurustelu

2.6.2008 klo 19:42

enkeli77
Käyttäjä

Haluaisitko, että kumppanisi olisi robotti? Tai miltä kuulostaisi villi yhden illan juttu teknisen metallihässäkän kanssa?

Kaikkea sitä keksitäänkin, Iltalehden mukaan tiedemiehet ovat vakuuttuneita siitä et seksi tulee yleistymään tulevaisuudessa ihmisen ja robotin välillä. Tästä aiheesta pidetään ihan maailmanlaajuinen konfferenssi Hollannissa.

Itse en kyllä haluaisi mitään robottia tyydyttämään tarpeeni, kyllä siihen riitäisi normaali mies avioliitossa. Mut onkohan tää taas sitä, et kun ihmiselle ei mikään riitä niin tarttee saada extremeä myös sängyssä ja siihen auttaa robotti... Tiedä häntä et onko se robottikaan hyvä, sehän on vaan kone eli miten se reagoisi vaikka tunnetiloihin tai yllättäviin muutoksiin. Mua vaan ihmetyttää et mihin kaikkeen ihmiset olis valmiita "pikku huvin" takia, riittääkö muka vaan seksi... Mä haluaisin kyllä sen miehenkin joka pysyis rinnalla loppuelämän.

2.6.2008 klo 19:43

Atte
Käyttäjä

Mut hei, oliskos se sitten syntiä? ;)

2.6.2008 klo 19:46

enkeli77
Käyttäjä

Atte, hyvä kysymys... mut mä luulen et siihenkin tulee pian vastaus ;P

2.6.2008 klo 20:00

MrCash
Käyttäjä

Toi uutinen on kuin radia varten tehty. Odotan innolla eksegeesiä siitä miten robottionania mainitaan raamatussa. Pidätän hengitystäni. *mpphhff!!*

2.6.2008 klo 20:04

Novi
Käyttäjä

Mä sanon et lol, tosi kiva naisille ku joku robo heiluttaa villisti metallipenistä :/

2.6.2008 klo 21:00

enkeli77
Käyttäjä

Sitä varten mä luen iltalehteä, et sieltä saa siirrettyä kaikkein raflaavimmat uutiset tänne radiin, missä voidaan tapella (tietenkin hyvässä uskovaisten hengessä) elämääkin suuremmista uutisista :D Enhän ole suinkaan ilkeä, enhän :D:D

2.6.2008 klo 21:03

Kustaa
Käyttäjä

No semmonen ois aika kone sanan varsinaisessa merkityksessä:)

2.6.2008 klo 21:22

Skai
Käyttäjä

Eikö se menisi samaan kategoriaan itsetyydytyksen kanssa ainakin periaatteessa... Kone kuin kone. ;)
Siitä sitten voi olla montaa mieltä, onko itsetyydytys syntiä, mutta ei enempää siitä tässä sitten.

2.6.2008 klo 21:30

enkeli77
Käyttäjä

Niin, sitä mä olen miettinyt tässä teidän muiden kommentteja lukiessa et kun se robotti olis kone, niin olisiko seksi koneen kanssa syntiä... se kun ei ole lihaa ja verta kenen kanssa vehtaisi. En tiedä tehtäiskö peniksestä sitten jotenkin aidomman tuntuinen lateksilla et saisi hyvän tuntuman ja kokemuksesta aidomman, jne... Olisi sitten ainakin todella aidon tuntuinen itsetyydytys :D:D:D

2.6.2008 klo 21:31

enkeli77
Käyttäjä

Niin ja tartteishan miehet robottiversion pumpattavasta barbarasta... tehtäis lateksinen vagina. Käytetäänhän nyt jo lateksisia vaginoita opetustarkoituksiin joten miksi ei laitettais robotille aidontuntuinen tekopimpsa.

6.6.2008 klo 16:58

JouQ
Käyttäjä

Opetustarkoituksiin?

6.6.2008 klo 17:19

Lucil
Käyttäjä

Noh en ole koskaan ollut masturbointityyppiä niin enpä usko, että päätyisin paranneltua itsetyydytystä harjoittamaan robotin suosiollisella avustuksella. Kyllä seksissä on parasta juuri se toinen osapuoli ja tunteet, niin enpä usko että robotti siihen kelpaisi.

6.6.2008 klo 20:58

enkeli77
Käyttäjä

Lucil: mut entä ne tyypit ketkä menee vaikka baareihin eikä saa koskaan naista tai miestä mukaansa kotiin? Alkaa kertyä haluja mutta niitä ei saa tyydytettyä, eikö robotti silloin auta, kun ei kerran oikeeta ihmistä saa?

6.6.2008 klo 21:47

Rukoilijasirkka
Valvoja

Se olisi itsetyydytystä vähän kehittyneemmän lelun, kuin hieromasauvan kanssa. Mutta ei mua kyllä silleen innostais.

7.6.2008 klo 11:29

Lucil
Käyttäjä

Enkeli77, minun puolestani kuka tahansa saa sekstata robotin kanssa jos tahtoo, en nyt sitä ole kieltämässä. Pakko nyt kuitenkin myöntää ,että robotin kanssa touhuamisesta tulee kyllä pikkuisen säälittävä kuva "eikö tuo nyt ketään saa edes yhdeksi illaksi?" mutta ainahan ihmisiä tuomitaan mitä typerimmistä syistä.

7.6.2008 klo 17:14

Vinku
Käyttäjä

Kohtahan alamme kehittää noita androideja, jotka näyttää ja tuntuu ihmiseltä, mutta ovat kuitenkin oikeasti robotteja. Siinähän ei sitten tiedä, että kuka on oikeasti ihminen ja kuka ei kun kaikki on niin samanlaisia olemukseltaan.

Pakko nyt kuitenkin myöntää ,että robotin kanssa touhuamisesta tulee kyllä pikkuisen säälittävä kuva "eikö tuo nyt ketään saa edes yhdeksi illaksi?" mutta ainahan ihmisiä tuomitaan mitä typerimmistä syistä.

Ei kaikki välttämättä saa ketään edes yhdeksi illaksi. Sinä voit olla onnellinen siitä, että sinulla on kaikki hyvin ja näytät hyvälle, mutta on paljon myös niitä, jotka eivät näytä niin kovin hyvälle tai ovat jotenkin vammaisia mikä estää normaalin yhden illan hommaamisen. Onko se säälittävää, että semmoisillakin on tunteet ja halut?

7.6.2008 klo 17:20

ArmAnt
Käyttäjä

Miksi kristillisellä palstalla painotetaan tuota yhden illan hommailemista? Mikä tää pointti on? Mä ajattelen, että himo on synti, vaikka se olisi kohdistettu johonkin elottomaan esineeseen.

7.6.2008 klo 18:18

aaron
Käyttäjä

Niin ja suklaanhimo ymsyms..

Robotin kanssa vehtaaminen on itsetyydytystä. Jonkun omatunto kestää sen ja toisen ei. Parempi vaan kun ei niistä sen enempää huudella.

8.6.2008 klo 13:33

enkeli77
Käyttäjä

ArmAnt: ei tässä olla painottamassa yhden illan juttuja, vaan yrittämässä kehittää keskustelua kenties tulevaisuuden suuntauksesta. Vinku sanoi tuossa hyvän pointin: kaikki ei saa puolisoa esim. ulkoisen vamman takia. En todellakaan aja ketään tällä keskustelunaloituksella harrastamaan yhden yön juttuja tai sekstaamaan robotin kanssa huvikseen. Esitän ihan asiallisen kysymyksen: onko ok jos esim. jollain lailla vammainen haluaa robotin tyydyttämään omat seksuaaliset halunsa, koska myös tälläisellä ihmisellä on seksuaalinen puoli?

En yritä provosoida yhden yön juttujen puolesta, se ei mun mielestä ole rakentavaa mutta mä mietin kyllä asiaa tältäkin kannalta, olen hoitoalalla ja näen siellä myös vammaisia ihmisiä. Samat tarpeet ja halut heilläkin on, joten ehkäpä robotti auttais heitä tässä asiassa kovasti. Tai sitten sellainen "säälittävä" kaveri muiden silmissä, pitäisikö olla ilman vaan siksi et on ulkoisesti muiden silmissä "ei-haluttava"? En nyt puhukaan uskovaisista, vaan yleensä ihmisistä.

Edelleen koen itse, etten ole valmis "hoitoihin" tuosta vaan, seksin harrastamiseen haluan ympärille avioliiton, turvallisen paikan sitä varten. Mä olen ihmissuhteissa ite niin pettyny, etten tällä hetkellä oikeesti odota Jumalan edes yllättävän mua mitenkään mut mä tiedän etten mitenkään pystyisi sähläämään seksin suhteen ympäriinsä.

Mut mun mielestä tää keskustelu vaan on aiheellinen ja haluan siihen myös kristillisen näkökulman tai mielipiteitä muuten vaan ko aiheesta, myös eikkarin näkökulmasta.

8.6.2008 klo 23:25

ArmAnt
Käyttäjä

Okei; kiitos täsmennyksestä. Suklaanhimo, kyllä siitäkin voi tulla synti, jos se rupee hallitsemaan meitä, eli siitä tulee ns. epäjumala.

1 Kor 6:
12. Kaikki on minulle luvallista, mutta ei kaikki ole hyödyksi; kaikki on minulle luvallista, mutta minä en saa antaa minkään itseäni vallita.
13. Ruoka on vatsaa varten ja vatsa ruokaa varten; ja Jumala on tekevä lopun niin toisesta kuin toisestakin. Mutta ruumis ei ole haureutta varten, vaan Herraa varten, ja Herra ruumista varten;
14. ja Jumala, joka herätti kuolleista Herran, on herättävä meidätkin voimallansa.

8.6.2008 klo 23:58

Daniel
Käyttäjä

enkeli77 : onko ok jos esim. jollain lailla vammainen haluaa robotin tyydyttämään omat seksuaaliset halunsa, koska myös tälläisellä ihmisellä on seksuaalinen puoli?

Seksin harrastaminen ei ole mikään itseisarvo, eikä välttämättömyys ihmisen hyvinvoinnin kannalta. Se, että jokaisella ihmisellä on myös seksuaalinen puoli, ei tarkoita sitä, että jokaisen tulisi harrastaa seksiä jotta kokisi itsensä seksuaaliseksi olennoksi.

Lihan himot eivät saa hallita meitä.

9.6.2008 klo 7:33

Lucil
Käyttäjä

Okei, onhan perin brutaalia sanoa säälittäväksi sellaista ihmistä, joka ei saa edes yhden illan juttua. Kyllähän siihen saamattomuuteen on syynsä, mutta kuitenkin veikkaisin että robotin ostavia voitaisiin katsoa vähän että "voi eikö tuokaan saa ketään itselleen?"

Ehkä seksuaalisuus ei ole 100% välttämättömyys, mutta kyllä sitä seksuaalista puolta on hyvä toteuttaa, vaikka sitten robotin kanssa. :) Ihannehan olisi, että jokainen saisi läheisyyttä oikealta ihmiseltä niin paljon kun haluaa, mutta niin ei taida koskaan käydä.

9.6.2008 klo 10:04

sailing
Käyttäjä

"Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen"

9.6.2008 klo 13:16

Daniel
Käyttäjä

Lucil : Ehkä seksuaalisuus ei ole 100% välttämättömyys, mutta kyllä sitä seksuaalista puolta on hyvä toteuttaa, vaikka sitten robotin kanssa.

Seksuaalisuus ei tarkoita seksiä. Ihmiset ovat seksuaalisia olentoja, ja tätä voi ilmaista monella muullakin tavalla kuin seksillä. Heittäytyminen lihan himoihin; "pakko saada tyydytys vaikka sitten robotin kanssa", on syntiä. Seksi on Jumalan luoma kaunis asia, ja tarkoitettu vain avioliitoon, miehen ja naisen välille.

[ Gal. 5:16-17 ] Minä sanon: vaeltakaa Hengessä, niin ette lihan himoa täytä. Sillä liha himoitsee Henkeä vastaan, ja Henki lihaa vastaan; nämä ovat nimittäin toisiansa vastaan, niin että te ette tee sitä, mitä tahdotte.

[ 1 Joh. 2:16 ] Sillä kaikki, mikä maailmassa on, lihan himo, silmäin pyyntö ja elämän korskeus, se ei ole Isästä, vaan maailmasta.

9.6.2008 klo 16:16

FrankCastle
Käyttäjä

Niin mutta tuotahan kokeiltiin The Outer Limits'in ekassa jaksossa, eikä se kovin vahvasti mennyt...

9.6.2008 klo 20:59

oceansoul
Käyttäjä

Harrastan seksiä vain kumppanini, itseni ja vibran kanssa. ;) Robotit ei kyllä nyt kiinnosta, vaikka voisihan sitä tietysti kokeilla ihan vain kokeilemisen vuoksi..

9.6.2008 klo 23:12

enkeli77
Käyttäjä

Daniel: seksuaalisuus ei tarkoitakaan pelkkää seksiä, enkä tätä tarkoittanutkaan. Mäkin koen olevani kyllä täysillä nainen, vaikka olenkin uusiosinkku. koen itseni kokonaiseksi Jumalan edessä ja hyväksyn itsessäni eri puolet.

Mut edelleen kiinnostaa tietää, et mitä ajatuksia tää asia herättää ihmisten kohdalla, ketkä ei esim. vamman takia saa muuta kumppania. Nimittäin esim. kehitysvammaisten on vaikee saada puolisoa, ellei se löydy kaltaisten joukosta. Onko robotti paha, vai ollako selibaatissa koko elämä siksi että Raamattu niin käskee. Oletan et eka on hyvä vaihtoehto etenkin ihmiselle, kuka ei ole uskossa. Mä vaan kaipaan myös sitäkin pohdintaa mikä on Raamatun ulkopuolella, ettei kaikkea tartte perustella Raamatulla (vaikka itellekin se on maailman tärkein kirja).

10.6.2008 klo 0:18

Daniel
Käyttäjä

enkeli 77 : esim. kehitysvammaisten on vaikee saada puolisoa, ellei se löydy kaltaisten joukosta. Onko robotti paha, vai ollako selibaatissa koko elämä siksi että Raamattu niin käskee.

Edelleen, onko seksi jokin välttämättömyys? Ks. edelliset viestini.

kaipaan myös sitäkin pohdintaa mikä on Raamatun ulkopuolella, ettei kaikkea tartte perustella Raamatulla

Tuohon on ihan pakko vastata tällä: Herran laki on täydellinen; se virvoittaa sielun. Herran todistus on vahva, se tekee tyhmästä viisaan. [ Psalmi 19:8 ]
- Joten... miksei? Miksi etsiä vastauksia kysymyksiin, joihin on jo vastattu? Kyllä se Raamattu on sen verran pätevä kirja, että se kannattaa pitää kaiken pohdinnan pohjana, vaikkei sieltä suoraa vastausta juuri tiettyyn kysymykseen löytyisikään.

10.6.2008 klo 19:23

enkeli77
Käyttäjä

Daniel: en sanonutkaan että seksi on välttämättömyys (ks. edellinen viestini) mutta jos joku sitä kaipaa niin hän varmaan etsii keinot sen toteuttamiseen.

Daniel: olen pohdiskelija joten kaipaan sitä et asioita perustellaan laajemminkin kuin Raamatulla. Tää lienee uskovalle sallittua, luen ja otan selvää eri asioista, siksi tääkin aihealue mua kiinnostaa. Mä kyllä itse pärjään oikein hyvin ilman seksiä mut tulipahan mieleeni se et esim. ruumiin vamma on joistan vastenmielistä eikä välttämättä kohtaa edes normaalia käytöstä meidän "normaalien" (siis ei edes uskisten) joukosta. Tällöin tälläinen ulkoisen vamman omaava ihminen ei välttämättä koe omaa seksuaalisuuttakaan kovin mieltäylentävänä, ei koe itseään kokonaiseksi mieheksi tai naiseksi.

Joten jos sua kiusaa et et pohdin asioita muutenkin kuin Raamatun pohjalta, niin älä sit lue mun tekstejä tai vastaa, mut mä vaan en mahda itelleni mitään et tulee pohdittua elämää pohjamutia myöten. Tiedän kyllä et Jumala on täydellinen ja Raamatun sana on ylin auktoriteetti mut pohdinpa siitäkin huolimatta elämää. Mun yhden ystävän mies on samanlainen ja sen kanssa on kiva käydä keskusteluja, se ei tule ekana perustelemaan Raamatulla kaikkea, vaan sen kanssa saa keskustella vaikka bambumetsien heimojen elämästä, et mitä kulttuuri heille merkkaa, tms. aivan eri asioita mistä Raamattu puhuu. Se on joskus tosi virkistävää :D

10.6.2008 klo 19:53

KTS
Käyttäjä

Ootte te hauskoja palleroisia...