Syitä elää

Alue: Terveys

5.11.2009 klo 13:23

Kiwi
Käyttäjä

Hahahaha! Tuossahan on kyse arvoasteikon selvittämisestä, nuo kanit kun ovat mitä todennäköisimmin toisilleen vieraita niin tuommoisessa oudossa tilanteessa vahvimmat lähtevät heti alistamaan muita. Ihan vaan ettei tule väärinkäsityksiä ihmisille... :D.

30.11.2009 klo 18:09

littlest
Käyttäjä

Ainut minkä mä keksin on se, että kuoleman jälkeen ei välttämättä ole luvassa mitään parempaa. Muuten olisin varmaan jo hypännyt parvekkeelta.

1.12.2009 klo 1:50

TeofilusTeofilus
Käyttäjä

Jumalasta saatanaan, verestä outoon onneen. Aivolohkojen kytkennöistä onnelliseen hulluuteen.

1.12.2009 klo 7:32

Karpalokuu
Käyttäjä

Talla hetkella ne taas tuntuu olevan kadoksissa, mutta kyllahan niita siella on.
On ystavat
on haaveet ja unelmat
ja kirjat, joita on lukematta viela ihan kamalasti
ja koirat

8.12.2009 klo 2:32

TeofilusTeofilus
Käyttäjä

Ai niin ja kiinnostaa tietää et vieläkö Suomi voittaa jääkiekon MM-kultaa.

9.12.2009 klo 13:01

PPAK
Käyttäjä

Jeesus Kristus ja Hänen Kirkkonsa!

28.4.2010 klo 12:19

mariska
Käyttäjä

Lapseni. Jos mulla ei olisi lapsia, en tiedä mitä olisin tehnyt. Varmaankin huis nevadassa;).

13.5.2010 klo 1:32

severimalen
Käyttäjä

Onko syytä elää??Usein pohdin!Kun olisi,joku joka välittäisi,ku sais näyttää tunteensa,jos niitä onkaan?

13.5.2010 klo 6:06

Rabiljus
Rabi - ikuinen käyttökielto.

Liity ystäväni severimalen Jumalan seurakuntaan,siellä ei syrjitä ketään.Se on rakkauden yhteisö sydämen polun kulkijoille,siellä voi vuodattaa sydämensä.perustin myös sielunhoito/esirukousryhmän minne voit jättää esirukouspyyntöjä.Jumala rakastaa sinua ystävä ja minä rakastan sinua.

Elämälläsi on tarkoitus Kristuksessa.

Kuuntele hengellisiä kappaleita.olen lisännyt niitä sivulleni :)

13.5.2010 klo 7:43

Rabiljus

Minulla ei ole mitään syytä oikestaan elää.Mutta yritän silti sydämestäni auttaa ja rakastaa ihmisiä.Olen sielustani hyvin vammautunut.jo lapsesta asti paholainen on tietoisesti yrittänyt tuhota elämäni.Se alkoi siitä kun olin äitini vatsassa ja isäni pahoinpiteli äitiäni äitiäni.Äitini on alkohlisti.Ollut siitä lähtien kun olin lapsi.herkkyyteni paholainen onnistui tappamaan.Se empaattinen suloinen lapsi joka olin ja jota opettajatkin kutsuivat ihmisenkeliksi sen perkele halusi tuhota.Nyt olen yksin,neuvoton,ainoa ystäväni on alkoholisti,ei ole seurakuntayhteyttä,ei uskovia ystäviä..ei mitään..

Enkä osaa olla ihmisten kanssa tekemisissä olen sielustani niin syvästi vammautunut.

MIKSI,JUMALA,ABBA,ISÄ ANNOIT PAHOLAISEN TEHDÄ TÄMÄN MINULLE,MIKSI?

Minä silti palvelen sinua minkä pystyn.

13.5.2010 klo 7:55

Rabiljus

Isä Abba rakastaa minua niin paljon,että sieluni paraneminen tapahtuu syvässä hiljaisuudessa.Luonto on minun seurakuntani luomakunta minun kirkkoni.
Ihmisiin en luota.Särkyneet ovat minun veljiäni ja siskojani.

13.5.2010 klo 7:56

Rabiljus

Olen huomannut kuinka hellä isä on minun sielulleni.Hän ei tee väkivaltaa minun sielulleni.
Minä en tarvitse kuin isäni.

13.5.2010 klo 8:08

Rabiljus

Minulla ei ole mtiään osaa eikä arpaa tässä maailmanajassa eikä yhteiskunnassa eikä kenenkään ihmisen sydämessä.Rakkautta en ole saanut mistään suunnasta vuosiin.
Pimeys on ollut ystäväni.Olen elänyt valtavassa sielunpimeydessä että ette osaa edes arvata.
Jokin korkeampi tarkoitus pitää minut vielä elossa.

Jumala avaa haavat,puhdista ne ja sido ne.Haavani eivät ole arpeutuneet ne ovat ruvenneet mätimään pahasti.Ahdistus ja tuska on sielussani.

Ainoa joka kykenee minut parantamaan on Jeesuksen kyyneleet.
Jeesus vuodata kyyneleesi minun sieluni ylitse.

Anna rohkeus elämään,olen kuin lapsi joka ei löydä kotiin.Sinun sydämessäsi minulla on paikkani.

Tule herra Jeesus,tulkoon sinun tuhatvuotinen valtakuntasi pian.

13.5.2010 klo 8:15

Rabiljus

Sairaalassa sieluni edelleen oli syväjäässä.Antoivat lääkkeitä mutta eivät rakkautta,tekivät minusta robotin.

13.5.2010 klo 8:24

Rabiljus

Kun herkkyyteni uskaltaa jälleen herätä tästä sielunsyväjäästä niin aistin kaiken uudella tavalla.Kun uskallan jumalan antaa avata haavani ja puhdistaa ne niin uskallan jälleen hymyillä.Ihmisrauniosta tulee herätys joka herättää empatian ihmisissä herättää Jeesuksen ihmisissä.

Maailma pyörii vanhaa rataansa eikä uskomattomat herää..He eivät ymmärrä heidän katseensa eivät tavoita.Nuo sydämessään sokeat..

13.5.2010 klo 8:55

Rabiljus

Mutta huiluni voittaa sodan,
ase joka nostaa sairaan hänen sijaltaan
yön savuverhon keskeltä ja kaikki vartijat kaatuvat hiekkaan
sillä huilussani ilmestyvät kasvot,jotka paloivat aurinkona
kallioiden halkeillessa maan pimeydessä.
kasvojen rakkautta ei voi kestää kukaan joka on lyyhistynyt kipuunsa
sodasta kylliksi saaneena ja huutaa kalliota vuoteekseen.Siihen putoavat viinipuun
pisarat ja huilu väreilee aamusta aamuun kaikkien sydämeen.

http://www.youtube.com/watch?v=WYQKFRLFlns

13.5.2010 klo 9:05

Rabiljus

Tiedättekö miksi paholainen käy sotaansa minua vastaan niin kiivaana.kun olin noin 10-vuotias niin eräs äitini tuttu sai näyn/profetian miten minusta lähtee herätys lopunajan suomessa.

Kuvassa oli lankakerä jota alettiin kerimään ja joka kasvoi ja kasvoi.Rukoilkaa puolestani,että paholainen joka on varas,tappaja,tuhoaja.Ettei hän varasta minun elämääni enään.

13.5.2010 klo 9:15

Rabiljus

Miksi Jumala valitsi minut.Menköön tämä malja minun ohitseni.minä en ole mitään.En yhtään mitään.olen arvoton.Surkimus yhteiskunnan silmissä.Minulla ei ole mitään arvoa.en ole minkään arvoinen..

13.5.2010 klo 9:22

Rabiljus

Miksi jumala minusta välittäisi,en ole saanut mitään aikaseksi tässä elämässä.En ole seurustellut koskaan,ei ole ammattia,ei mitään...Onko Jumalalla mitään hyvää varattuna..
Rukoilkaa minulle johdatusta tai että Jumala ottaa pois tämän maljan..

13.5.2010 klo 9:47

Rabiljus

Eräs nainen sanoi hyvin minulle kun olin sairaalassa.Tämä nainen kuului Jyväskylän helluntaiseurakuntaan.Ja jälleen olin itsesäälissä,että kukaan ei ymmärrä minua.nin tämä nainen sanoi,että maailmassa oli eräs vieläkin enemmän väärinymmärretty,nimittäin Herra Jeesus.Ei Jeesustakaan kukaan ymmärtänyt:

JESAJA 53
1. Kuka uskoo meidän saarnamme, kenelle Herran käsivarsi ilmoitetaan?
2. Hän kasvoi Herran edessä niinkuin vesa, niinkuin juuri kuivasta maasta. Ei ollut hänellä vartta eikä kauneutta; me näimme hänet, mutta ei ollut hänellä muotoa, johon me olisimme mielistyneet.
3. Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet.
4. Mutta totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme hän sälytti päällensä. Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana,
5. mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.
6. Me vaelsimme kaikki eksyksissä niinkuin lampaat, kukin meistä poikkesi omalle tielleen. Mutta Herra heitti hänen päällensä kaikkien meidän syntivelkamme.

13.5.2010 klo 9:53

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Musta tuntuu aika useasti että Jeesus on tänäkin päivänä väärinymmärretty..

13.5.2010 klo 10:21

Rabiljus

Joskus kun tunsin itseni oikein haamuksi ja näkymättömäksi sielultani niin kuuntelin:Lisa gerrard:Come tenderness
http://www.youtube.com/watch?v=4BXNRwxNeNM&feature=related

Tässä biisissä on hengen ulottuvuus.

13.5.2010 klo 11:05

Rabiljus

Kun on kuudes aisti eikä henki saa rakkautta ravinnokseen tai ei kykene vastaanottamaan sitä syvien sielunvammojen takia niin ihmisen henki jää leijumaan tyhjyyden avaruudessa.
ihmisestä tulee haamu.Hän vaeltaa pimeydessä vailla tarkoitusta ja päämäärää.Sielunkuolemassa on syvän surullista dramatiikkaa

http://www.youtube.com/watch?v=1xpkRj99FH0&feature=related

13.5.2010 klo 13:10

Rabiljus

Olen aina ollut herkkä ihminen.Haluan nähdä kaiken ykseyden ja pienetkin säröt ihmisten välisessä harmoniassa saavat minut masentuneeksi.Tosin eihän sitä ykseyttä tule vasta kun kristuksen tuhatvuotisessa valtakunnassa maan päällä.Olen hengen ihminen ja haluan rakentaa herkän persoonani yksin Pyhässä hengessä.olen erakoitunut.koska tämä maailma ja sen ihmiset masentavat minua.olen niin herkkä persoona,että loukkaannun syvästi pienistäkin asioista.Minä en koskaan suutu enkä ole pahalla päällä..

En pysty pahemmin liikkumaan ihmisten ilmoilla koska ihmiset elävät pimeydessä ja tietämättömyydessä.

En kehu itseäni jos sanon itseäni ihmisenkeliksi.Olen aina ollut jan sen takia myös kärsin ihmisten ymmärtämättömyydestä.

Odotan tuhatvuotista valtakuntaa ja koko maailman ihmisten yhtymistä Pyhässä Hengessä.
ja kuten aikaismmin sanoin minulla ei ole osaa eikä arpa tässä pimeyden hallitsemassa maailmanajassa ja yhteiskunnassa.Paljon rakkautta tarvitaan,että jaksaa tämän pimeyden läpi.

Kuten syntymäkartassani sanotaan:
Tunne-elämässä olet erittäin herkkä ja haavoittuva. Toisten on helppo pahoittaa mielesi tai käyttää sinua hyväksi, et yksinkertaisesti näe missään pahaa, ennenkuin kokemukset opettavat sinua elämän realiteetteihin.

Minut on tarkoitettu ja luotu Kristuksen kirkkauden morsiameksi.Tuhatvuotisessa valtakunnassa saan olla enkeli eikä maailman pahuus ja ymmärtämättömyys kahlitse sieluani.

http://www.youtube.com/watch?v=iH_l_4Ao834

13.5.2010 klo 13:29

Rabiljus

Minun olisi pitänyt kasvaa lapsuuteni jossain henkisessä ympäristössä eikä alkoholistiperheessä niin minusta olisi tullut suuri luova taitelija ja todellinen prinssi.mutta paholainen on ovela ja älykäs ja suunniteli elämän tuhoamista jo siinä vaiheessa kun olin äitini vatsassa.Siitä lähtien tähän päivään asti paholainen on systemaattisesti tuhonnut persoonaani ja identiteettiäni niin,että minusta on tullut pelokas ja sissänpäinkääntynyt persoona jonka henki on jäänyt pimeyteen.Näen nyt selvästi paholaisen systemaattisuuden elämässäni.

Tämä puu on revittävä juurineen ja istutteva uudelleen rakkauden maaperään

13.5.2010 klo 13:55

Rabiljus

Tarvitaan syviä alkuperäisiä vaistoja jotta tunnistaa sielunystäviä tässä maailmassa.Sielunystävät syntyvät eri aikoina ja uskon,että Jumala tulee tulevassa maailmassa yhdistämään sielunystävät.he löytävät siellä toisensa jos eivät tässä ajassa.

Sielunystävät aistivat toisensa intuitiivisesti.Minä olen tähän mennessä tunnistanut kaksi sielunystävää.Akiane on toinen.hänen runonsa ovat minulle kirjoitettu.

Hänen runonsa ovat minun sieluni ravinto.

By The Light

Against ocean waves
My senses hold eroded canyons
On a nine-mile-high cliff today I see You
From different scenes all in sync
Where inspiration is under construction

Where I keep afloat the universe
Where boat never sinks boat
Where tasting sweet air and fear of heights
Footsteps explore drop-offs

Only from dark coal tunnels
White diamonds come
But only by the Light
They are recognized

he Flame Of The Time

The scars are opened
to smell the wounds.
The stain—on wood.
The lumps—in light.

Limping through the fire of visions
it is too late to change the laws.
It is too soon to awaken destiny.
Grace slips by evolving into a crown.

Surprising rise of uncountable force
seeks angelic loyalty.
Quieting predators’ fury is like passing
through a throbbing gangrene.

Unimaginable is the pain,
the flame of time.
Unexplainable is the healing.
Unanswerable is the judgment.

Love

Love is never alone
Love is always crowded
Love is the shared self

We cannot own our love
And we cannot teach our love

The longest breath of love
is the shortest distance to heaven

The deepest life is love
The deepest love is an embrace

Love is not rest
Love is peace
Love is the purpose

Se,että Akiane on olemassa antaa minulle voimaa elää.Minä en saanut tilaisuutta mutta sielunystäväni sai

http://www.youtube.com/watch?v=rmm-0-Rdxo8&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=rmm-0-Rdxo8&feature=related

13.5.2010 klo 14:24

Jimi
Käyttäjä

Rabiljus, olet kirjoittanut noin 17 viestiä monologia jostain aiheesta, kun tässä keskustelussa olisi tarkoitus kirjoittaa tarkasti aiheesta. Onko tässä nyt mitään tolkkua? Näetkö edes tätä minun viestiäni?

13.5.2010 klo 14:40

Rabiljus

Hmm..eli onko minulla syitä elää.

Eipä ole,ei ole mitään.Ei yhtään mitään..

Vain syvä sielun yksinäisyys.Jotkut asiat tuovat lohtua kuten Akianen runot.

Syön masennuslääkkeitä ja jos jätän syömättä vajoan todella syvään masennukseen.Eivätpä ne minun sieluani paranna mutta pystynpähän nousemaan sängystä ylös.

Tällä hetkellä tunnen oloni todella masentuneeksi,en pysty nukkumaan eikä ruoka maistu.Voi olla,että olen taas pian sairaalassa.olen kirjoittanut tässä monta tuntia monologia avatakseni sieluni umpisolmuja.Lähinnä itseäni olen terapioinut.

13.5.2010 klo 14:55

Jimi
Käyttäjä

Rabi;

Vain syvä sielun yksinäisyys.Jotkut asiat tuovat lohtua kuten Akianen runot.

Itse olen kokenut japanilaisten haiku-runojen sommittelemisen rentouttavaksi. Kun etsii tunteen ilmaisua ja rajoittaa sen pariin sanaan, voivat runot latautua aivan todella. Omaehtoista tunneterapiaa siis.
Aiheesta: Yleisin yksittäinen asia, jonka varmaan monet kokevat tärkeänä syynä elää, lienee elämän tarkoitus. Mutta onko tämä usein jotain, minkä voidaan havaita tulleen vanhemmilta?