Vivamo-keskus Lohjalla
Alue: Yleinen keskustelu
|
26.5.2008 klo 20:53 |
Onko joku käynyt Vivamolla kursseja? Olisi kiva tietää muutama juttu: 1. Millainen paikka oli? Mitä hyvää ja mitä huonoa? Olisin itse kiinnostunut tuosta Krito-ohjaajakoulusesta ja konferenssista....en ole ikinä ollut Vivamossa, mutta kiinnostais hirmuisesti. Jännittää mennä yksin koska en tunne ketään jota voisi ehkä kiinnostaa... |
|
29.5.2008 klo 21:56 |
En oo koksaan kurssilla ollu, mutta kävinmpä pääsiäisen aikoihin kattomassa siellä pyörineen pääsiäisvaelluksen! Ja oli kyllä mielettömän hieno! En oo ennen itekään Vivamossa käyny, ja täytyy sanoo, et se olis todella mielenkiintonen paikka kaäydä jollain kurssilla tms. Hienot puitteet, ja tosi kaunis pihapiiri. Ja ulkopuolisena seurattuna myös yhteishenki oli aika korkee. Hieno paikka, täytyy sanoo, siellä olis kiva kesällä köllötellä. Eli jos sulla aikaa on sinne mennä, ja mielenkiintoo johonkin kurssiin löytyy, niin mee ihmeessä. tuskin tuut pettyyn ainakaan! |
|
18.8.2008 klo 0:43 |
Leiri on nyt takana päin ja voin sanoa että aivan mahtava paikka! Hienot maisemat, kokoustilat. Ja ihana henki, ts. Pyhä Henki läsnä :) |
|
26.8.2008 klo 21:48 |
Yhdyn ylläolevaan ;) Olen ollut siellä päiväselti eräällä kurssilla (Naiset Jumalan työtovereina, siitä on nyt vuosi pari aikaa), ja täytyy sanoa että oli aivan upea paikka kaikin puolin: ympäristö, ruoka, huolenpito oli ihanaa, eikä vähiten vaikuttanut siellä vallinnut rauha. Tuntui siltä, että sai olla vapauden ja armon ympäröimänä. Hyvä ystäväni, jonka kanssa sinne menin, kertoi Vivamon olevan hänelle turvapaikka silloin, kun tuntuu että kohtaa (uskovien taholta) vain arvostelua ja hylkäämistä: sinne saa aina mennä omana itsenään, oman uskonsa kanssa, eikä kukaan tuomitse. Voin tämän kyllä uskoa. Käynti oli mulle elämys, ja aion ehdottomasti mennä sinne vielä uudestaan. |
|
16.9.2008 klo 10:00 |
Yhdyn myös sinun ajatuksiin, aamu :) |