Syitä elää

Alue: Terveys

13.5.2010 klo 15:23

Rabiljus
Rabi - ikuinen käyttökielto.

En oikeastaan uskalla nukkua.perkele yrittää vetää sieluni tuonelaan kun nukun.näen painajaisia ja tunnen hengessäni valtavaa taakkaa ja painoa.Minulla on todella pelottavia kokemuksia.Sieluni on niin hajalla,että uneni ovat todella pimeitä..

Joskus en saanut silmiäni auki enkä pystynyt nousemaan ylös sieluni yritettiin vetää suoraan helvettiin.

Valtava arvottomuuden tunne hallitsee elämääni.Olen niin hajalla ettei jeesus nimikään auta painajaisiin vaikka kuinka siunailen itseäni.

ja elämäntarkoitus.Mikä ihmeen elämäntarkoitus.Elämälläni ei ole mitään tarkoitusta.odotan vain kuolemaa.poltan nykyään 60 tupakkaa päivässä,olisin onnellinen jos saisin keuhkosyövän pian.Vedän röökiä tunneelämän tyhjyyteen.

ei mitään suuntaa,tarkoitusta eikä päämäärää.Ei ketään jolle puhua.

Huomenna ostan kaljaa,että jaksan elää huomisen.Ylihuomisesta taas en tiedä..

13.5.2010 klo 23:59

severimalen
Käyttäjä

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤###################################################¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤#########¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤############¤¤¤¤¤¤#¤¤"¤"""""""

14.5.2010 klo 0:40

Huokaus
Käyttäjä

Jumalan sana on kuin kuuma maito.Kun lukee ja kiittää kaikesta huolimatta,vaikk olis ollut kuinka pommitusta ja piruja joka nurkassa.Kiitä minun sieluni Herraa!!! Nouse varhain ja kysy Jumalaa,niin vielä saat kiittää kasvojensa avusta!!Minä nukun kuin lapsi ja Olen Jumalan kämmenellä,tuntu miltä tuntu ja ainahan ei tunnu,mutta Jumalan lupaukset ja sana on niin ja aamen.