Blogit.
Alue: Media ja tekniikka
|
30.11.2009 klo 15:11 |
Mitä mieltä olette muotiblogeista? Luetteko tai pidattekö omaa blogia? Aloitan tästä uuden aiheen, koska haluan löytää hyviä ja mielenkiintoisia blogeja luettavaksi. |
|
30.11.2009 klo 15:30 |
Noista omista blogeista ja verkkosivuista onkin täällä jo oma aiheensa olemassa, mutta muotiblogit ovatkin jo asia ihan erikseen. Luin noista blogeista joku aika sitten artikkelin minkä jälkeen suuri kateus iski. He kirjoittavat pari artikkelia viikossa mistä saavat ties mitä hienoja bonuksia, tavaroita ja lahjakortteja. Tosin osa heistä on korruptoituneita tavaroiden takia, joten kertoo asiat niin kuin myyjä haluaa heidän kertovan. Voiko heidän sanaansa siis luottaa? Itse en lue muotiblogeja, koska en seuraa muutenkaan muotia. Muotinäytöksiä on joskus kiva katsella, mutta johtuuko se naisista vai vaatteista niin se onkin jo toinen juttu. |
|
30.11.2009 klo 17:04 |
Muotiblogit ei kyllä kiinnosta pätkääkään. Mutta senkus muut ihmiset kirjoittelee ja lukee, jos asia kiinnostaa. :P Blogeja on tosiaan linkitelty toisessa ketjussa. |
|
30.11.2009 klo 18:04 |
Koukussa nelliinaan ja pariin muuhun. Neuleblogeista se lähti. Itse en kirjoittele blogeja, nää foorumit, chatit ja mese ja salainen päiväkirja vie liikaa aikaa. |
|
30.11.2009 klo 21:38 |
Ah, joo nyt huomasinkin, että oli noista blogeista jo juttua siellä. Löysinkin pari potentiaalista koukuttajaa :D Muotiblogeja itse olen jonkun verran seuraillut, tulee halvemmaksi kuin, että ostaisi jonkin muotilehden. Tavallaan on kivempi seurata jonkun todellisen ihmisen pukeutumista, koska voi saada itselleenkin vinkkejä. Lehdissä vaatteet on yleensä korkeampaa hintaluokkaa, josta opiskelija voi vain haaveilla. Itsekin aloitin juuri jokin aika sitten oman blogin, mutta se on vielä alkuvaikeuksissa. Täytyy vielä vähän kypsytellä asiaa :) Ei tosin ole muotiblogi, mutta sellainen kaikkea sekoittava. Joku rajaus varmaan kannattaa tässä vielä miettiä :D |
|
30.11.2009 klo 21:41 |
Niinjuu, Suomessa on silti vielä aika vähän muotibloggaajia, jotka saavat näitä bonuksia. Tai toki niitä on, mutta ajattelen positiivisesti, että heidän sanaansa voi luottaa sen verran etteivät sorru korruptioon ;) |
|
1.12.2009 klo 7:47 |
Mie seuraan muotiblogeja. Suosikkeina Mungolife (mungolife.blogspot.com) , Nelliinan vaatehuone (nelliina.blogspot.com), buttermilk bisquits (en muista linkkia, anteeksi, google tietaa) ja heijastuspinta (google on kaveri tassakin). |
|
19.12.2011 klo 17:25 |
Luetteko tai pidattekö omaa blogia? Luen muutamaa harvaa ja valittua blogia säännöllisesti. Ajattelin myös itse perustaa oman blogin, kunnes huomasin, että voin todellakin soveltaa kohdalleni näitä aurinkokuninkaan sanoja: Le blog, c'est moi! Eli tää mun nikki on jo niin tunnettu ja laajalti luettu, että pääseen tuomaan ajatuksiani esiin paljon tehokkaammin eri keskustelufoorumeilla ja saamaan moninkertaisesti enemmän kommentteja, kuin jossain blogissa. Miksi siis turhaan perustaa blogia, kun MINÄ OLEN BLOGI! |
|
19.12.2011 klo 17:26 |
Kunhan vaan vältyn banneilta... |
|
17.1. klo 1:18 |
Lueskelen muutamia blogeja kuten http://verbaalinen.wordpress.com/ ja jos nyt muotia haetaan niin tyne kirjoittaa myös siitä. itsehän en muodista mitään tiedä. tahtoisin pitää blogia, mutta en saa aikaan... |