tilausvaimo Puolasta / hääseremoniat
Alue: Avioliitto ja perhe
|
21.1.2010 klo 18:27 |
oon miettinyt et lähtis käymänä puolassa, siellähän on tosi kauniita naisia. en ymmärrä miksi pitäs olla jotkun ihme romanssit ja hääseremoniat, ne tuntuu ihan tekopyhä'lle pilailulle kaikki pistää vaan kirjat yhteen ja eikös se riitä et on naimisissa? |
|
21.1.2010 klo 19:05 |
Nyt on vauhti päällä! |
|
21.1.2010 klo 19:13 |
hehe |
|
21.1.2010 klo 19:14 |
:OD |
|
21.1.2010 klo 19:30 |
Miehän sulle jo suosittelin esim. intialaista matchmaking-palvelua. Ei tartte romantseerata turhaan kuukausi/vuosikaupalla. Tarjoaa vaan perheelle omat tietonsa ja nai sieltä paikallisen rinsessan. |
|
21.1.2010 klo 19:57 |
SE ON IHAN AAAMENEN PAIKKA AMEN ite asiassa oon ollu 3 kertaa intiassa yht 6 kk ja aina paikalliset uskova tois naittaneet mut hyvään perheeseen ensi kerralla otan! enkä jätä! |
|
21.1.2010 klo 20:14 |
Tarkista taustat! :O |
|
21.1.2010 klo 21:09 |
kyllä! koska intiassa naisen van hemmat antavat myötäjäispalkkaa! amen |
|
21.1.2010 klo 21:09 |
kyllä! koska intiassa naisen van hemmat antavat myötäjäispalkkaa! amen |
|
22.1.2010 klo 0:15 |
en ymmärrä miksi pitäs olla jotkun ihme romanssit ja hääseremoniat, ne tuntuu ihan Sanoisin et joo, riittää. Jos on valmis rakastamaan vaimoaan kuten Kristus seurakuntaa, tai ainakin halukas yrittämään moista elämänsä loppuun saakka. |
|
22.1.2010 klo 0:30 |
Hääjuhlat ovat kauniita ja minä ainakin jaksan uskoa suhteen jatkuvuuteen kun muistelen meidän häitämme. Yhdessä muistelemme häitämme ja se hääjuhla on meille paljon merkityksellisempi kuin sormikukset jotka pujotimme toistemme sormeen. Mieheni kadotti hääsormuksensa kun oli laiharilla ja laihtui ettei sormus pyst enää sormessa ja minäkin laitoin sormukseni kaappiin. Sitten kun on tarpeeksi ylimääräistä rahaa niin ostamme molemmille uudet sormukset samanlaiset minulle kihlasormus ja miehelle yksi sormus joka on sekä kihla- että vihkisormus. |
|
22.1.2010 klo 9:34 |
Intialainen.... hmm |
|
22.1.2010 klo 18:04 |
Hääjuhlat ovat kauniita ja minä ainakin jaksan uskoa suhteen jatkuvuuteen kun muistelen meidän häitämme. Yhdessä muistelemme häitämme ja se hääjuhla on meille paljon merkityksellisempi kuin sormikukset jotka pujotimme toistemme sormeen. Mieheni kadotti hääsormuksensa kun oli laiharilla ja laihtui ettei sormus pyst enää sormessa ja minäkin laitoin sormukseni kaappiin. Sitten kun on tarpeeksi ylimääräistä rahaa niin ostamme molemmille uudet sormukset samanlaiset minulle kihlasormus ja miehelle yksi sormus joka on sekä kihla- että vihkisormus. en tajuu en oo koskaan rakastunut pitäs kai kokeila sitä |
|
22.1.2010 klo 19:34 |
Et oo koskaan ees rakastunu ollu ja silti semmonen kutina että akka pitäs saaha? jaaha |