Taide esiin!

Alue: Luovuus ja muoti

26.1. klo 21:37

Wopith
Käyttäjä

Hienosti näkyy ja hiemanko hieno (miksi ihmeessä ruotsinkielinen sivu :D ). Ei tuota mun mielestä tarvi enempää työstää ja tykkään tuosta rauhallisesta fiiliksestä, joka tuosta huokuu. Maalaus saa näyttää maalaukselta ja valokuvat sitten erikseen :D

26.1. klo 23:50

Kousuke
Käyttäjä

eanni, toi on MAKEE!!! 8O Tosi elävän oloinen mielestäni.

27.1. klo 17:41

eanni
Käyttäjä

kiitos! :) <3
wopith, oot kyllä ihan oikeessa. maalaus näyttäköön maalaukselta. :)

27.1. klo 19:05

ArmAnt
Käyttäjä

Eanni, tosi siisti toi sun kuva! Ja kolahti toi raamatunpaikka, kun jään perjantaina työttömäks. :)

28.1. klo 9:45

Isabella
Käyttäjä

Tässä jälleen tällainen lyijykynä hahmotelma:

http://www.aijaa.com/v.php?i=5653860.jpg

28.1. klo 11:59

Kousuke
Käyttäjä

^ WOU. 8O Toi kolahti lujaa meikään. Noitten tyyppien katseet ja niiden välinen suhde kuvassa toimii.

28.1. klo 22:24

cloud86
Käyttäjä

Huh tännehän suorastaan tulvii viestejä, paljon taiteellisia sieluja :)
Kousuke: olen pahoillani mutta tuskin saisin pienen Mimosamme(hamsteri) suloisuutta paperille, loisin taidoillani korkeintaan hirviön xD
Ja juu rotissahan jalostettua on se että niiden elinikä on järjettömän lyhyt ja erittäin usein kuolin syynä on jalostuksen kautta syntynyt herkkyys kasvaimille. On kamala katsoa kun pieni eläin kärsii :`(

Viestiä muokattu 28.1. klo 22:25, muokkaaja: cloud86

4.2. klo 20:28

Kousuke
Käyttäjä

Muusaska: http://img17.imageshack.us/img17/7797/muusaska.jpg

Anteeksi että tuossa on kestänyt. Tekele alkoi niin sanotusti elää omaa elämäänsä, piirsin sen uusiksi aika monta kertaa. Muusaska kertoisitko muuten, mikä on suhteesi violettiin väriin? Jostain tuli kokoajan mieleen, että se on Muusaskan väri, ja tahtoisin tietää, mistä moinen ajatus. 8O

cloud86, sitten haluamme nähdä piirtämäsi hirviön. =P

4.2. klo 22:18

Isabella
Käyttäjä

Tuo on tosi upea kuva Kousuke!!

Teetkö työksesi/ oletko suuntautumassa taide alalle?

4.2. klo 22:35

Kousuke
Käyttäjä

Kiitos palautteesta Isabella. =) Jännä kuulla tuollaista, kun en oo pariin vuoteen piirtänyt oikein yhtään ja vähän on vaatimaton olo oman taiteen suhteen.

Kaiketi voisi sanoa, että olen suuntautumassa alalle. Viestinnän opiskelija olen, eli en perinteistä kuvataidetta opiskele vaikka piirtäminenkin kyllä sivuaa opiskeluani. Saa nähdä, mitä sitten lopulta teen, mihin juttuun alan painottaa tekemisiäni ja opiskelua. Perinteinen kynällä suhertaminen kun toisaalta vetää kovasti puoleensa. Eikä tekisi mieleni tietokoneen ääressä istua loppuikää töiden puolesta. Toisaalta kun multimedialla on myös puolensa. 8)

Viestiä muokattu 4.2. klo 22:42, muokkaaja: Kousuke

4.2. klo 23:38

Muusaska
Käyttäjä

Kousuke, siisti! =) vähänkö olen otettu. Kiitos!

Hmm.. Violetti väri.. Mitähän tuohon osaisi sanoa. Viimeksi kun mulla oli violettipaita olin aika nuori ja pidin sitä niin pitkään et se oli täynnä reikiä ja en muista heittikö äiti sen sit roskiin :-D en ole ikinä ennen onnistunu saamaan paitaa täyteen reikiä..
Näin muuten unta että sä pyysit mua tuomaan sulle jonku munkin tai donitsin :-D tää varmaan kuuluis jo radiuni keskusteluun mut oli kyllä härö uni. No, nyt mun kyl varmaan oikeesti jo pitäs tarjoo sulle se munkki ku piirsit musta nuin hienon kuvan. Lupaan tarjota jos joskus nähään :-D

4.2. klo 23:47

Kousuke
Käyttäjä

Se uni oli selvästi Jumalalta, kyllä nimittäin munkit ja donitsit kelpais!

Mut jeah, kiitti tarjouksesta (pistän mieleen) ja kiitti palautteesta. Hyvä homma että tykkäät kuvasta! Se violetti väri varmaan oli sit joku mielleyhtymä jostain monen mutkan kautta. Omituista miten ihmisen mieli keksii kaikkea tommoista itsekseen.

5.2. klo 0:01

Muusaska
Käyttäjä

^nii.. Vaikea sanoa tuosta violetista väristä. Se on nii semmonen.. jännä. Se on yks niitä harvoja värejä joihin mun suhtautuminen vaihtuu tietyn väliajoin :-D välillä se on niiiiin ihana ja välillä sitä ei voi sietää o_O ilmeisesti mulla on viha rakkaus suhde siihen väriin :-D
se vaatinee tietyn mielialan ja jotain.. Jotain.. Tällä hetkellä ainut violettivaate mitä omistan on violetit kengät. Ne on oikeesti kyl aika mageet.
Nii ja jossai hamees on jotain violettia.. Violetti on hieno väri, mulla vaan ei riitä aina rohkeus sen käyttämiseen. en ymmärrä mikä siinä on.. Mutta, mutta.. Ehkä mä jonain päivänä repäsen ja hankin itelleni jotain violettia kenkien kaveriksi. Jos joku toinen osaa kuvitella et mul ois violettia niin ei se voi näyttää niin oudolta mitä mä ite joskus sovituskopissa olen kuvitellut :-D

Viestiä muokattu 5.2. klo 0:02, muokkaaja: Muusaska

5.2. klo 0:09

Kousuke
Käyttäjä

^ Miun on hyvä kuvitella, kun en oo koskaan ees siuta livenä nähnyt. =D

Mutta niin, tunnistit ilmeisesti itsesi kuitenkin kuvasta?

5.2. klo 1:05

Muusaska
Käyttäjä

^jees =) kyl se ihan multa näyttää :)

5.2. klo 1:19

Wopith
Käyttäjä

Ooh... hienoa jälkea Kousuke taas!

5.2. klo 1:51

Kousuke
Käyttäjä

Kiitos Wopith. =)

5.2. klo 1:57

TyhjäSointu
Käyttäjä

Joo Kousuke - on omia. Tässäpä yksi uusimmista:

http://irc-galleria.net/user/Tyhj%E4Sointu/picture/116683574

5.2. klo 2:18

Kousuke
Käyttäjä

^ Johan on buutsit! 8D Hieno kuva. Kahtelin muitakin kuvia, osaat kyllä piirtää. Kivoja kuteita noilla muutamilla hahmoilla, keskiaikahenkisiä.

6.2. klo 0:02

Wopith
Käyttäjä

Kivoja piirrustuksia oli tyhjäsoinnulla galleriassa :)

7.2. klo 14:20

TyhjäSointu
Käyttäjä

Wopith ja Kousuke: Sinne päätyy vähän kaikki joten siellä on ne huonotki :D

9.2. klo 0:53

ArmAnt
Käyttäjä

http://img709.imageshack.us/img709/4477/rkyli.jpg Tämä oli mun jäähyväiskortti entiselle työpaikalle. :)

9.2. klo 1:19

Wopith
Käyttäjä

Haha, hauska :) Rökyli?

9.2. klo 9:58

ArmAnt
Käyttäjä

Se on tollanen insidevitsi. Oikeestaan voisin selittää mitä se tarkottaa. (joka ei välttämättä selvitä aihetta yhtään enempää.) Noniih, meidän firma järjesti piirustuskilpailun lapsille. Siellä oli piirustuksia 3-13 vuotiailta lapsilta ja itse osallistuin raatiin, joka valitsi 10 parasta joista "asiakkaat" valitsi parhaan.
Kaikkien töiden joukossa oli yks sellanen jännä söherrys, jonka oli tehnyt joku 4 vuotias pikkupoika. Kuvaan oli liitetty mukaan tällainen teksti:
"Rökyli kömpii jouluna"
Kyseinen juttu jäi vähän elämään omaa elämäänsä mun ja yhden työkaverin jutuissa - ja sitten tein tuollaisen kortin kun lähdin.
Tuo ei tosiaan oo mikään huolellisesti tehty taideteos, vaan näpertelin sen kasaan ihan sikanopeessa ajassa.

Viestiä muokattu 9.2. klo 10:00, muokkaaja: ArmAnt

9.2. klo 15:01

Kousuke
Käyttäjä

Toi Rökyli on mahtava taideteos. xD Mitä työkamut tykkäs?

12.2. klo 10:29

ArmAnt
Käyttäjä

Noh, ei siitä mitään erityistä kyl sanottu. :) Siinä oli takana teksti niin varmaan kiinnittivät siihen tekstiin enemmän huomiota.