Mitä urheilit tänään?

Alue: Terveys

11.2.2010 klo 19:29

matska
Käyttäjä

tai itse asias se tais olla kuuen kilsan..no whatever

11.2.2010 klo 19:42

Wopith
Käyttäjä

vielä parempi =) ja illalla uusiksi

12.2.2010 klo 1:31

Aycea
Käyttäjä

Hydrobicciä ja puoli tuntia uimista ja sen jälkeen meinasin tikahtua turhautumiseen, koska opettelen väärästä tekniikasta pois eikä se ole kovin helppoa ja nyt on vanha tyylikin ihan hajalla ja olo on kuin ummikolla.

Siihen se päälle, että stressaavan tentin jälkeen oli aikaisemmin hallilla ehdin ennen tekniikkaharjoituksia uida tunnin eli väsytin itse niin henkisesti kuin fyysisestikin. Olo oli tänään hallille mennessä jähmeä ja lihakset arahkot. Huomenna onkin vain palauttavaa lenkkeilyä tarjolla, skippaan hallin.

15.2.2010 klo 20:35

Wopith
Käyttäjä

Tuommonen tunnIn "peruskestävyys"-lenkki. Örhg..

Viestiä muokattu 15.2.2010 klo 20:36, muokkaaja: Wopith

17.2.2010 klo 18:13

cloud86
Käyttäjä

2h treenit kuntosalilla vetää mukavan raukeaksi :) hohhoijaa.

17.2.2010 klo 19:35

maimii
Käyttäjä

Kuntosalilla olin pitkästä aikaa ja pakkasessa tuli pyöräiltyä :)

7.4.2010 klo 22:27

_derbi
Käyttäjä

semmonen puoltoista tuntia säbäää. Olihan se hauskaa.

8.4.2010 klo 1:30

Wopith
Käyttäjä

Pari kertaa lenkillä taas käyny kaverin kanssa. Jos taas iskee penikkatauti päälle niin amputoin ehkä jalat turhautumistani tms. ..

8.4.2010 klo 16:47

-särkynyt-
Käyttäjä

Korista ja sählyä tänään, huomenna jotain muuta. :P

8.4.2010 klo 17:26

Samie
Käyttäjä

En mitään. Urheilija ei tervettä päivää näe.

8.4.2010 klo 21:57

-särkynyt-
Käyttäjä

^ :D haha, kyllä sitä silti voi liikkua, ei silti tartte urheilijaks alkaa :)

9.4.2010 klo 21:11

matska
Käyttäjä

kävi tos kunnon rääkkilenkil pari kertaa... :D

11.4.2010 klo 11:10

Aild
Käyttäjä

Eka omat 1,5h säbäreenit jonka jälkeen 1,5h srk sählyt.

12.4.2010 klo 1:05

veka
Käyttäjä

tunnin kävelylenkki ja normaalia hyötyliikuntaa.

12.4.2010 klo 18:27

IzoBro
Käyttäjä

ja tänään jälleen kerran salilla :)

12.4.2010 klo 18:34

Rabiljus
Rabi - ikuinen käyttökielto.

Kokonaisvaltainen hyvinvointi on tärkeää(fyysinen,henkinen)..En ymmärrä mitään punttisalihirmuja.

Ihmisen persoonallisuus rakentuu hengestä käsin.

Itse lähinnä lenkkeilen ja liikun luonnossa.

Monet ihmiset eivät ole yhteydessä sieluunsa ja näin heidän persoonallisuutensa rakentuu suorittamisen varaan.

Kaikille miehille sellainen neuvo,että keskittykää myös feminiiniseen puoleenne(intuitio,tunneäly)

Kaikki ei ole suorittamista.

Urheilu on ihan ok,jos se ei ole kokonaisvaltaisen henkisen hyvinvoinnin esteenä.

13.4.2010 klo 2:25

luomumummo
Käyttäjä

Puhaltelin spirometriaan ja pef-mittariin.

14.4.2010 klo 0:03

Huokaus
Käyttäjä

Sohfaperuna

14.4.2010 klo 19:45

matska
Käyttäjä

pelasin jalkkist ja sen jälkeen pikku hölkkälenkki :D

14.4.2010 klo 19:49

miimar
Käyttäjä

Pyöräilyä reilu puol tuntia, samanmoisesti suunnilleen kävelylenkkiä ja iltasella vielä jalkapalloa vajaan tunnin verran hoitomuksujen kanssa :)

15.4.2010 klo 8:22

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Ennen kahdeksaa herääminenhän käy jo aika hyvin urheilusta 8-) etenkin kun nukkumaan mennään vasta lähempänä kello kolmea =)

ei vaa oikeesti haluaisin beauticenteriin. On vaan nii kallis enkä uskalla vielä salille ku on vähän herkät lihakset kramppaamaan :-P ainaki viel toistaseksi.

Edit. Mut hei..! Mullahan on vähän väliä treeni päällä ku mul kramppailee vähän välii lihakset itekseen =) ompa kätevää! Tästä ku kiinteyttää ylimääräisen rasvan pinnalta nii mustahan paljastuu kohta muskelimimmi ;-D

Viestiä muokattu 15.4.2010 klo 8:25, muokkaaja: Muusaska

16.4.2010 klo 3:05

luomumummo
Käyttäjä

^ Tuttuja juttuja noi krampit mutta rommi auttaa kun siihen ei juuri muu tunnu tepsivän ( eli siis vahva alkoholi) ja ei tarvitse näköjään paljoakaan ottaa yksi ravintola- annos poisti krampin.
Muuten aikoinaan minulla oli usein horkka iltaisin ja öisin niin silloin kaivettiin kaapin kätköistä konjamiinipullo joka oli ostettu ihan sitä varten ja sitä kun otti ison kulauksen , niin horkka lähti. Vein tässä kerran ukollenikin yöllä rommipaukun horkkaan ja se auttoi. Pieni rommipullo on kaapin kätköissä flunssaa ja vatsatautia, kramppeja ja horkkaa varten. Jos on oksetustautia porukoissa esim. Noroa niin keiteään kuumaa vettä ja siihen lisätään puolet tummaa rommia, sokeria ja hurjasti mustapippuria ja juodaan naamaan irvistellen kun on niin pahaa mutta eipä tullut viimeksikään Noroa vaikka toinen sairasti vieressä Noroa.

26.4.2010 klo 0:47

Muusaska
suljettu käyttäjätili

^harmi ku en ole uskaltanu vielä rommia testata mut konjakki mulla kyllä toimii :-) nyt ei ole ollut onneksi yli viikkoon sellasia pahoja oireita aiheuttavia kramppeja.
Mutta eipä ole tullut urheilustakaan tässä flunssassa mitään :-D eli tänään ainut urheilu on tainnut olla nukkuminen :-P ooops. No, mut eihän kipeenä saakaan treenata 8-)

10.5.2010 klo 19:09

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Kävelin tänään Yokin kanssa 7km!!! Mahtavaa! =) olen ihan hyvässä kunnossa näköjään :-)
tuo lenkki ei olisi välttämättä onnistunut edes ennen pahempia terveysongelmia mukavan rasitusastman takia. (ainakaan ilman ventolinea) Nyt ei mitään hengitystieoireita! Ei kertakaikkiaan mitään o_O yhtään taukoo ei tarvinnut matkalla pitää. Lihaskunnossa tosin vois olla parantamisen varaa koska loppupäässä matkaa alkoi jo jalat kipeytyy. Tosin, mulla oli kyllä korkokengät jalassa 8-) oops :-D no, ei se o niin justiinsa :-)

12.5.2010 klo 20:19

IzoBro
Käyttäjä

Tänään lenkki ja sali :)

12.5.2010 klo 20:31

Muusaska
suljettu käyttäjätili

5km hyötyliikuntaa :-)

12.5.2010 klo 20:44

Orion11
Käyttäjä

Kohtapa penkkiurheilen aika tiukan session toljottamalla lätkää. Niin ja tunnin lenkin juoksin, hehkutetaan nyt sitäkin taas.

12.5.2010 klo 22:05

matska
Käyttäjä

pyöräilin 20km ja pelasin sulkkist jonkun puoltoista tuntii.. :)

15.5.2010 klo 16:52

Muusaska
suljettu käyttäjätili

5km hyötyliikuntaa :-)

22.5.2010 klo 0:23

JamesBond007
Käyttäjä

Tennistä yritin jonkun reilun tunnin ajan.