Auton käyttö

Alue: Terveys

1.2.2010 klo 18:12

slslsl
Käyttäjä

Toisaalta vähän heikkoa meikäläisen omalla autolla ajella, kun olen aina kännissä.

1.3.2010 klo 23:49

oceansoul
Käyttäjä

Nyt ois kiva olla oma auto, jos nuo kuljettajat aikoo pidempäänkin lakkoilla.. Porissa kun ei kulje ~mikään bussi nyt sitten. :I

2.3.2010 klo 4:56

s4muel
Käyttäjä

auto on pakollinen vehjes yötyöläiselle

4.3.2010 klo 15:43

JamesBond007
Käyttäjä

Autosta tuli ensimmäinen kysely tänään - kohta on kevät ja sehän on skoottereiden aikaa!

4.3.2010 klo 17:12

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Meillä kerkes yhden päivän lakko jo vaikuttaa päivän suunnitelmiin. Oli tarkoitus mennä kämpille siivoo mut eipä sit tullu mentyä :-D ja edellisiltana vähän jännitti ku oltiin bussissa vähän ennen kuus että jättääköhän se meidät tien poskeen kuudelta mutta kotia onneksi päästiin ku se sai matkan aikana joltain tiedottajalta luvan ajaa linjan loppuu :-D viuh! Vähänkö ois voinu tympiä jäädä tien poskeen :-P

7.4.2010 klo 22:27

_derbi
Käyttäjä

ei oo autoa vielä mutta kevarilla oon koko talven ajellu. Täällä on nuo julkiset niin huonolla tolalla että oon saanu peruskouluajalta tarpeekseni niistä.
10 km on matkaa, voishan tuon mankeloidakkin mutta on sitä ihminen niin laiska.
Nyt oon ajatellut jos kuitenkin alkais polkemaan ihan vain kunnon kohotus mielessä.
Saasteiden takia en aio autoa tai pärrää jättää kotiin. Se on niin pientä mitä tällainen tavallinen tallaaja saastuttaa koko elämänsä aikana. Jostain muualta sitä pitää karsia. Esim. kävellään lenno sijaan etelän lomille niin ei saastuta :D

28.4.2010 klo 16:47

JamesBond007
Käyttäjä

Myin auton eilen, kun viimeistään syksyllä asun muualla ja siellä en autoa tarvitse.
Olo on kevyt... auto oikeastaan vaan ahdisti, kun olen tässä elellyt varojeni ylärajoilla... siis tullut hyvin toimeen, mutta hienosti saanut aina kaiken kulutettua.. jos tulevaisuudessa jäis enemmän rahaa, niin hmm... en olekaan miettinyt, että minne sen tuhlaisin... ehkä alan käymään naisissa tai naisessa ja ne menee sinne tai sitten säästä johonkin... en tiedä mihin.

Niin muuten autosta oli ihan liikaa huolta... renkaidenvaihto ja säilytys, kylmäkäynnistys, huollot, vakuutukset.. jos on iso kone niin bensakulut. Parasta olis asua jonkun aikaa ainakin kaiken tarvittavan lähellä ja fillaroida enemmän. Mitä enemmän tavaraa sitä enemmän huolia.