Auton käyttö
Alue: Terveys
|
1.2. klo 18:12 |
Toisaalta vähän heikkoa meikäläisen omalla autolla ajella, kun olen aina kännissä. |
|
1.3. klo 23:49 |
Nyt ois kiva olla oma auto, jos nuo kuljettajat aikoo pidempäänkin lakkoilla.. Porissa kun ei kulje ~mikään bussi nyt sitten. :I |
|
2.3. klo 4:56 |
auto on pakollinen vehjes yötyöläiselle |
|
4.3. klo 15:43 |
Autosta tuli ensimmäinen kysely tänään - kohta on kevät ja sehän on skoottereiden aikaa! |
|
4.3. klo 17:12 |
Meillä kerkes yhden päivän lakko jo vaikuttaa päivän suunnitelmiin. Oli tarkoitus mennä kämpille siivoo mut eipä sit tullu mentyä :-D ja edellisiltana vähän jännitti ku oltiin bussissa vähän ennen kuus että jättääköhän se meidät tien poskeen kuudelta mutta kotia onneksi päästiin ku se sai matkan aikana joltain tiedottajalta luvan ajaa linjan loppuu :-D viuh! Vähänkö ois voinu tympiä jäädä tien poskeen :-P |
|
7.4. klo 22:27 |
ei oo autoa vielä mutta kevarilla oon koko talven ajellu. Täällä on nuo julkiset niin huonolla tolalla että oon saanu peruskouluajalta tarpeekseni niistä. |
|
28.4. klo 16:47 |
Myin auton eilen, kun viimeistään syksyllä asun muualla ja siellä en autoa tarvitse. Niin muuten autosta oli ihan liikaa huolta... renkaidenvaihto ja säilytys, kylmäkäynnistys, huollot, vakuutukset.. jos on iso kone niin bensakulut. Parasta olis asua jonkun aikaa ainakin kaiken tarvittavan lähellä ja fillaroida enemmän. Mitä enemmän tavaraa sitä enemmän huolia. |