Taide esiin!

Alue: Luovuus ja muoti

20.1.2010 klo 7:29

Kousuke
Käyttäjä

TyhjäSointu, noihan on aivan mahtavia. Tykkään noista aivan erityisen paljon, tommonen turhan viimeistelemätön tyyli nappaa miuhun ja noista näkee, että ne on tunteella tehty. Lisää vaan hei, älä oo turhan vaatimaton. =)

20.1.2010 klo 22:41

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Hmm.. Hyvin erilaisia kaikilla. Tässä päivänä jos toisena näitä katsellu..
Kousukella on kyl mielestäni piirtämisen taito hallinnassa. Onko sulla jossain lisää kuvia?

Rukoilijasirkan töistä diggasin (minä myös, muistaakseni joku toinenki tykkäs..) siitä kuvasta mis oli tyttö ja puudeli. Melkein vois iteki kokeilla mitä kahvilla sais aikaan.. Minkälaisia pensseleitä muuten käytät/käytit esim. tuossa kahvimaalauksessa? Vesiväri vai jotain muita?

Isabella.. Hmm.. Sun työtä pitääki vielä katsella. Mielenkiintoinen se ainakin on.

Ja muitaki vois vielä tuijotella.. Hmm.. Huomaa et mulla kestää ikuisuus muodostaa mielipidettä mistään :-D

Viestiä muokattu 20.1.2010 klo 22:50, muokkaaja: Muusaska

20.1.2010 klo 23:45

merii
Käyttäjä

... mie tarviin ekaksi skannerin, jotta voin alkaa työstämään hahmojeni ympärille kulttia :D

21.1.2010 klo 18:12

Kousuke
Käyttäjä

merii, tervetuloa lainaamaan skanneriani.

hetfieldin kuvasta pidän. En osaa oikein eritellä miksi. Se on tommonen riittävän hienostelematon makuuni.

ArmAntin teosten tasosta hämmästyin. Miksi en oo tienny että osaat tehdä noin upeita piirroksiakin? Toi meduusa oli nokkela ja sai erityisen hyvälle tuulelle.

Muusaska, mie lisään tänne kun teen jotain julkaisukelpoista. On miulla joitain kuvia netissä jossain muuallakin mutta niitä en tänne linkitä sattuneesta syystä. Hihhuli.netin matskuni on varmaan joillekin täällä tuttua mutta kuten tiedätte, se sivusto on nyt poissa toiminnasta.

22.1.2010 klo 2:16

Kousuke
Käyttäjä

^ Ootpahan vissiin perehtyny Silja Linen laivoihin? 8) Millä noi on tehty?

23.1.2010 klo 3:19

Kousuke
Käyttäjä

^ Kiva katti. =^.^=

Onko noi muutkin piirrokset siun tekemiä, reneissance girl ym.?

23.1.2010 klo 7:56

Kousuke
Käyttäjä

http://img11.imageshack.us/img11/6276/weallhavethosedays.jpg

Toi on tommonen parissa kymmenessä minuutissa sutaistu kuva. En oikein tiijä mitä ajattelin, kun päätin tehdä tuon. =D Kai se lähti jotenki siitä, että pöydällä oli paksu musta tussi ja halusin kokeilla, mitä sillä saa aikaseks.

23.1.2010 klo 10:09

ArmAnt
Käyttäjä

Kousuke osaa japania! Toi on hauska tapa tehdä varjostukset, siitä tulee sellanen jännittävä tunnelma kun on noin suuri kontrastiero :)

23.1.2010 klo 11:16

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Kousuke, mukavan repäsevä :-D olis kiva nähdä mimmosen naishenkilön piirtäisit jos piirtäisit :-)

23.1.2010 klo 13:53

RegisteredUser
Käyttäjä

^ Ootpahan vissiin perehtyny Silja Linen laivoihin? 8) Millä noi on tehty?

Paint-suherruksiahan ne. On mulla muitakin piirroksia, kuin pelkkiä Silja Lineja :P

23.1.2010 klo 15:52

KokoDino
Käyttäjä

RegisteredUser, eikai se keskustelu risteilystä vaikuttanut tuohon? :D

23.1.2010 klo 15:54

RegisteredUser
Käyttäjä

Eiei! Noi on vanhoja piirrustuksia. :D

23.1.2010 klo 18:23

Kousuke
Käyttäjä

ArmAnt,

Kousuke osaa japania!

Vähän joo.

Muusaska, pitää harkita flikan piirtämistä vissiin sit. Tai mitäs sanoisit, jos piirtäisinkin siut? =P

Viestiä muokattu 23.1.2010 klo 18:31, muokkaaja: Kousuke

23.1.2010 klo 19:05

Muusaska
suljettu käyttäjätili

^se ois hauskaa :-D

24.1.2010 klo 9:03

Kousuke
Käyttäjä

Muusaska, saamasi pitää. =P Huomasin juuri, että siullahan on muitakin kuvia tuolla kansiossa noista tauluistasi. Tyylisi on kerrassaan upea. Ihmeellistä, miten osaat ilmaista väreillä ja melko pelkistetyillä muodoilla niin vahvasti tunteita. Kaikista kuvistasi tulee heti jokin vahva fiilis. Olen uusi fanisi! \o/

24.1.2010 klo 10:40

Kousuke
Käyttäjä

Olsu, loistava! =D Kiva sarjakuvamainen tyyli.

24.1.2010 klo 18:14

Kousuke
Käyttäjä

LOL, ole hyvä. =DD Mainiota matskua.

24.1.2010 klo 20:45

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Kousuke, kiitos :-) odotan jännityksellä lopputulosta =)

25.1.2010 klo 10:23

slslsl
Käyttäjä

http://aukea.net/nayta.php?nayttely=25592

Tuolla en käytä sitten oikeaa nimeäni, mutta älkööt kertoko paikan ylläpitäjille.

25.1.2010 klo 18:20

Kousuke
Käyttäjä

^ Koskettavia. Pelkistys toimii joskus äärimmäisen tehokkaasti. Olin näkevinäni naiskuvassa pientä parodiaa taidetta kohtaan.

25.1.2010 klo 22:31

Wopith
Käyttäjä

Hienoja töitä oli kyllä porukalla. Etenkin ArmAntin ja Kousuken työt pomppas tuolta mitä nyt hakuammunnalla poimin välistä. (Suurin osa linkeistä oli kyllä rikkinäisiä.. harmi)

Joo ja omaa mainosta perään http://bizhop.deviantart.com

25.1.2010 klo 22:41

Kousuke
Käyttäjä

Wopith onkohan tietokoneessasi jokin ongelma, kun meinaan kaikki linkit toimii itselläni. Galleriassasi on hämmästyttävä monipuolisia kuvia, osaat näemmä monia tekniikoita. Ehdoton suosikki oli tuo Tribal sun.

25.1.2010 klo 23:28

Wopith
Käyttäjä

Pitääpä vilkaista koneen asetuksia...

26.1.2010 klo 17:46

eanni
Käyttäjä

en yhtään tiiä miten tää linkki näkyy.

http://sv.tinypic.com/r/dd0ym9/6

tein ton joskus jouluna akryyli- ja peiteväreillä. kasvoissa käytin mallina omaa sivuprofiiliani, mutten lainkaan orjallisesti. esim. mulla on paljon isompi leuka :D oon ihan tyytyväinen, mutta jälkeenpäin ajateltuna olisin voinu työstää siitä paljon aidomman näkösen. noi varjot sun muut on aika hutastuja siihen nähden miten tarkkaan yleensä ne teen. idea on ehkä vähän vanhentunu, muistan nähneeni vastaavia jossain muuallakin.