tilausvaimo Puolasta / hääseremoniat

Alue: Avioliitto ja perhe

21.1. klo 18:27

mikestones
Käyttäjä

oon miettinyt et lähtis käymänä puolassa, siellähän on tosi kauniita naisia.

en ymmärrä miksi pitäs olla jotkun ihme romanssit ja hääseremoniat, ne tuntuu ihan

tekopyhä'lle pilailulle kaikki

pistää vaan kirjat yhteen ja eikös se riitä et on naimisissa?

21.1. klo 19:05

slslsl
Käyttäjä

Nyt on vauhti päällä!

21.1. klo 19:13

mikestones
Käyttäjä

hehe

21.1. klo 19:14

KTS
Käyttäjä

:OD

21.1. klo 19:30

Aycea
Käyttäjä

Miehän sulle jo suosittelin esim. intialaista matchmaking-palvelua. Ei tartte romantseerata turhaan kuukausi/vuosikaupalla. Tarjoaa vaan perheelle omat tietonsa ja nai sieltä paikallisen rinsessan.

21.1. klo 19:57

mikestones
Käyttäjä

SE ON IHAN AAAMENEN PAIKKA

AMEN

ite asiassa oon ollu 3 kertaa intiassa yht 6 kk ja aina paikalliset uskova tois naittaneet mut hyvään perheeseen

ensi kerralla otan! enkä jätä!

21.1. klo 20:14

KTS
Käyttäjä

Tarkista taustat! :O

21.1. klo 21:09

mikestones
Käyttäjä

kyllä! koska intiassa naisen van hemmat antavat myötäjäispalkkaa!

amen

21.1. klo 21:09

mikestones
Käyttäjä

kyllä! koska intiassa naisen van hemmat antavat myötäjäispalkkaa!

amen

22.1. klo 0:15

Kousuke
Käyttäjä

en ymmärrä miksi pitäs olla jotkun ihme romanssit ja hääseremoniat, ne tuntuu ihan

tekopyhä'lle pilailulle kaikki

pistää vaan kirjat yhteen ja eikös se riitä et on naimisissa?

Sanoisin et joo, riittää. Jos on valmis rakastamaan vaimoaan kuten Kristus seurakuntaa, tai ainakin halukas yrittämään moista elämänsä loppuun saakka.

22.1. klo 0:30

luomumummo
Käyttäjä

Hääjuhlat ovat kauniita ja minä ainakin jaksan uskoa suhteen jatkuvuuteen kun muistelen meidän häitämme. Yhdessä muistelemme häitämme ja se hääjuhla on meille paljon merkityksellisempi kuin sormikukset jotka pujotimme toistemme sormeen. Mieheni kadotti hääsormuksensa kun oli laiharilla ja laihtui ettei sormus pyst enää sormessa ja minäkin laitoin sormukseni kaappiin. Sitten kun on tarpeeksi ylimääräistä rahaa niin ostamme molemmille uudet sormukset samanlaiset minulle kihlasormus ja miehelle yksi sormus joka on sekä kihla- että vihkisormus.

22.1. klo 9:34

JamesBond007
Käyttäjä

Intialainen.... hmm

22.1. klo 18:04

mikestones
Käyttäjä

Hääjuhlat ovat kauniita ja minä ainakin jaksan uskoa suhteen jatkuvuuteen kun muistelen meidän häitämme. Yhdessä muistelemme häitämme ja se hääjuhla on meille paljon merkityksellisempi kuin sormikukset jotka pujotimme toistemme sormeen. Mieheni kadotti hääsormuksensa kun oli laiharilla ja laihtui ettei sormus pyst enää sormessa ja minäkin laitoin sormukseni kaappiin. Sitten kun on tarpeeksi ylimääräistä rahaa niin ostamme molemmille uudet sormukset samanlaiset minulle kihlasormus ja miehelle yksi sormus joka on sekä kihla- että vihkisormus.

en tajuu

en oo koskaan rakastunut

pitäs kai kokeila sitä

22.1. klo 19:34

Tikva
Käyttäjä

Et oo koskaan ees rakastunu ollu ja silti semmonen kutina että akka pitäs saaha? jaaha